Connect with us

Știri

Publicitate/ Servicii PSI create special pentru tine – PROCONS-STING SRL-D

Published

on

Societatea noastra este inregistrata la Registrul Comertului Calarasi din 2016 pentru a presta servicii in domeniul securitatii la incendiu. 
Personalul societatii are o vasta experienta in domeniu, aceasta fiind capatata in urma activitatilor desfasurate din cadrul Inspectoratelor pentru Situatii de Urgenta.

Actionam in acoperirea necesitatilor dumneavoastra in domeniul securitatii la incendiiu abordand o gama larga de servicii cu scopul de a asigura respectarea regulilor si masurilor ce se impun privind prevenirea si stingerea incendiilor astfel incat afacerea dvs sa fie in siguranta, iar prin parteneriatele incheiate va putem oferii o gama completa de servicii reducand/eliminand astfel riscurile privind aparitia si dezvoltarea unui eventual incendiu precum si asigurarea cadrului legal in domeniu.

Misiunea Noastra – Siguranta Afacerii Dumneavoastra
Vă oferim servicii concepute să prevină evenimentele negative în cadrul afacerilor dumneavoastră. 
Acționăm pentru a preveni riscurile de apariție a incendiilor. 
Oferim consultanță în vederea respectării normelor PSI precum și cunoașterea modului de comportare și a măsurilor care trebuiesc îndeplinite în cazul apariției unui incendiu.
Ne asigurăm că îndepliniți toate normele PSI în cadrul obiectivului conform legislației în vigoare.
Vă acordăm întreg sprijinul nostru pentru a reduce/elimina potențialele riscuri/sancțiuni care pot surveni din partea controalelor desfășurate de cadrele Inspectoratelor pentru Situații de Urgență.

Vă propunem un parteneriat de lungă durată, astfel încât afacerea dumneavoastră să fie în siguranță.

DE CE SA ALEGI ECHIPA NOASTRĂ

EXPERIENTA

Experienta noastra se traduce prin foarte multi ani de munca in acest domeniu, timp in care am pus accent, in special, pe seriozitate, promptitudine si eficienta maxima.

Advertisement

CALITATE

Calitatea serviciilor prestate ne recomanda ca fiind echipa potrivita, la locul potrivit. Indiferent de serviciile de care ai nevoie, de consiliere sau sfaturi, noi suntem mereu aici!

DIVERSITATE

Pentru ca oamenii si nevoile lor sunt diferite, noi punem la dispozitia clientilor nostri o gama foarte variata de servicii, astfel incat fiecare client sa fie pe deplin multumit.

PROCONS STING va ofera  servicii de consultanta in domeniul Situatiilor de Urgenta (apararea impotriva incendiilor si protective civila) care sa raspunda in totalite cerintelor legale (Legea 307/2006, OMAI 163/2007 etc)

  • Constituirea Dosarului / Mapei PSI
  • Conformarea fata de legislatie
  • Reprezentare in relatia cu inspectorii ISU, cu ocazia controalelor sau depunerii de solicitarii catre aceasta institutie
  • Organizarea activitatii in domeniul Situatiilor de Urgenta prin elaborarea documentelor specifice (apararea impotriva incendiilor si protectie civila)
  • Organizarea si derularea activitatii de instruire (introductiv general/la locul de munca/periodic) in domeniul Situatiilor de Urgenta
  • Intocmirea tematicilor de instructaj, instructiunilor proprii etc
  • Exercitii de evacuare – interventie
  • Control preventiv

Acestea sunt gandite sub forma unui abonament lunar prin solutii de consultanta si asistenta, avantajele acestui pachet de servicii fiind urmatoarele:

  • Costuri predictibile si controlabile
  • Cresterea nivelului de siguranta
  • Rezolvarea unitara si sigura a problematicii Situatiilor de Urgenta
  • Conectarea la fluxurile de noutati in domeniu
  • Responsabilizarea INTERSCHUTZ in calitate de prestator de servicii

Întocmire documente specifice PSI

Avand in vedere prevederile art. 19 din Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor si OMAI 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor, toți operatorii economici și instituțiile publice, ce își desfășoară activitatea pe teritoriul României, au obligativitatea sa asigure respectarea regulilor si masurilor generale de prevenire si stingere a incendiilor.

