Connect with us

Știri

Publicitate/ Servicii PSI create special pentru tine – PROCONS-STING SRL-D

Societatea noastra este inregistrata la Registrul Comertului Calarasi din 2016 pentru a presta servicii in domeniul securitatii la incendiu. 
Personalul societatii are o vasta experienta in domeniu, aceasta fiind capatata in urma activitatilor desfasurate din cadrul Inspectoratelor pentru Situatii de Urgenta.

Actionam in acoperirea necesitatilor dumneavoastra in domeniul securitatii la incendiiu abordand o gama larga de servicii cu scopul de a asigura respectarea regulilor si masurilor ce se impun privind prevenirea si stingerea incendiilor astfel incat afacerea dvs sa fie in siguranta, iar prin parteneriatele incheiate va putem oferii o gama completa de servicii reducand/eliminand astfel riscurile privind aparitia si dezvoltarea unui eventual incendiu precum si asigurarea cadrului legal in domeniu.

Misiunea Noastra – Siguranta Afacerii Dumneavoastra
Vă oferim servicii concepute să prevină evenimentele negative în cadrul afacerilor dumneavoastră. 
Acționăm pentru a preveni riscurile de apariție a incendiilor. 
Oferim consultanță în vederea respectării normelor PSI precum și cunoașterea modului de comportare și a măsurilor care trebuiesc îndeplinite în cazul apariției unui incendiu.
Ne asigurăm că îndepliniți toate normele PSI în cadrul obiectivului conform legislației în vigoare.
Vă acordăm întreg sprijinul nostru pentru a reduce/elimina potențialele riscuri/sancțiuni care pot surveni din partea controalelor desfășurate de cadrele Inspectoratelor pentru Situații de Urgență.

Vă propunem un parteneriat de lungă durată, astfel încât afacerea dumneavoastră să fie în siguranță.

Advertisement

DE CE SA ALEGI ECHIPA NOASTRĂ

EXPERIENTA

Experienta noastra se traduce prin foarte multi ani de munca in acest domeniu, timp in care am pus accent, in special, pe seriozitate, promptitudine si eficienta maxima.

CALITATE

Calitatea serviciilor prestate ne recomanda ca fiind echipa potrivita, la locul potrivit. Indiferent de serviciile de care ai nevoie, de consiliere sau sfaturi, noi suntem mereu aici!

DIVERSITATE

Pentru ca oamenii si nevoile lor sunt diferite, noi punem la dispozitia clientilor nostri o gama foarte variata de servicii, astfel incat fiecare client sa fie pe deplin multumit.

PROCONS STING va ofera  servicii de consultanta in domeniul Situatiilor de Urgenta (apararea impotriva incendiilor si protective civila) care sa raspunda in totalite cerintelor legale (Legea 307/2006, OMAI 163/2007 etc)

  • Constituirea Dosarului / Mapei PSI
  • Conformarea fata de legislatie
  • Reprezentare in relatia cu inspectorii ISU, cu ocazia controalelor sau depunerii de solicitarii catre aceasta institutie
  • Organizarea activitatii in domeniul Situatiilor de Urgenta prin elaborarea documentelor specifice (apararea impotriva incendiilor si protectie civila)
  • Organizarea si derularea activitatii de instruire (introductiv general/la locul de munca/periodic) in domeniul Situatiilor de Urgenta
  • Intocmirea tematicilor de instructaj, instructiunilor proprii etc
  • Exercitii de evacuare – interventie
  • Control preventiv

Acestea sunt gandite sub forma unui abonament lunar prin solutii de consultanta si asistenta, avantajele acestui pachet de servicii fiind urmatoarele:

  • Costuri predictibile si controlabile
  • Cresterea nivelului de siguranta
  • Rezolvarea unitara si sigura a problematicii Situatiilor de Urgenta
  • Conectarea la fluxurile de noutati in domeniu
  • Responsabilizarea INTERSCHUTZ in calitate de prestator de servicii

Întocmire documente specifice PSI

Avand in vedere prevederile art. 19 din Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor si OMAI 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor, toți operatorii economici și instituțiile publice, ce își desfășoară activitatea pe teritoriul României, au obligativitatea sa asigure respectarea regulilor si masurilor generale de prevenire si stingere a incendiilor.

