Connect with us

Știri

Sărbători frumoase alături de REBU S.A. – Parteneri pentru curăţenie!

REBU – Parteneri pentru curăţenie! – servicii de cea mai buna calitate

Un parteneriat pentru curăţenie nu înseamnă “tu faci murdar, iar eu fac curat”, ci mult mai mult decât atât. Înseamnă că, tu alegi să trăieşti civilizat, iar noi te ajutăm să faci asta. Curăţenia face parte din viaţa noastră, a fiecăruia. E important cum o faci, cât de repede, cât de bine şi cât de curat.

Şi aici apărem noi. Prima companie de salubrizare de pe piaţa liberă din Bucureşti. O companie unde contează performanţa şi calitatea, ca la o maşină nemţească. Suntem o maşină de făcut curat. Nu ascundem gunoiul sub preş şi nici nu îl dăm în grădina altuia, ci îl colectăm, depozităm, transformăm, reciclăm, în mod responsabil.

Istoric

Primii 20 ani. În 2017 am aniversat 20 ani de când existăm. Pentru unii înseamnă puţin, pentru alţii … mult. Pentru noi înseamnă viaţă. Una născută din tradiţia şi experienţa RASUB – cel mai vechi serviciu de salubrizare al Bucureştiului, din valori autentice româneşti, la care s-au adăugat virtuţi noi: disciplină, responsabilitate, nevoie de performanţă; virtuţi tipic nemţeşti, insuflate de partenerul nostru german.

Acum 20 ani, s-a născut prima companie de salubrizare de pe piaţa liberă, una în care punem accent pe competenţă, iar serviciile oferite sunt cele mai bune pentru oameni şi mediu. Pentru noi acest lucru este cel mai important. În 20 ani am fost responsabili de curăţenia Bucureştiului, integral, pe sectoare şi zone, apoi am ajuns şi în ariile limitrofe Capitalei şi în alte judeţe, pentru ca, mai târziu, să ne extindem serviciile şi pentru mediul de business.

Advertisement

Am căutat mereu soluţii şi tehnologii noi pentru colectarea şi procesarea reziduurilor; am purtat mereu de grijă oamenilor din zonele pe care le-am acoperit în mod responsabil. Acţionarii REBU sunt Consiliul General al Municipiului Bucureşti şi RER Bucuresti SRL, companie cu acţionariat german care a susţinut şi ridicat standardele serviciilor companiei.

Dotări și utilaje

Pentru că suntem mereu preocupaţi de calitate şi de eficienţă, investim în permanenţă în soluţii şi tehnologii noi. Avem un parc auto dotat cu peste 250 de utilaje de ultimă generaţie, marca MAN, Mercedes, Iveco sau Ford, care ne ajută să micşorăm timpul de lucru și să creştem constant productivitatea şi calitatea.

Certificări şi diplome

Sunt calificările şi recunoaşterile noastre. Şi ne mândrim cu ele, pentru că le-am obţinut prin muncă. Ele nu vorbesc în numele nostru şi nici nu sunt suficiente pentru a convinge pe cineva, cu siguranţă, dar reprezintă dovada faptului că suntem mereu interesaţi de calitatea serviciilor noastre, de modul în care ne desfăşurăm activitatea, de oamenii care lucrează aici şi mai ales de mediu. Pentru că şi grija pentru mediu este preocuparea noastră permanentă.

Am obţinut certificarea sistemului de management al calităţii, în anul 2002, TÜV Rheinland InterCert, actualul TUV Rheinland România. In plus, avem din 2004 şi certificatul în conformitate cu standardele SR EN ISO 9001:2015 – Sisteme de management al calităţii, SR EN ISO 14001:2015 – Sisteme de management de mediu şi SR OHSAS 18001:2008 – Sisteme de management al sănătăţii şi securităţii ocupaționale.

Conducerea REBU S.A transmite tuturor călărășenilor un sincer “La multi ani!” și Sărbători frumoase alături de cei dragi!19

Advertisement

Știri

“Fițuici mâzgălite” și acte lipsă! Consilierul Iulian Neagu (AUR) cere explicații în ședința consiliului local „Ce ne dați voi, e bătaie de joc!”

Haos birocratic la Primăria Călărași! În ședința Consiliului Local din 26 iunie 2025, consilierul AUR, Iulian Neagu, a atras atenția în mod public asupra modului în care i s-a “răspuns” la o interpelare privind un contract de salubrizare. A cerut acte clare și procese verbale, dar a primit… „fițuici” și documente cu date mâzgălite cu pixul!

A trecut peste o lună și jumătate și am primit niște hârtii care nu se pot numi rapoarte. Sunt pline de greșeli. Nu mi-ați dat nici actul adițional numărul 1. Am primit direct numărul 2. Unde-i primul?!”, a întrebat indignat consilierul AUR.

Greșeli de începători sau bătaie de joc?

Mai grav, unele dintre documente aveau date „modificate la mână”, fără nicio explicație oficială. Raportul de deratizare, de exemplu, era semnat în… viitor! Sau trecutul anului 2000. Nimeni nu a știut să explice de ce.