I. Actele de autoritate privind apărarea împotriva incendiilor: 

in stapel von ordnern und papph¸llen verschiedener farben. die ordner sind gef¸llt und ¸berandergestapelt. ein bild f¸r b¸roleben und studium.

a) dispoziţie privind stabilirea modului de organizare şi a responsabilităţilor privind apărarea împotriva incendiilor;

b) instrucţiuni de apărare împotriva incendiilor şi atribuţii ale salariaţilor la locurile de muncă;

c) dispoziţie privind reglementarea lucrului cu foc deschis şi a fumatului;

Advertisement

d) dispoziţie privind organizarea instruirii personalului;

e) convenţii/contracte cuprinzând răspunderile ce revin părţilor pe linia apărării împotriva incendiilor în cazul transmiterii temporare a dreptului de folosinţă asupra bunurilor imobile;

f) dispoziţia de numire a cadrului tehnic sau a personalului de specialitate cu atribuţii în domeniul apărării împotriva incendiilor;

g) măsuri speciale de apărare împotriva incendiilor pentru perioadele caniculare sau secetoase.

II. Documente şi evidenţele specifice apărării împotriva incendiilor:

a) fişa obiectivului;

Advertisement

b) raportul anual de evaluare a nivelului de apărare împotriva incendiilor;

c) registrele instalaţiilor de detectare/semnalizare/stingere a incendiilor, copii după atestatele firmelor care au efectuat proiectarea, montarea, verificarea, întreţinerea, repararea acestora sau care efectuează servicii în domeniu;

d) registrul pentru evidenţa permiselor de lucru cu focul;

e) evidenţa exerciţiilor de evacuare a personalului propriu/utilizatozilor construcţiei;

f) evidenţa exercitiilor de intervenţie efectuate, având anexate concluziile în urma efectuării acestora;

g) fişele de instruire, conform reglementărilor specifice – sefilor punctelor de lucru, echipei de prima interventie, personalului – dupa caz;

Advertisement

h) rapoartele întocmite în urma controalelor preventive proprii sau ale autorităţii de stat competente;

i) plan de interventie in caz de incendiu (la un număr de cel puțin 9 salariați angajați pe fiecare punct de lucru) – dupa caz;

j) plan de evacuare.

III. Organizarea apărării împotriva incendiilor la locul de muncă:

a) prevenirea incendiilor, prin luarea în evidenţă a materialelor care prezintă pericol de incendiu, a surselor posibile de aprindere ce pot apărea şi a mijloacelor care le pot genera, precum şi prin stabilirea şi aplicarea măsurilor specifice de prevenire a incendiilor;

b) organizarea intervenţiei de stingere a incendiilor;

Advertisement

c) organizarea salvării utilizatorilor şi a evacuării bunurilor, prin întocmirea şi afişarea planurilor de protecţie specifice şi prin menţinerea condiţiilor de evacuare pe traseele stabilite;

d) organizarea exercitiilor de evacuarein caz de situatii de urgență;

e) organizarea exercitiilor de interventie in caz de incendiu;

f) elaborarea de programe de optimizare a activitatii de aparare impotriva incendiilor.

Evaluare risc incendiu

Evaluare risc incendiu reprezinta procedura prin intermediul careia se urmareste stabilirea riscurilor de incendiu pentru o cladire sau o anumita incapere. Practic, aceasta operatiune are rolul de a exprima care sunt probabilitatile de izbucnire a unui incendiu in cadrul spatiului vizat, respectiv gradul de pericol si eventualele consecinte in cazul producerii unui asemenea eveniment.

Procedura de evaluare risc incendiu face parte din categoria masurilor de precautie, fiind impusa de catre lege, si implicit obligatorie in special pentru operatorii economici, indiferent de natura lor (spatii de productie, spatii de depozitare, spatii comerciale etc). Realizarea acestei proceduri revine evaluatorului, persoana fizica sau juridica autorizata in acest sens.