I. Actele de autoritate privind apărarea împotriva incendiilor: 

Advertisement
in stapel von ordnern und papph¸llen verschiedener farben. die ordner sind gef¸llt und ¸berandergestapelt. ein bild f¸r b¸roleben und studium.

a) dispoziţie privind stabilirea modului de organizare şi a responsabilităţilor privind apărarea împotriva incendiilor;

b) instrucţiuni de apărare împotriva incendiilor şi atribuţii ale salariaţilor la locurile de muncă;

c) dispoziţie privind reglementarea lucrului cu foc deschis şi a fumatului;

d) dispoziţie privind organizarea instruirii personalului;

e) convenţii/contracte cuprinzând răspunderile ce revin părţilor pe linia apărării împotriva incendiilor în cazul transmiterii temporare a dreptului de folosinţă asupra bunurilor imobile;

f) dispoziţia de numire a cadrului tehnic sau a personalului de specialitate cu atribuţii în domeniul apărării împotriva incendiilor;

Advertisement

g) măsuri speciale de apărare împotriva incendiilor pentru perioadele caniculare sau secetoase.

II. Documente şi evidenţele specifice apărării împotriva incendiilor:

a) fişa obiectivului;

b) raportul anual de evaluare a nivelului de apărare împotriva incendiilor;

c) registrele instalaţiilor de detectare/semnalizare/stingere a incendiilor, copii după atestatele firmelor care au efectuat proiectarea, montarea, verificarea, întreţinerea, repararea acestora sau care efectuează servicii în domeniu;

Advertisement

d) registrul pentru evidenţa permiselor de lucru cu focul;

e) evidenţa exerciţiilor de evacuare a personalului propriu/utilizatozilor construcţiei;

f) evidenţa exercitiilor de intervenţie efectuate, având anexate concluziile în urma efectuării acestora;

g) fişele de instruire, conform reglementărilor specifice – sefilor punctelor de lucru, echipei de prima interventie, personalului – dupa caz;

h) rapoartele întocmite în urma controalelor preventive proprii sau ale autorităţii de stat competente;

Advertisement

i) plan de interventie in caz de incendiu (la un număr de cel puțin 9 salariați angajați pe fiecare punct de lucru) – dupa caz;

j) plan de evacuare.

III. Organizarea apărării împotriva incendiilor la locul de muncă:

a) prevenirea incendiilor, prin luarea în evidenţă a materialelor care prezintă pericol de incendiu, a surselor posibile de aprindere ce pot apărea şi a mijloacelor care le pot genera, precum şi prin stabilirea şi aplicarea măsurilor specifice de prevenire a incendiilor;

b) organizarea intervenţiei de stingere a incendiilor;

Advertisement

c) organizarea salvării utilizatorilor şi a evacuării bunurilor, prin întocmirea şi afişarea planurilor de protecţie specifice şi prin menţinerea condiţiilor de evacuare pe traseele stabilite;

d) organizarea exercitiilor de evacuarein caz de situatii de urgență;

e) organizarea exercitiilor de interventie in caz de incendiu;

f) elaborarea de programe de optimizare a activitatii de aparare impotriva incendiilor.

Evaluare risc incendiu

Evaluare risc incendiu reprezinta procedura prin intermediul careia se urmareste stabilirea riscurilor de incendiu pentru o cladire sau o anumita incapere. Practic, aceasta operatiune are rolul de a exprima care sunt probabilitatile de izbucnire a unui incendiu in cadrul spatiului vizat, respectiv gradul de pericol si eventualele consecinte in cazul producerii unui asemenea eveniment.

Procedura de evaluare risc incendiu face parte din categoria masurilor de precautie, fiind impusa de catre lege, si implicit obligatorie in special pentru operatorii economici, indiferent de natura lor (spatii de productie, spatii de depozitare, spatii comerciale etc). Realizarea acestei proceduri revine evaluatorului, persoana fizica sau juridica autorizata in acest sens.

Advertisement

Ce implica activitatea de evaluare risc incendiu

Activitatea in sine de evaluare risc incendiu presupune in primul rand deplasarea evaluatorului la locul precizat. Dupa studierea spatiului cu pricina, si informarea precisa cu privire la natura activitatilor desfasurate, persoana autorizata apreciaza riscurile de incendiu existente, in baza unor parametrii si criterii bine stabilite prin metodologia de specialitate.

