Connect with us
Vremea în Călărași: 🌡️ 28°C | Anul XI Nr. 524

Știri

Publicitate/ Servicii PSI create special pentru tine – PROCONS-STING SRL-D

Published

on

Societatea noastra este inregistrata la Registrul Comertului Calarasi din 2016 pentru a presta servicii in domeniul securitatii la incendiu. 
Personalul societatii are o vasta experienta in domeniu, aceasta fiind capatata in urma activitatilor desfasurate din cadrul Inspectoratelor pentru Situatii de Urgenta.

Actionam in acoperirea necesitatilor dumneavoastra in domeniul securitatii la incendiiu abordand o gama larga de servicii cu scopul de a asigura respectarea regulilor si masurilor ce se impun privind prevenirea si stingerea incendiilor astfel incat afacerea dvs sa fie in siguranta, iar prin parteneriatele incheiate va putem oferii o gama completa de servicii reducand/eliminand astfel riscurile privind aparitia si dezvoltarea unui eventual incendiu precum si asigurarea cadrului legal in domeniu.

Misiunea Noastra – Siguranta Afacerii Dumneavoastra
Vă oferim servicii concepute să prevină evenimentele negative în cadrul afacerilor dumneavoastră. 
Acționăm pentru a preveni riscurile de apariție a incendiilor. 
Oferim consultanță în vederea respectării normelor PSI precum și cunoașterea modului de comportare și a măsurilor care trebuiesc îndeplinite în cazul apariției unui incendiu.
Ne asigurăm că îndepliniți toate normele PSI în cadrul obiectivului conform legislației în vigoare.
Vă acordăm întreg sprijinul nostru pentru a reduce/elimina potențialele riscuri/sancțiuni care pot surveni din partea controalelor desfășurate de cadrele Inspectoratelor pentru Situații de Urgență.

Vă propunem un parteneriat de lungă durată, astfel încât afacerea dumneavoastră să fie în siguranță.

Advertisement

DE CE SA ALEGI ECHIPA NOASTRĂ

EXPERIENTA

Experienta noastra se traduce prin foarte multi ani de munca in acest domeniu, timp in care am pus accent, in special, pe seriozitate, promptitudine si eficienta maxima.

CALITATE

Calitatea serviciilor prestate ne recomanda ca fiind echipa potrivita, la locul potrivit. Indiferent de serviciile de care ai nevoie, de consiliere sau sfaturi, noi suntem mereu aici!

DIVERSITATE

Pentru ca oamenii si nevoile lor sunt diferite, noi punem la dispozitia clientilor nostri o gama foarte variata de servicii, astfel incat fiecare client sa fie pe deplin multumit.

PROCONS STING va ofera  servicii de consultanta in domeniul Situatiilor de Urgenta (apararea impotriva incendiilor si protective civila) care sa raspunda in totalite cerintelor legale (Legea 307/2006, OMAI 163/2007 etc)

  • Constituirea Dosarului / Mapei PSI
  • Conformarea fata de legislatie
  • Reprezentare in relatia cu inspectorii ISU, cu ocazia controalelor sau depunerii de solicitarii catre aceasta institutie
  • Organizarea activitatii in domeniul Situatiilor de Urgenta prin elaborarea documentelor specifice (apararea impotriva incendiilor si protectie civila)
  • Organizarea si derularea activitatii de instruire (introductiv general/la locul de munca/periodic) in domeniul Situatiilor de Urgenta
  • Intocmirea tematicilor de instructaj, instructiunilor proprii etc
  • Exercitii de evacuare – interventie
  • Control preventiv

Acestea sunt gandite sub forma unui abonament lunar prin solutii de consultanta si asistenta, avantajele acestui pachet de servicii fiind urmatoarele:

  • Costuri predictibile si controlabile
  • Cresterea nivelului de siguranta
  • Rezolvarea unitara si sigura a problematicii Situatiilor de Urgenta
  • Conectarea la fluxurile de noutati in domeniu
  • Responsabilizarea INTERSCHUTZ in calitate de prestator de servicii

Întocmire documente specifice PSI

Avand in vedere prevederile art. 19 din Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor si OMAI 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor, toți operatorii economici și instituțiile publice, ce își desfășoară activitatea pe teritoriul României, au obligativitatea sa asigure respectarea regulilor si masurilor generale de prevenire si stingere a incendiilor.