Ce implica activitatea de evaluare risc incendiu

Advertisement

Activitatea in sine de evaluare risc incendiu presupune in primul rand deplasarea evaluatorului la locul precizat. Dupa studierea spatiului cu pricina, si informarea precisa cu privire la natura activitatilor desfasurate, persoana autorizata apreciaza riscurile de incendiu existente, in baza unor parametrii si criterii bine stabilite prin metodologia de specialitate.

Ca si exemple concrete de factori ce sunt luati in calcul in procedura de evelauare risc incendiu, amintim: valoarea densitatii in ceea ce priveste sarcina termica de incendiu, gradul de periculozitate a materialelor si/sau substantelor prezente in spatiul respectiv, ce sunt folosite in actiunile desfasurate, sursele de aprindere care exista in acel loc, elementele sau eventualele imprejurari care au capacitatea de a declansa, respectiv favoriza aprinderea, etc.

Scopul procedurii de evaluare risc incendiu

Apelarea la serviciile de evaluare risc incendiu nu ar trebui realizata doar pentru simplul fapt ca aceasta procedura este obligatorie. In primul rand, o astfel de operatiune va ajuta pe dumneavoastra, ca si operator economic, sa asigurati conditii optime de siguranta angajatilor pe care ii aveti in subordine. In eventualitatea izbucnirii unui incendiu si imposibilitatea stingerii acestuia intr-un timp scurt, nimeni nu doreste sa aiba parte de pierderi umane.

Prin identificarea factorilor de risc care pot provoca un incendiu, aveti posibilitatea sa reevaluati masurile de siguranta pe care le-ati adoptat si implementat pana in prezent, aducand modificari in acest sens. De asemenea, pe langa eventualele pierderi umane, deloc de neglijat sunt si pierderile materiale pe care le puteti suferi, si care automat va vor afecta afacerea.

Asadar, prin evaluare risc incendiu, asigurati prevenirea acestor tipuri de evenimente, si totodata faptul ca respectati reglementarile impuse in acest domeniu, pentru ca activitatea specifica firmei dumneavoastra sa se desfasoare in mod legal.

Advertisement

Servicii de evaluare risc incendiu

Misiunea companiei noastre este de a va oferi solutii eficiente pentru preventia, sau acolo unde este cazul, combaterea incendiilor, iar prin serviciile de evaluare risc incendiu pe care le oferim, suntem mai aproape de scopul infiintarii companiei noastre.

Daca doriti efectuarea procedurii de evaluare risc incendiu, va stam la dispozitie in acest sens cu servicii de calitate, realizate in conformitate cu masurile legale privind acest domeniu. Dispunem de evaluatori autorizati pentru aceasta operatiune, asadar, puteti fi siguri de legalitatea actiunilor intreprinse. Activam pe intreg teritoriul tarii, fiind intotdeauna prezenti acolo unde aveti nevoie. Asadar, pentru orice solicitare de acest gen, nu ezitati sa ne contactati!

Dacă ești interesat de ceea ce putem să-ți oferim, ne poți contacta la:

Tel: 0727.755.841 sau pe adresa de e-mail: office@procons-sting.ro

Advertisement

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Știri

Vasile Iliuță, Președintele CJ Călărași, audiat la DNA Constanța

Published

on

Președintele Consiliului Județean Călărași, Vasile Iliuță, este convocat vineri la sediul DNA Constanța pentru a fi audiat în legătură cu perchezițiile efectuate acum o lună la sediile mai multor instituții din Călărași. Procurorii au subliniat că Vasile Iliuță nu este implicat în nicio calitate în acest dosar și că investigațiile sunt în desfășurare în mod general.

Pe 21 martie, procurorii anticorupție din Constanța au efectuat percheziții la diverse instituții din Călărași, inclusiv la sediul Consiliului Județean și la o unitate medicală. Aceștia au investigat presupuse infracțiuni de abuz în serviciu și au confiscat mai multe documente.

