Connect with us

Știri

România vs Bulgaria/ meciul privind promovarea turismului

Published

on

În loc de perdele negre la New York, Bulgaria se promovează în 25 de țări din Europa

„Așteptăm 6 milioane de turiști în această vară”, a declarat ministrul Turismului din Bulgaria, Hristo Prodanov. Cei mai mulți vor veni din Polonia, Ungaria, România, Germania, Marea Britanie, Serbia, Cehia, Israel. Ne așteptăm să existe un flux mare și de turiști bulgari, deoarece mulți dintre ei preferă litoralul bulgăresc al Mării Negre”, a mai spus oficialul bulgar.

O fi mult, o fi puțin?! Un lucru e sigur: în ritmul pe care-l are, Bulgaria va avea cât de curând, mai mulți turiști decât locuitori. Cum i-a reușit asta? Cu multe fapte, efort și dorința de-a face, întotdeauna, lucrurile mai bine. Ș sunt și-acolo multe de îmbunătățit, dar avem și câteva lecții de învățat de la ei.

Și prima lecție se numește: Campanie de promovare în publicații media din toată Europa

În acest moment Bulgaria se promovează în 25 de țări din Europa, în care se difuzează deja videoclipuri la cele mai mari televiziuni și platforme digitale din piețele respective. Vorbim de toate țările vecine Bulgariei (România, Serbia, Macedonia de Nord), dar și de țări prioritare, precum Germania, Polonia, Marea Britanie, Cehia, Israel, Ungaria, Țările de Jos, Danemarca, Suedia, Norvegia Marea Britanie, Germania, Polonia, Cehia. Scopul este de a promova sezonul de vară 2022, iar bugetul alocat este de aproape 2,5 milioane de Euro, în condiții preferențiale negociate de Ministerul Turismului, a mai spus ministrul.

https://youtu.be/9MXVbYtCv6s

Advertisement

Iar noi trecem la lecția 2: Infotripuri de documentare la care sunt invitați jurnaliști, bloggeri, influenceri din țările vecine și prioritare

În aceste infotripuri, Ministerul Turismului de la Sofia invită oameni de media și creatori de conținut digital să descopere litoralul bulgăresc cu tot ce înseamnă el: peisaj, mare, nisip, obiective turistice naturale, mănăstiri, castele, stațiuni, hoteluri, terenuri de golf, aquaparcuri, restaurante, crame de vinuri… Programul de vizitare este încărcat, însă este alocat timp și pentru mers la piscine infinity, la masaj în centrele SPA, degustări de vinuri. Hotelierii cu bucurie își așteaptă invitații cu welcome drink, cu tururi de vizitare, mâncăruri delicioase. Pe lângă bucuria de a-i avea alături, ei știu că munca lor de creatori digitali este să facă content și să împărtășească cu audiența un check-in, o fotografie, un videoclip. Totul pleacă instant pe social media către sute de mii de oameni din țările de unde sunt ei.

În tot acest timp, un ghid vorbitor de limba nativă a invitaților este alături de ei, le povestește despre istorie, cultură, gastronomie, curiozități despre Bulgaria și le răspunde la orice fel de întrebări. Apoi, oamenii de media se întorc în țara lor natală, și zeci de texte bine documentate și fotografiate pleacă către acele sute de mii de oameni care spun „Uau! Ce locuri minunate! Vreau și eu vacanță în Bulgaria.”

Iar noi trecem la lecția nr. 3: Participarea la târgurile de turism internaționale

Cu standuri adevărate, nu cu poze atârnate pe perdele negre.

Nu-mi amintesc să fi avut loc vreun târg de turism internațional major și să nu fi citit în presa bulgară, articole de genul „Țara noastră va participa la expoziția internațională de turism x, în perioada Y în țara/orașul Z cu un stand de xx metri pătrați, în care vor expune Ministerul Turismului, asociații în branșă, municipalități și unități de cazare. Participarea la târg are ca scop nu numai promovarea Bulgariei ca destinație pentru tipuri diferite de turism tot timpul anului, dar și stabilirea de contacte cu tour-operatori străini pentru a include Bulgaria în programele lor pentru sezonul următor sau pentru îmbogățirea acestora, și și cu potențiali investitori în domeniu” .

Și dacă vă imaginați că odată cu lecția asta de B2B, cursul nostru s-a încheiat, vă înșelați!

Advertisement

Lecția 4: Diplomații străini prezenți în Bulgaria nu trebuie și ei să cunoască țara în care sunt în misiune diplomatică? Ba da, normal!