Ca si exemple concrete de factori ce sunt luati in calcul in procedura de evelauare risc incendiu, amintim: valoarea densitatii in ceea ce priveste sarcina termica de incendiu, gradul de periculozitate a materialelor si/sau substantelor prezente in spatiul respectiv, ce sunt folosite in actiunile desfasurate, sursele de aprindere care exista in acel loc, elementele sau eventualele imprejurari care au capacitatea de a declansa, respectiv favoriza aprinderea, etc.

Scopul procedurii de evaluare risc incendiu

Apelarea la serviciile de evaluare risc incendiu nu ar trebui realizata doar pentru simplul fapt ca aceasta procedura este obligatorie. In primul rand, o astfel de operatiune va ajuta pe dumneavoastra, ca si operator economic, sa asigurati conditii optime de siguranta angajatilor pe care ii aveti in subordine. In eventualitatea izbucnirii unui incendiu si imposibilitatea stingerii acestuia intr-un timp scurt, nimeni nu doreste sa aiba parte de pierderi umane.

Advertisement

Prin identificarea factorilor de risc care pot provoca un incendiu, aveti posibilitatea sa reevaluati masurile de siguranta pe care le-ati adoptat si implementat pana in prezent, aducand modificari in acest sens. De asemenea, pe langa eventualele pierderi umane, deloc de neglijat sunt si pierderile materiale pe care le puteti suferi, si care automat va vor afecta afacerea.

Asadar, prin evaluare risc incendiu, asigurati prevenirea acestor tipuri de evenimente, si totodata faptul ca respectati reglementarile impuse in acest domeniu, pentru ca activitatea specifica firmei dumneavoastra sa se desfasoare in mod legal.

Servicii de evaluare risc incendiu

Misiunea companiei noastre este de a va oferi solutii eficiente pentru preventia, sau acolo unde este cazul, combaterea incendiilor, iar prin serviciile de evaluare risc incendiu pe care le oferim, suntem mai aproape de scopul infiintarii companiei noastre.

Daca doriti efectuarea procedurii de evaluare risc incendiu, va stam la dispozitie in acest sens cu servicii de calitate, realizate in conformitate cu masurile legale privind acest domeniu. Dispunem de evaluatori autorizati pentru aceasta operatiune, asadar, puteti fi siguri de legalitatea actiunilor intreprinse. Activam pe intreg teritoriul tarii, fiind intotdeauna prezenti acolo unde aveti nevoie. Asadar, pentru orice solicitare de acest gen, nu ezitati sa ne contactati!

Advertisement

Dacă ești interesat de ceea ce putem să-ți oferim, ne poți contacta la:

Tel: 0727.755.841 sau pe adresa de e-mail: [email protected]

Advertisement

Știri

Discuții despre reorganizarea circulației în zona Liceului Agricol: consilierii semnalează probleme de proiectare

În ședința Consiliului Local Călărași din 26 iunie 2026, consilierul local AUR, Iulian Neagu, a adus în discuție dificultățile de circulație generate de proiectarea rutieră în zona liceului agricol. Acesta a descris o situație concretă: un șofer care încearcă să iasă din parcarea liceului și să vireze stânga către strada Garajului nu ar avea această opțiune directă, din cauza configurației benzii unice și a semnalizării din intersecție.

Reacția administrației locale

Primarul Marius Dulce a explicat că soluția este ca șoferii să folosească banda dedicată transportului public, deoarece „nu li se spune nimic” celor care fac acest lucru în prezent. Totuși, a admis că nu este o soluție ideală, ci una de compromis în contextul actual al proiectului.

În continuare, edilul a precizat că actuala proiectare a fost realizată în colaborare cu Poliția Rutieră și Comisia de Siguranță a Circulației, respectând toate standardele în vigoare. A admis că, în anumite puncte, traseele sunt mai complicate, dar acestea sunt rezultatul unor cerințe tehnice impuse în cadrul proiectului.

Poziția consilierului

Consilierul Neagu a exprimat nemulțumirea față de modul în care a fost gândită circulația, sugerând că soluțiile actuale creează dificultăți pentru șoferi și că proiectul putea fi adaptat mai bine la realitățile din teren: „Este o problemă clară,” a spus el, adăugând că reorganizarea traficului a generat confuzie.