Luna trecută, pe 22 martie 2024, președintele CJ Călărași a postat un mesaj pe pagina personală de Facebook, în care pune accentul pe încrederea sa în justiție: “Am încredere în justiţie. (…) Cu şase luni înainte de alegerile programate din 2020, am fost făcut inculpat de către procurorul şef al unei unităţi de parchet. (…) În 20 noiembrie 2023, am fost achitat în primă instanţă de către Tribunalul Bucureşti, care a precizat că fapta nu este prevăzută de legea penală ori nu a fost săvârşită cu vinovăţia prevăzută de lege. În aceeaşi zi, pe 20 noiembrie, la câteva ore după ce am primit vestea achitării, am fost sunat de un reprezentant al unităţii de parchet care mă trimisese în judecată, reprezentant care mi-a adresat o invitaţie pentru o audiere la sediul instituţiei respective, într-un alt dosar penal (…). Acum două zile mi-am anunţat candidatura pentru un nou mandat de preşedinte al Consiliului Judeţean Călăraşi. Ieri au fost percheziţii la Călăraşi. Într-un alt dosar”.

Totodată, Vasile Iliuță a transmis că este obligatoriu să clarificăm orice aspect care ar putea ridica întrebări în legătură cu activitatea. El a subliniat că atunci când există suspiciuni, este natural ca autoritățile să facă întrebări. Iliuță a adăugat că, după percheziții, a furnizat documentele necesare, așa cum a făcut întotdeauna în relația cu toate instituțiile statului.

 ”Niciodată nu trebuie să ne dispară încrederea în justiţie şi suntem datori mereu să clarificăm orice nuanţă care poate să pună un semn de întrebare asupra activităţii, şi atunci când există o suspiciune, nu trebuie să ne supărăm că cineva vine şi ne întreabă diferite lucruri” a scris președintele pe pagina de Facebook.

Reprezentanții DNA Constanța au confirmat că Vasile Iliuță este audiat la sediul instituției în legătură cu perchezițiile efectuate acum o lună la instituțiile din Călărași. De asemenea, au subliniat că Vasile Iliuță nu este implicat în nicio calitate în acest dosar și că investigațiile se concentrează pe fapte, nu pe persoane.

Șeful DNA Constanța, Mihai Stanciu, a afirmat pentru AGERPRES că Vasile Iliuță este supus audierilor, nefiind implicat în nicio calitate în dosarul în care procurorii desfășoară investigații.

Continue Reading

Știri

Vasile Iliuță este convins că PSD Călărași va fi marele câștigător la alegerile locale de pe 9 iunie

Published

on

Vasile Iliuță, președintele Consiliului Județean Călărași și al Organizației Județene PSD, a vorbit într-o conferință de presă de ieri, 18 aprile 2024, despre victoriile pe care partidul le-ar putea avea la alegerile locale de pe 9 iunie din acest an. Vasile Iliuță se declară mai mult decât încrezător, menționând că PSD are șanse să câștige primăria în toate localitățile. Acesta a mai vorbit și despre șansele colegului Marius Dulce, actualul primar al municipiului Călărași, dar și despre contracandidații lor. 

Vasile Iliuță se declară mai mult decât încrezător în puterea politică pe care PSD Călărași o are la alegeri de anul acesta, menționând că partidul că are șanse în toate localitățile. Și despre municipiu spune același lucru –  actualul primar Marius Dulce ar putea câștiga detașat încă un mandat de patru ani.  

„Eu zic că avem șanse în toate localitățile. Noi vom câștiga, ne batem să câștigăm toate administrațiile unde nu avem primar. Nu va fi simplu, este destul de complicat. Sunt primari cu ștate vechi”, a spus președintele. „Îl felicit pe toți cei care s-au înscris în cursa, dar există o regulă. Cu cât candidează mai multe persoane, cu atât primarului în funcție îi cresc șansele de a câștiga pentru că voturile nemulțumiților se vor împărți. Marius Dulce este deja primar”, a mai adăugat acesta.