Știu asta și ministrul turismului, și cel de externe de la Sofia. Motiv pentru care, în week-end-ul care tocmai s-a încheiat, 30 de reprezentanți ai unor misiuni diplomatice din Bulgaria au fost invitați pe litoralul bulgăresc să viziteze obiective turistice și să participe la diferite evenimente și prezentări. Și unde se putea mai bine decât la Nisipurile de Aur? Această legendă vie, simbol al turismului în toată Europa. Nu de ieri, nu de azi. Ci de 65 de ani, câți a împlinit, anul acesta, vestita stațiune.Acesta a fost și motivul pentru care ministrul bulgar al Turismului a fost în acest weekend în Nisipurile de Aur, de unde ne-a anunțat și numărul de turiști care vor veni vara asta la mare în Bulgaria. Acolo îi așteaptă peste 3300 de hoteluri de toate categoriile, amplasate în zeci de stațiuni, resorturi, și terenuri de golf dispuse pe cei 378 km de litoral, 209 plaje din care 19 anul acesta au obținut distincția Blue Flag, 5 insule și altitudini care ajung în sudul Bulgariei și 600 de metri.

Noi să fim sănătoși, iar cei responsabili de la noi, să-și facă temele mai bine!

sursa: Funkytravel.ro

Advertisement

Știri

Flexibilitate în căutarea unui loc de muncă: Cum să te adaptezi la schimbările de pe piața muncii

Published

on

Experții de la agregatorul de joburi Jooble îți oferă 7 strategii eficiente care te vor ajuta să te adaptezi la schimbările de pe piața locurilor de muncă

În ultimii ani, piața muncii din România, la fel ca și cele din alte țări ale Uniunii Europene, a suferit numeroase schimbări importante, impulsionate de factori precum digitalizarea, progresul tehnologic și globalizarea. Aceste transformări au influențat și piața de locuri de muncă din Brașov. Unele joburi au început să piardă din popularitate, cum ar fi muncitori necalificați în producție, casieri în retail sau lucrători în tipografii. Pe de altă parte, a crescut semnificativ oferta de locuri de muncă pentru farmaciști, dezvoltatori de software, ingineri electrici și mecanici, specialiști în marketing digital, sau personal în turism și ospitalitate.

Astfel, este important să știi cum să te adaptezi la aceste schimbări, pentru a îți asigura un loc de muncă stabil, bine plătit și cu oportunități de avansare. Ne-am consultat cu experții de la agregatorul de locuri de muncă Jooble, pentru a îți oferi următoarele strategii pe care le poți adopta, pentru a rămâne competitiv și flexibil în căutările tale de joburi:

  • Dezvoltă-ți competențele

Pentru a fi competitiv pe piață, trebuie să investești în dezvoltarea continuă a propriilor competențe. Poți să înveți abilități noi și să le perfecționezi pe cele existente participând la diverse cursuri online, workshop-uri și conferințe. Platformele educaționale online precum Coursera, Udemy sau LinkedIn Learning oferă o sumedenie de cursuri care te pot ajuta să rămâi la curent cu ultimele tendințe din domeniul tău.

De asemenea, obținerea de certificări recunoscute în industrie este un mod foarte bun de a îți spori atractivitatea în fața angajatorilor. Aceste certificări le vor confirma că deții cunoștințele și abilitățile necesare pentru a excela în pozițiile la care aplici.

  • Fă cât mai mult networking

Dacă reușești să îți construiești o rețea de contacte profesionale, îți vei deschide multe uși către oportunități de angajare. Participă la cât mai multe evenimente de networking, aderă la grupuri profesionale și asociații din domeniul tău și folosește platformele online pentru a îți extinde rețeaua de contacte.

Mai mult, un profil de LinkedIn complet și actualizat, cu o fotografie profesională și o descriere clară a experienței și a competențelor tale, poate atrage atenția recrutorilor și îți poate facilita stabilirea conexiunilor profesionale.

Advertisement
  • Fii adaptabil și flexibil

Pentru a te adapta la schimbările permanente de pe piața muncii, este important să fii deschis la diferite tipuri de joburi și contracte de muncă. Fii dispus să iei în considerare oferte de muncă temporare, part-time sau chiar proiecte de freelancing. Aceste oportunități îți pot oferi experiențe inedite și pot duce ulterior la angajări permanente.

Lucrul remote a devenit din ce în ce mai popular, oferind flexibilitate și oportunitatea de a lucra pentru companii din alte orașe sau chiar țări. Familiarizează-te cu instrumentele de colaborare la distanță și dezvoltă abilitățile necesare pentru munca de la distanță, pentru a fi pregătit pentru aceste oportunități.

  • Pregătește-te serios pentru interviuri

O pregătire temeinică pentru interviuri îți va spori șansele să îi impresionezi pe angajatorii potențiali. Exersează răspunsurile tale la întrebări și pregătește exemple concrete care să îți confirme competențele și realizările. Simularea unui interviu cu un prieten sau cu o rudă te poate ajuta să capeți încredere în sine și să îți cizelezi răspunsurile.