Advertisement

Discuția a reflectat tensiunea dintre cerințele tehnice ale proiectelor finanțate european și așteptările utilizatorilor finali — în acest caz, conducătorii auto. Nu s-au formulat concluzii oficiale privind o eventuală modificare a traseului sau revizuirea intersecției, dar subiectul rămâne deschis în contextul mai larg al reorganizării traficului în municipiul Călărași.

Continue Reading

Știri

„Plătim apă ca la Paris, dar bem din țevi de pe vremea lui Ceaușescu!” – Proiectul EcoAqua a încins spiritele în Consiliul Local

320 de milioane de euro și o întrebare simplă: cine plătește nota?

Într-o ședință care a explodat în tensiune, consilierul USR Costin Mirescu a lansat acuzații grele privind proiectul gigant cu EcoAqua: „Ne obligă să plătim tarife din ce în ce mai mari pentru apă! E cea mai scumpă utilitate din Călărași!”

Proiectul despre care vorbim valorează peste 320 de milioane de euro și are ca scop modernizarea rețelelor de apă și canalizare din municipiu. Dar întrebarea care a aprins scânteia este simplă: Merită să scumpești apa pentru un oraș care abia își permite să plătească facturile de acum?

Primarul Dulce: „E o șansă unică. Nu mai vedem banii ăștia în 150 de ani!”

Edilul a încercat să calmeze spiritele, dar a turnat și el gaz pe foc cu cifre dure: „Bugetul de investiții al primăriei e cam 2 milioane pe an. Cu banii ăștia, ce faceți în 150 de ani? Niciodată nu mai vedem 320 de milioane!”

În opinia primarului, dacă municipiul Călărași nu profită de această finanțare masivă, orașul va rămâne cu țevi ruginite și cartiere fără apă și canalizare.

Advertisement

Mirescu nu se lasă: „Apa e mai scumpă decât curentul!”

Consilierul USR a fost necruțător: „La mine în casă, apa e mai scumpă decât electricitatea. Plătim cât pentru un abonament premium și bem apă care vine prin rețele din anii ’80!”

Mai mult, a citat chiar declarații ale conducerii EcoAqua, care ar fi recunoscut că există obligații contractuale de majorare a tarifelor, impuse prin finanțarea europeană.

Primarul: „Nu sunt avocatul lor, dar avem rețele de schimbat!”

Primarul a admis că nu cunoaște toate detaliile contractuale, dar a apărat investiția: „Avem 40-50 de kilometri de rețele vechi. Sunt cartiere întregi care n-au apă cum trebuie. Dacă nu facem acum, când o facem?”

În același timp, a spus clar că nu este de acord cu scumpirea apei, dar a recunoscut că unele lucruri sunt impuse „de sus”.

Scena s-a transformat într-un ping-pong verbal între nevoia de modernizare și efectele concrete asupra portofelului cetățeanului. Într-un oraș în care oamenii se plâng deja de facturi uriașe, vestea că ar putea plăti mai mult pentru apă a devenit picătura care umple paharul.

Advertisement

Continue Reading

Știri

A început BiblioVacanța la Biblioteca Județeană Călărași! Copiii descoperă magia verii prin joc și lectură

📚 Biblioteca Județeană „Alexandru Odobescu” Călărași a dat startul oficial programului estival destinat celor mici – BiblioVacanța, o inițiativă care îmbină lectura cu distracția, socializarea și creativitatea.

În această săptămână, porțile bibliotecii s-au deschis pentru elevii din ciclul primar și micii adolescenți care vor să își petreacă vacanța într-un mod plăcut și educativ. Prin jocuri interactive, activități de lectură și ateliere de socializare, copiii au ocazia să își facă noi prieteni, să descopere povești fascinante și să-și dezvolte imaginația.

📖 „Ne cunoaștem și ne împrietenim prin joc și lectură” – acesta este mesajul central al săptămânii inaugurale, care promite zâmbete, curiozitate și învățare prin metode nonformale.

Programul BiblioVacanța se va desfășura pe toată perioada verii, oferind săptămânal activități dedicate diferitelor grupe de vârstă. Biblioteca își propune astfel să fie nu doar un spațiu al cărților, ci și un punct de întâlnire pentru tineri, unde învățarea devine o aventură.

Advertisement

📌 Participarea este gratuită, iar înscrierile se pot face direct la sediul bibliotecii.

Continue Reading