I. Actele de autoritate privind apărarea împotriva incendiilor: 

Advertisement
in stapel von ordnern und papph¸llen verschiedener farben. die ordner sind gef¸llt und ¸berandergestapelt. ein bild f¸r b¸roleben und studium.

a) dispoziţie privind stabilirea modului de organizare şi a responsabilităţilor privind apărarea împotriva incendiilor;

b) instrucţiuni de apărare împotriva incendiilor şi atribuţii ale salariaţilor la locurile de muncă;

c) dispoziţie privind reglementarea lucrului cu foc deschis şi a fumatului;

d) dispoziţie privind organizarea instruirii personalului;

e) convenţii/contracte cuprinzând răspunderile ce revin părţilor pe linia apărării împotriva incendiilor în cazul transmiterii temporare a dreptului de folosinţă asupra bunurilor imobile;

f) dispoziţia de numire a cadrului tehnic sau a personalului de specialitate cu atribuţii în domeniul apărării împotriva incendiilor;

Advertisement

g) măsuri speciale de apărare împotriva incendiilor pentru perioadele caniculare sau secetoase.

II. Documente şi evidenţele specifice apărării împotriva incendiilor:

a) fişa obiectivului;

b) raportul anual de evaluare a nivelului de apărare împotriva incendiilor;

c) registrele instalaţiilor de detectare/semnalizare/stingere a incendiilor, copii după atestatele firmelor care au efectuat proiectarea, montarea, verificarea, întreţinerea, repararea acestora sau care efectuează servicii în domeniu;

Advertisement

d) registrul pentru evidenţa permiselor de lucru cu focul;

e) evidenţa exerciţiilor de evacuare a personalului propriu/utilizatozilor construcţiei;

f) evidenţa exercitiilor de intervenţie efectuate, având anexate concluziile în urma efectuării acestora;

g) fişele de instruire, conform reglementărilor specifice – sefilor punctelor de lucru, echipei de prima interventie, personalului – dupa caz;

h) rapoartele întocmite în urma controalelor preventive proprii sau ale autorităţii de stat competente;

Advertisement

i) plan de interventie in caz de incendiu (la un număr de cel puțin 9 salariați angajați pe fiecare punct de lucru) – dupa caz;

j) plan de evacuare.

III. Organizarea apărării împotriva incendiilor la locul de muncă:

a) prevenirea incendiilor, prin luarea în evidenţă a materialelor care prezintă pericol de incendiu, a surselor posibile de aprindere ce pot apărea şi a mijloacelor care le pot genera, precum şi prin stabilirea şi aplicarea măsurilor specifice de prevenire a incendiilor;

b) organizarea intervenţiei de stingere a incendiilor;

Advertisement

c) organizarea salvării utilizatorilor şi a evacuării bunurilor, prin întocmirea şi afişarea planurilor de protecţie specifice şi prin menţinerea condiţiilor de evacuare pe traseele stabilite;

d) organizarea exercitiilor de evacuarein caz de situatii de urgență;

e) organizarea exercitiilor de interventie in caz de incendiu;

f) elaborarea de programe de optimizare a activitatii de aparare impotriva incendiilor.

Evaluare risc incendiu

Evaluare risc incendiu reprezinta procedura prin intermediul careia se urmareste stabilirea riscurilor de incendiu pentru o cladire sau o anumita incapere. Practic, aceasta operatiune are rolul de a exprima care sunt probabilitatile de izbucnire a unui incendiu in cadrul spatiului vizat, respectiv gradul de pericol si eventualele consecinte in cazul producerii unui asemenea eveniment.

Procedura de evaluare risc incendiu face parte din categoria masurilor de precautie, fiind impusa de catre lege, si implicit obligatorie in special pentru operatorii economici, indiferent de natura lor (spatii de productie, spatii de depozitare, spatii comerciale etc). Realizarea acestei proceduri revine evaluatorului, persoana fizica sau juridica autorizata in acest sens.

Advertisement

Ce implica activitatea de evaluare risc incendiu

Activitatea in sine de evaluare risc incendiu presupune in primul rand deplasarea evaluatorului la locul precizat. Dupa studierea spatiului cu pricina, si informarea precisa cu privire la natura activitatilor desfasurate, persoana autorizata apreciaza riscurile de incendiu existente, in baza unor parametrii si criterii bine stabilite prin metodologia de specialitate.

Ca si exemple concrete de factori ce sunt luati in calcul in procedura de evelauare risc incendiu, amintim: valoarea densitatii in ceea ce priveste sarcina termica de incendiu, gradul de periculozitate a materialelor si/sau substantelor prezente in spatiul respectiv, ce sunt folosite in actiunile desfasurate, sursele de aprindere care exista in acel loc, elementele sau eventualele imprejurari care au capacitatea de a declansa, respectiv favoriza aprinderea, etc.

