Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Connect with us

La zi

Haos pe Aeroportul din Oradea. Bagajele a peste 300 de turiști care plecau în Turcia și în Egipt au fost încurcate

Published

on

Vacanța a peste 300 de turiști a fost afectată după ce bagajele lor au fost încurcate și au ajuns la destinații greșite. Concret, bagajele turiștilor care au zburat din Aeroportul Oradea către Antalya au ajuns în Hurghada, iar cele destinate Hurghadei au fost trimise în Antalya, relatează bihoreanul.ro.

Zborul spre Turcia a avut o întârziere de 62 de minute, iar cei care trebuiau să zboare către Hurghada, Egipt, au plecat înainte, la ora 18:40. În timpul îmbarcării, mai mulți turiști au observat că bagajele îmbarcate nu erau cele ale lor, dar au ales să nu spună nimic, sperând că angajații aeroportului se ocupau de încărcare corect.

„Am ajuns la 21.30 pe Aeroportul din Antalya şi am mers sa ne luăm bagajele pentru ca apoi să mergem la resort. Am aşteptat la banda de bagaje şi nimic, am stat cam o oră cred, pe urmă am întrebat la informaţii, ei nu ştiau de situaţie. În final am aflat ce s-a întâmplat, că bagajele au fost încurcate. Am stat trei ore în aeroport ca să completăm şi nişte hârtii ca să ne trimită bagajele. A fost groaznic. Cu copii mici după noi, am rămas şi fără lapte praf, hainele sunt în bagaj. N-am păţit asa ceva de când călătoresc”, a povestit o orădeancă.

Conform acesteia, în aeronavă se aflau aproximativ 180 de persoane, astfel că în total, aproximativ 360 de persoane au fost afectate de confuzie.

Advertisement

Sunt familii cu copii mici fără lucruri de strictă necesitate și fără o certitudine asupra momentului când le vor ajunge bagajele. Este inadmisibil așa ceva, având în vedere că (angajații Aeroportului Oradea – n.r.) au câteva zboruri, să comită astfel de gafe majore!”, a transmis o cititoare revoltată, potrivit sursei menționate anterior.

Contactat de presa locală, managerul Aeroportului Oradea a confirmat situația și a menționat că angajații aeroportului au lucrat toată noaptea pentru a corecta eroarea.

“Am căutat cele mai rapide soluţii pentru a remedia situaţia şi ca bagajele să ajungă la destinaţiile corecte. Astfel, bagajele turiştilor din Antalya au ajuns pe aeroportul de acolo în această dimineaţă, la ora 7.06, iar cele ale turiştilor din Hurghada la ora 9.03. Mai avem însă de trimis 33 de bagaje în Hurghada, care nu au mai avut loc în aeronavă, dar încercăm să le trimitem şi pe acelea prin alte aeroporturi în cursul zilei de astăzi”, a declarat Răzvan Horga.

Eroarea a fost cauzată de lipsa acută de personal

Este important de menționat că această situație apare pe fondul unei lipse acute de personal la Aeroportul Oradea, problema fiind semnalată recent și de fostul director adjunct și manager operațional, Eugen Tuduc, cu ocazia demisiei sale.

Advertisement

„Zilnic sau la două zile, subsemnatul cu o parte din angajații compartimentului Administrativ și Resurse Umane poartă bagaje la și de la aeronave, uneori și la ora 2 noaptea, iar a doua zi ne reluăm programul de lucru normal. Șeful serviciului handling spală pardoseala în terminalul nou, subsemnatul desfundă toalete. Sunt 2 femei de serviciu la toată infrastructura și pentru curățenia în aeronave. O parte din angajați au între 50-80 ore suplimentare într-o lună și acestea se tot acumulează odată cu trecerea timpului”, reclama fostul director adjunct.