Neagu: „E o prostie pe românește! Scrii cu pixul peste dată, tragi o linie și gata? Asta numiți voi transparență?”

Advertisement

„Nu știu, nu știu, poate n-au făcut”

Primarul Marius Dulce a recunoscut că nu știe dacă s-au efectuat lucrările cerute în martie sau aprilie. „Dacă n-au făcut, n-au făcut. Nu am ce să vă spun”, a explicat  edilul. Direcția tehnică a sugerat că ar putea fi vorba de amânări „din cauza vremii”.

Cerere clară: „Vreau toate documentele până la 28 aprilie!”

Consilierul Iulian Neagu a cerut din nou toate rapoartele și procesele verbale legate de contractul de salubrizare—în special pe zona de deratizare—până la data de 28 aprilie 2026. „Nu cer nimic exagerat. Vreau doar ce mi se cuvine: documente clare și la timp,” a insistat acesta.

Concluzia? Birocrație opacă și documente cu… pixul!

Scandalul arată că, dincolo de proiectele mari și fondurile europene, Primăria Călărași are de luptat cu un inamic la fel de periculos: incompetența și lipsa de transparență în comunicarea cu aleșii locali. Când consilierii sunt tratați cu documente scrise de mână, ce șanse mai au cetățenii?

Advertisement
Continue Reading

Știri

Deputat Mihai Gheorghe (AUR): „Guvernul lovește în viitorul României prin tăierea burselor studenților”

mihai gheorghe

Deputatul AUR Mihai Gheorghe: „Nu acceptăm ca bursele studenților să fie transformate în vouchere de austeritate!”

„Auzim vocea studenților! Bursele nu sunt un moft. Sunt un drept câștigat prin muncă, nu o favoare pe care o poate retrage guvernul după bunul plac!”

Deputatul AUR de Călărași, Mihai Claudiu Gheorghe, reacționează ferm la intenția actualului guvern de a modifica sistemul de burse studențești, sub pretextul așa-zisei „reforme bugetare”. Potrivit parlamentarului, transformarea burselor în simple „vouchere” sau „stimulente” fără garanții este un atac direct la viitorul tinerilor din România.

„Aceasta nu este o reformă. Este o formă de austeritate ascunsă, care lovește exact acolo unde România are cea mai mare nevoie să investească: în educație, în inteligență, în tinerii săi”, a declarat Mihai Gheorghe.

Advertisement

Acesta avertizează că eliminarea burselor reale și înlocuirea lor cu mecanisme vagi înseamnă, de fapt, descurajarea performanței și ignorarea nevoilor reale ale studenților. „Bursa de merit nu este un premiu de lux. Este o recompensă corectă pentru efort, o motivație și un sprijin real. Educația nu este o cheltuială – este singura investiție pe termen lung pe care un stat cu viziune o poate face.”

Parlamentarul călărășean îi îndeamnă pe studenți să ia atitudine și să își apere drepturile, declarând că AUR va susține în Parlament orice demers care să garanteze burse corecte, predictibile și accesibile.

„Dragi studenți, nu tăceți! Voi sunteți vocea viitorului acestei țări. Nu lăsați birocrații și contabilii austerității să vă fure șansa la o viață mai bună. România are nevoie de voi!”, a transmis deputatul AUR.

Advertisement
Continue Reading

Știri

Sprijin pentru peste 2 milioane de gospodării: Vouchere pentru consumatorii aflați în risc de sărăcie energetică

Guvernul României a aprobat, în ședința de astăzi, inițiativa elaborată de Ministerul Muncii Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale și Ministerul Energiei prin care persoanele aflate în risc de sărăcie energetică vor primi ajutoare pentru plata facturilor. Începând cu 1 iulie 2025, consumatorii eligibili vor putea beneficia de un ajutor lunar în valoare de 50 de lei, pentru plata facturilor la energie electrică.

Măsura vizează sprijinirea persoanelor singure cu venituri sub 1.940 lei/lună și familiilor cu venituri medii sub 1.784 lei/lună/persoană. Peste 2,1 milioane de gospodării din întreaga țară vor putea accesa acest sprijin.

„Venim în sprijinul celor care au cea mai mare nevoie. Este un gest de solidaritate și respect față de cetățenii care riscă să nu își poată plăti facturile. Vrem să asigurăm fiecărei familii un trai decent și acces la un serviciu esențial, precum energia electrică”, a declarat Petre-Florin Manole, ministrul Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale.

Ajutorul se acordă sub forma unui tichet electronic, care poate fi folosit exclusiv pentru plata facturilor la energia electrică, prin intermediul Poștei Române, fără comisioane sau costuri suplimentare aplicate beneficiarilor.

Advertisement

Cererea se poate depune online, prin aplicația EPIDS gestionată și pusă la dispoziție de Serviciul de Telecomunicații Speciale. Pentru cei care nu au acces la internet, autoritățile locale și oficiile poștale vor oferi sprijin la completarea solicitării.

Continue Reading