Scopul procedurii de evaluare risc incendiu

Apelarea la serviciile de evaluare risc incendiu nu ar trebui realizata doar pentru simplul fapt ca aceasta procedura este obligatorie. In primul rand, o astfel de operatiune va ajuta pe dumneavoastra, ca si operator economic, sa asigurati conditii optime de siguranta angajatilor pe care ii aveti in subordine. In eventualitatea izbucnirii unui incendiu si imposibilitatea stingerii acestuia intr-un timp scurt, nimeni nu doreste sa aiba parte de pierderi umane.

Advertisement

Prin identificarea factorilor de risc care pot provoca un incendiu, aveti posibilitatea sa reevaluati masurile de siguranta pe care le-ati adoptat si implementat pana in prezent, aducand modificari in acest sens. De asemenea, pe langa eventualele pierderi umane, deloc de neglijat sunt si pierderile materiale pe care le puteti suferi, si care automat va vor afecta afacerea.

Asadar, prin evaluare risc incendiu, asigurati prevenirea acestor tipuri de evenimente, si totodata faptul ca respectati reglementarile impuse in acest domeniu, pentru ca activitatea specifica firmei dumneavoastra sa se desfasoare in mod legal.

Servicii de evaluare risc incendiu

Misiunea companiei noastre este de a va oferi solutii eficiente pentru preventia, sau acolo unde este cazul, combaterea incendiilor, iar prin serviciile de evaluare risc incendiu pe care le oferim, suntem mai aproape de scopul infiintarii companiei noastre.

Daca doriti efectuarea procedurii de evaluare risc incendiu, va stam la dispozitie in acest sens cu servicii de calitate, realizate in conformitate cu masurile legale privind acest domeniu. Dispunem de evaluatori autorizati pentru aceasta operatiune, asadar, puteti fi siguri de legalitatea actiunilor intreprinse. Activam pe intreg teritoriul tarii, fiind intotdeauna prezenti acolo unde aveti nevoie. Asadar, pentru orice solicitare de acest gen, nu ezitati sa ne contactati!

Advertisement

Dacă ești interesat de ceea ce putem să-ți oferim, ne poți contacta la:

Tel: 0727.755.841 sau pe adresa de e-mail: [email protected]

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Advertisement

Știri

Apocalipsă în Bistrița-Năsăud: Viitură violentă transformă drumul Rebra-Parva în ruină

Published

on

Duminică după-amiază, 17 august 2025, natura și-a dezlănțuit furia în centrul și nordul României, lovind cu putere județul Bistrița-Năsăud. O viitură violentă a transformat drumul care leagă localitățile Rebra și Parva într-un peisaj desprins parcă dintr-un film post-apocaliptic, acoperit de aluviuni, pietre și resturi aduse de apele învolburate. Ploile torențiale, însoțite de vânturi puternice, au provocat haos în zonă, punând la încercare autoritățile și comunitățile locale.

Impactul viiturii în Rebra și Parva

Potrivit informațiilor furnizate de Comitetul Județean pentru Situații de Urgență (CJSU) Bistrița-Năsăud, viitura a fost declanșată de o ploaie torențială care a supraîncărcat cursurile de apă din zonă. Drumul județean care conectează Rebra și Parva a fost complet blocat de cantități impresionante de aluviuni și pietre, făcând circulația imposibilă. Echipe de pompieri de la Secția Năsăud, împreună cu Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Rebra și utilaje ale Secției Drumuri Naționale Bistrița, au intervenit de urgență pentru degajarea carosabilului.

Primarul comunei Rebra a declarat că viitura a adus materiale din pădurile din jur, inclusiv copaci smulși din rădăcini, care au contribuit la blocarea drumului. „A fost ca o avalanșă de apă și pământ. Nu am mai văzut așa ceva de ani,” a precizat edilul. Din primele evaluări, gospodăriile din zonă nu au fost afectate direct, însă accesul între localități a fost grav perturbat, izolând temporar comunități.

Contextul meteorologic și alte zone afectate

Administrația Națională de Meteorologie (ANM) a emis avertizări de cod portocaliu și galben pentru județul Bistrița-Năsăud, semnalând riscul de inundații și scurgeri de pe versanți. Fenomene similare au fost raportate și în alte județe din nordul țării, precum Neamț și Suceava, unde viiturile au inundat gospodării și au blocat drumuri naționale, cum ar fi DN 17B și DN 17C în zona Coșbuc. În Neamț, localitățile Borca, Farcașa și Poiana Teiului au fost grav afectate, cu sute de persoane evacuate și drumuri impracticabile din cauza aluviunilor.