De asemenea, informează-te despre companiile la care aplici, studiind valorile și cerințele acestora, pentru a îți adapta răspunsurile în consecință.

  • Monitorizează tendințele din industrie

Pentru a rămâne competitiv pe piața muncii, este important să fii la curent cu toate tendințele noi din domeniul tău. Citirea publicațiilor de specialitate, abonarea la reviste și newslettere de profil, precum și participarea la seminare web și conferințe te pot ajuta să fii la curent cu schimbările și să identifici oportunitățile noi.

  • Fii flexibil geografic

În anumite situații, poate fi necesar să te relochezi pentru noul tău loc de muncă. Astfel, flexibilitatea geografică îți poate deschide noi oportunități și poate reprezenta un mare avantaj pentru angajatorii care caută candidați dispuși să se mute. În plus, posibilitatea de lucru remote îți permite să colaborezi cu companii din alte regiuni sau țări, fără a fi nevoie să te relochezi fizic.

  • Dezvoltă-ți abilitățile soft

Pe lângă competențele tehnice, cele ”soft” sunt din ce în ce mai apreciate de angajatori. Acestea includ comunicarea eficientă, munca în echipă, adaptabilitatea și gestionarea timpului. Dezvoltarea acestor abilități poate face diferența între a fi doar un candidat bun și a fi candidatul ideal pentru job.

Continue Reading

Știri

ISU Călărași scoate la concurs un post de ofițer specialist II. Ce trebuie să faci ca să te angajezi

Published

on

Inspectoratul pentru Situații de Urgență al Județului Călărași scoate la concurs cu încadrare directă un post de Ofițer specialist II – Comunicații și Tehnologia Informației. Data limită de depunere a dosarului este 12 iulie 2024, ora 14:00. Proba de concurs se va desfășura pe 29 iulie, iar pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obțină minim nota 7. 

Potrivit cerințelor postului, candidatul potrivit trebuie să aibă studii superioare în matematică, fizică sau informatică. Pentru a ajunge la proba de concurs, persoanele interesate trebuie mai întâi să efectueze o examinare medicală și una psihologică. 

Mai multe detalii pe site-ul Ministerului Afacerilor Interne

Advertisement
Continue Reading

Știri

CNAIR impune restricții de trafic în județul Călărași din cauza temperaturilor extreme

Published

on

sursă imagine: pixabay

Având în vedere avertizările meteorologice privind înregistrarea de temperaturi ridicate, emise de Administrația Națională de Meteorologie, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a instituit restricții de circulație pentru autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone. Restricțiile de circulație pentru județul Călărași sunt valabile în zilele de 23 și 24 iunie 2024, în intervalul orar 10:00 – 20:00, pe sectoarele de drum național, drumuri expres și autostrăzi.

Măsurile adoptate de CNAIR sunt dispuse în baza prevederilor articolului 44 alin.2 și 3 al Ordonanței de Guvern nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, cu modificările și completările ulterioare, potrivit cărora administratorul drumului poate interzice temporar circulația vehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, drumurile naționale din județele afectate de codul portocaliu, cu excepția:

  •       transporturilor de persoane;
  •       transporturilor de animale vii și de produse perisabile de origine animală și vegetală;
  •       vehicule care participă la intervenții în caz de forță majoră;
  •       transporturi funerare;
  •       transporturi poștale;
  •       transporturi de echipamente de prim ajutor;
  •       transporturi pentru distribuire de carburanți;
  •       transporturi de mărfuri sub temperatură controlată;
  •       transporturi pentru tractări vehicule avariate;
  •       transporturi pentru distribuirea de apă și hrană în zonele calamitate;
  •       transporturi cu vehicule specializate destinate prin construcție salubrizării;
  •       transporturi apă îmbuteliată;
  •       transporturi produse provenite din exploatări agricole;
  •       transporturi militare implicate în exerciții multinaționale.

De asemenea, vor fi exceptate utilajele proprii ale CNAIR, cât și utilajele închiriate de la firmele cu care CNAIR are contracte de lucrări în derulare.

Polițiștii rutieri din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Călărași recomandă parcarea vehiculelor vizate de restricții, pe cât posibil, în parcări amenajate, astfel încât să nu fie afectată desfășurarea circulației în condiții normale a celorlalți participanți la traficul rutier. 

Administrația Națională de Meteorologie a emis o avertizare de cod portocaliu de caniculă în județul Călărași pentru data de 23 iunie 2024. Meteorologii precizează că e vorba de un val de căldură persistent și intens, caniculă și disconfort termic accentuat, iar temperaturile se vor apropia de 40 de grade. 

Advertisement

Continue Reading

Cele mai vizualizate