În cursa electorală pentru funcția de președinte a Consiliului Județean Călărași s-au mai înscris Dragoș Coman (AUR), Alin Drăgulin (PNL) și Amelia Giurcan (USR). Vasile Iliuță nici nu își imaginează posibilitatea ca unul dintre cei trei să iasă învingători pe 9 iunie, așa că vorbește despre lupta pentru locul doi, scrie Canal Sud

“Până ieri, pe locul doi ieșea Coman, dar, după discursul acestuia, PNL și AUR se bat. Mi s-a părut un discurs nehotărât, un discurs care nu este de luptător. Trebuie să ne dăm seama că am intrat într-o cursa electorală. În discursul său putea să menționeze problemele din municipiu”, a mai spus Vasile Iliuță în conferința de presă. 

Argumentul pe care îl prezintă are legătură cu faptul că este primul eveniment electoral din Călărași unde participă pentru poziții de conducere persoane din București, potrivit acestuia.

Vasile Iliuţă este audiat astăzi la sediul DNA Constanţa în legătură cu percheziţiile care au avut loc în urmă cu o lună la sediile mai multor instituţii din Călăraşi. Procurorii au precizat acesta nu are nicio calitate în dosar şi că cercetările se fac in rem. Urmărirea penală in rem (cu privire la faptă, nu împotriva persoanei) se face atunci când toate condițiile legale referitoare la declanșarea urmăririi sunt legate exclusiv de fapta penală.

Citește mai multe despre caz aici și despre răspunsul președintelui.

Continue Reading

Știri

Un volum care prezintă 28 de ani de istorie a Călărașiului în nu mai puțin de 500 de documente a fost lansat

Published

on

Constantin Tudor, în calitate de coordonator, și Nicolae Țiripan publică volumul „CĂLĂRAȘII în documente și izvoare istorice vol. II (1919-1947). Volumul conține nu mai puțin de 500 de documente. Lansarea a avut loc pe 18 aprilie în sala de ședințe a Consiliului Local municipal, într-un eveniment editorial susținut de Primăria Municipiului Călărași și Muzeul Municipal. 

În urmă cu an a fost publicat primul volum, unde sunt prezentate 1500 de documente din perioada anilor 1541 – 1989 care oferă o imagine detaliată și complexă a istoriei municipiului Călărași. 

„După ce anul trecut, grație sprijinului primit din partea Primăriei Călărași și implicării directe a Muzeului Municipal, am reușit să publicăm primul volum din proiectul ”CĂLĂRAȘII în documente și izvoare istorice”, conceput ca un corpus masiv de documente de arhivă și izvoare de presă care să aducă în atenția iubitorilor de istorie locală în jur de 1.500 de documente din perioada anilor 1541 – 1989, iată că oferim călărășenilor, și nu numai lor, cel de-al doilea volum care încorporează 500 de documente din anii 1919 – 1947”, a spus prof. dr. Constantin Tudor, coordonator al volumului. 

La eveniment au fost prezente și câteva nume din administrația municipiului, printre care și primarul Marius Dulce sau președintele Consiliului Județean, Vasile Iliuță. 

„Pe parcursul mandatului încredințat de cetățenii Călărașiului în urmă cu aproape 4 ani, am sprijinit și încurajat toate acțiunile întreprinse de Muzeul Municipal, instituție aflată în subordinea primarului și care în acest an împlinește 10 ani de la înființare. Unul dintre proiectele de suflet pe care le-am îmbrățișat și susținut din start îl constituie elaborarea și publicarea unui corpus de documente istorice privind evoluția așezării de la cotul Borcei, începând cu prima atestare documentară și până în zilele noastre”, a declarat Marius Dulce. 

Constantin Tudor a absolvit Facultatea de Istorie – Geografie din Constanța și Facultatea de Istorie – Filosofie din cadrul Universității din București. Călărășeanul și-a luat și diploma de doctorat în 1999, cu o lucrare în istoriografia românească.

Acesta a întemeiat Filiala Călărași a Arhivelor Naționale și s-a aflat în fruntea instituției timp de opt ani. În acest timp a inițiat proiectul de reabilitare a fostei cazărmi a pompierilor din Călărași, unde au fost mutate arhivele călărășene în 1988, scrie Ziua Constanța. Din 1990 și până în 1996, el a fost inspector șef la fostul Inspectorat Județean pentru cultură Călărași.

Continue Reading

Cele mai vizualizate