Advertisement

Intervenții și recomandări

Autoritățile locale, sprijinite de Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU) Bistrița-Năsăud, continuă eforturile de degajare a drumului Rebra-Parva și de monitorizare a situației. Utilaje grele, inclusiv autoexcavatoare, sunt folosite pentru a îndepărta aluviunile și a restabili circulația. Cetățenilor li se recomandă să evite deplasările în zonele afectate și să urmeze indicațiile autorităților. ANM avertizează că instabilitatea atmosferică ar putea persista, cu risc de noi ploi torențiale în următoarele ore.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Știri

Victima atacului de la Centrul DGASPC Călărași a fost operată și transferată cu elicopterul SMURD la București

Published

on

By

Detalii noi ies la iveală în cazul femeii înjunghiate duminică, 17 august, la Centrul Maternal din Parcul Dumbrava, municipiul Călărași. Potrivit marinbadea.ro, victima este Maria Stratulat, în vârstă de 36 de ani, originară din satul Chiștelnița, raionul Telenești, Republica Moldova, cu ultimul domiciliu în satul Cuza Vodă, județul Călărași.

Maria Stratulat a fost atacată cu un cuțit de fostul concubin, chiar în curtea centrului maternal, în fața celor doi copii ai săi. Loviturile i-au secționat brațul și artera brahială, punându-i viața în pericol.

Directorul medical al Spitalului Județean de Urgență Călărași, dr. Tomek Alexandru, a declarat că femeia a suferit o leziune completă de pachet vasculo-nervos brahial, dar și plăgi în zona gambei și la torace. A fost supusă de urgență unei intervenții chirurgicale, fiind stabilizată.

Având în vedere gravitatea stării sale, medicii au solicitat un elicopter SMURD, care a preluat pacienta și a transportat-o la un spital din Capitală pentru îngrijiri de specialitate.

Între timp, agresorul – cunoscut drept Petre Cociobu, nume real Petrică Ilie – a fost prins de polițiști în localitatea Cuza Vodă, lângă domiciliul său. Acesta a fost condus la sediul Poliției Municipiului Călărași pentru audieri, fiind cercetat pentru tentativă de omor.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Știri

Măsuri împotriva redirecționării abuzive a pacienților către clinici private

Published

on

Ministerul Sănătăţii va lansa, de la 1 septembrie, un formular online prin intermediul căruia pacienţii vor putea raporta situaţiile în care au fost redirecţionaţi abuziv dintr-un spital de stat la un cabinet privat, a anunţat ministrul Alexandru Rogobete.

Potrivit acestuia, prin formularul care va fi disponibil pe pagina de internet a Ministerul Sănătăţii pacienţii vor putea transmite spitalul unde s-a întâmplat, medicul implicat, cabinetul spre care a fost redirecţionat pacientul şi costurile impuse.

“În România, un adevăr simplu trebuie cunoscut de toată lumea: spitalul public are obligaţia de a trata pacienţii. Din păcate, am primit numeroase semnale că bolnavilor li se spune că “nu mai sunt locuri”, “s-a terminat plafonul”, “CT/RMN este stricat”, “laboratorul nu funcţionează” sau că “nu există condiţii” – şi sunt trimişi către cabinete private, unde plătesc pentru servicii pe care ar fi trebuit să le primească gratuit.

Această practică este inacceptabilă şi nedemnă. Am spus ferm şi repet: activitatea medicală în privat se desfăşoară după programul din spitalul public, nu în locul acestuia şi nu în detrimentul pacienţilor. Nu vreau să se înţeleagă greşit, nu generalizez! În spitalele de stat există oameni minunaţi, care ţin acest sistem pe umeri şi care fac tot ce le stă în putinţă pentru a ajuta. Însă există şi excepţii, iar acestea nu ne fac bine. Pacientul are dreptul să aleagă liber unde doreşte să se trateze – public sau privat. Este însă inacceptabil ca el săfie redirecţionat intenţionat de personalul din spitalele publice, sub pretexte false”, spune ministrul.

Mutare abuzivă de la spitalul de stat la privat: Sesizările vor fi verificate de Casa Națională de Asigurări de Sănătate

Sesizările care vor fi transmise Ministerului Sănătăţii vor fi analizate de specialiştii instituţiei şi ai Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, astfel încât fiecare caz să fie verificat şi sancţionat.

Ca ministru al sănătăţii, nu pot să cer încredere oamenilor în sistem, dacă nu le arătăm respect. Pacienţii merită tratament corect, demnitate şi grijă – nu umilinţă şi presiuni financiare. Îmi asum alături de echipa mea această schimbare, oricât de greu ar fi şi oricâtă rezistenţă ar exista. Sănătatea românilor nu se negociază, iar pacienţii nu sunt singuri. Nici medicii care acţionează corect, gândindu-se la binele omului pe care îl au în faţă. Acest personal medical, de bună-credinţă, are Ministerul Sănătăţii alături – până la capăt“, a mai transmis Rogobete.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading