Connect with us
Vremea în Călărași: 🌡️ 13°C | Anul XI Nr. 536

Știri

Publicitate/ Servicii PSI create special pentru tine – PROCONS-STING SRL-D

Published

on

Societatea noastra este inregistrata la Registrul Comertului Calarasi din 2016 pentru a presta servicii in domeniul securitatii la incendiu. 
Personalul societatii are o vasta experienta in domeniu, aceasta fiind capatata in urma activitatilor desfasurate din cadrul Inspectoratelor pentru Situatii de Urgenta.

Actionam in acoperirea necesitatilor dumneavoastra in domeniul securitatii la incendiiu abordand o gama larga de servicii cu scopul de a asigura respectarea regulilor si masurilor ce se impun privind prevenirea si stingerea incendiilor astfel incat afacerea dvs sa fie in siguranta, iar prin parteneriatele incheiate va putem oferii o gama completa de servicii reducand/eliminand astfel riscurile privind aparitia si dezvoltarea unui eventual incendiu precum si asigurarea cadrului legal in domeniu.

Misiunea Noastra – Siguranta Afacerii Dumneavoastra
Vă oferim servicii concepute să prevină evenimentele negative în cadrul afacerilor dumneavoastră. 
Acționăm pentru a preveni riscurile de apariție a incendiilor. 
Oferim consultanță în vederea respectării normelor PSI precum și cunoașterea modului de comportare și a măsurilor care trebuiesc îndeplinite în cazul apariției unui incendiu.
Ne asigurăm că îndepliniți toate normele PSI în cadrul obiectivului conform legislației în vigoare.
Vă acordăm întreg sprijinul nostru pentru a reduce/elimina potențialele riscuri/sancțiuni care pot surveni din partea controalelor desfășurate de cadrele Inspectoratelor pentru Situații de Urgență.

Vă propunem un parteneriat de lungă durată, astfel încât afacerea dumneavoastră să fie în siguranță.

Advertisement

DE CE SA ALEGI ECHIPA NOASTRĂ

EXPERIENTA

Experienta noastra se traduce prin foarte multi ani de munca in acest domeniu, timp in care am pus accent, in special, pe seriozitate, promptitudine si eficienta maxima.

CALITATE

Calitatea serviciilor prestate ne recomanda ca fiind echipa potrivita, la locul potrivit. Indiferent de serviciile de care ai nevoie, de consiliere sau sfaturi, noi suntem mereu aici!

DIVERSITATE

Pentru ca oamenii si nevoile lor sunt diferite, noi punem la dispozitia clientilor nostri o gama foarte variata de servicii, astfel incat fiecare client sa fie pe deplin multumit.

PROCONS STING va ofera  servicii de consultanta in domeniul Situatiilor de Urgenta (apararea impotriva incendiilor si protective civila) care sa raspunda in totalite cerintelor legale (Legea 307/2006, OMAI 163/2007 etc)

  • Constituirea Dosarului / Mapei PSI
  • Conformarea fata de legislatie
  • Reprezentare in relatia cu inspectorii ISU, cu ocazia controalelor sau depunerii de solicitarii catre aceasta institutie
  • Organizarea activitatii in domeniul Situatiilor de Urgenta prin elaborarea documentelor specifice (apararea impotriva incendiilor si protectie civila)
  • Organizarea si derularea activitatii de instruire (introductiv general/la locul de munca/periodic) in domeniul Situatiilor de Urgenta
  • Intocmirea tematicilor de instructaj, instructiunilor proprii etc
  • Exercitii de evacuare – interventie
  • Control preventiv

Acestea sunt gandite sub forma unui abonament lunar prin solutii de consultanta si asistenta, avantajele acestui pachet de servicii fiind urmatoarele:

  • Costuri predictibile si controlabile
  • Cresterea nivelului de siguranta
  • Rezolvarea unitara si sigura a problematicii Situatiilor de Urgenta
  • Conectarea la fluxurile de noutati in domeniu
  • Responsabilizarea INTERSCHUTZ in calitate de prestator de servicii

Întocmire documente specifice PSI

Avand in vedere prevederile art. 19 din Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor si OMAI 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor, toți operatorii economici și instituțiile publice, ce își desfășoară activitatea pe teritoriul României, au obligativitatea sa asigure respectarea regulilor si masurilor generale de prevenire si stingere a incendiilor.

I. Actele de autoritate privind apărarea împotriva incendiilor: 

Advertisement
in stapel von ordnern und papph¸llen verschiedener farben. die ordner sind gef¸llt und ¸berandergestapelt. ein bild f¸r b¸roleben und studium.

a) dispoziţie privind stabilirea modului de organizare şi a responsabilităţilor privind apărarea împotriva incendiilor;

b) instrucţiuni de apărare împotriva incendiilor şi atribuţii ale salariaţilor la locurile de muncă;

c) dispoziţie privind reglementarea lucrului cu foc deschis şi a fumatului;

d) dispoziţie privind organizarea instruirii personalului;

e) convenţii/contracte cuprinzând răspunderile ce revin părţilor pe linia apărării împotriva incendiilor în cazul transmiterii temporare a dreptului de folosinţă asupra bunurilor imobile;

f) dispoziţia de numire a cadrului tehnic sau a personalului de specialitate cu atribuţii în domeniul apărării împotriva incendiilor;

Advertisement

g) măsuri speciale de apărare împotriva incendiilor pentru perioadele caniculare sau secetoase.

II. Documente şi evidenţele specifice apărării împotriva incendiilor:

a) fişa obiectivului;

b) raportul anual de evaluare a nivelului de apărare împotriva incendiilor;

c) registrele instalaţiilor de detectare/semnalizare/stingere a incendiilor, copii după atestatele firmelor care au efectuat proiectarea, montarea, verificarea, întreţinerea, repararea acestora sau care efectuează servicii în domeniu;

Advertisement

d) registrul pentru evidenţa permiselor de lucru cu focul;

e) evidenţa exerciţiilor de evacuare a personalului propriu/utilizatozilor construcţiei;

f) evidenţa exercitiilor de intervenţie efectuate, având anexate concluziile în urma efectuării acestora;

g) fişele de instruire, conform reglementărilor specifice – sefilor punctelor de lucru, echipei de prima interventie, personalului – dupa caz;

h) rapoartele întocmite în urma controalelor preventive proprii sau ale autorităţii de stat competente;

Advertisement

i) plan de interventie in caz de incendiu (la un număr de cel puțin 9 salariați angajați pe fiecare punct de lucru) – dupa caz;

j) plan de evacuare.

III. Organizarea apărării împotriva incendiilor la locul de muncă:

a) prevenirea incendiilor, prin luarea în evidenţă a materialelor care prezintă pericol de incendiu, a surselor posibile de aprindere ce pot apărea şi a mijloacelor care le pot genera, precum şi prin stabilirea şi aplicarea măsurilor specifice de prevenire a incendiilor;

b) organizarea intervenţiei de stingere a incendiilor;

Advertisement

c) organizarea salvării utilizatorilor şi a evacuării bunurilor, prin întocmirea şi afişarea planurilor de protecţie specifice şi prin menţinerea condiţiilor de evacuare pe traseele stabilite;

d) organizarea exercitiilor de evacuarein caz de situatii de urgență;

e) organizarea exercitiilor de interventie in caz de incendiu;

f) elaborarea de programe de optimizare a activitatii de aparare impotriva incendiilor.

Evaluare risc incendiu

Evaluare risc incendiu reprezinta procedura prin intermediul careia se urmareste stabilirea riscurilor de incendiu pentru o cladire sau o anumita incapere. Practic, aceasta operatiune are rolul de a exprima care sunt probabilitatile de izbucnire a unui incendiu in cadrul spatiului vizat, respectiv gradul de pericol si eventualele consecinte in cazul producerii unui asemenea eveniment.

Procedura de evaluare risc incendiu face parte din categoria masurilor de precautie, fiind impusa de catre lege, si implicit obligatorie in special pentru operatorii economici, indiferent de natura lor (spatii de productie, spatii de depozitare, spatii comerciale etc). Realizarea acestei proceduri revine evaluatorului, persoana fizica sau juridica autorizata in acest sens.

Advertisement

Ce implica activitatea de evaluare risc incendiu

Activitatea in sine de evaluare risc incendiu presupune in primul rand deplasarea evaluatorului la locul precizat. Dupa studierea spatiului cu pricina, si informarea precisa cu privire la natura activitatilor desfasurate, persoana autorizata apreciaza riscurile de incendiu existente, in baza unor parametrii si criterii bine stabilite prin metodologia de specialitate.

Ca si exemple concrete de factori ce sunt luati in calcul in procedura de evelauare risc incendiu, amintim: valoarea densitatii in ceea ce priveste sarcina termica de incendiu, gradul de periculozitate a materialelor si/sau substantelor prezente in spatiul respectiv, ce sunt folosite in actiunile desfasurate, sursele de aprindere care exista in acel loc, elementele sau eventualele imprejurari care au capacitatea de a declansa, respectiv favoriza aprinderea, etc.

Scopul procedurii de evaluare risc incendiu

Apelarea la serviciile de evaluare risc incendiu nu ar trebui realizata doar pentru simplul fapt ca aceasta procedura este obligatorie. In primul rand, o astfel de operatiune va ajuta pe dumneavoastra, ca si operator economic, sa asigurati conditii optime de siguranta angajatilor pe care ii aveti in subordine. In eventualitatea izbucnirii unui incendiu si imposibilitatea stingerii acestuia intr-un timp scurt, nimeni nu doreste sa aiba parte de pierderi umane.

Advertisement

Prin identificarea factorilor de risc care pot provoca un incendiu, aveti posibilitatea sa reevaluati masurile de siguranta pe care le-ati adoptat si implementat pana in prezent, aducand modificari in acest sens. De asemenea, pe langa eventualele pierderi umane, deloc de neglijat sunt si pierderile materiale pe care le puteti suferi, si care automat va vor afecta afacerea.

Asadar, prin evaluare risc incendiu, asigurati prevenirea acestor tipuri de evenimente, si totodata faptul ca respectati reglementarile impuse in acest domeniu, pentru ca activitatea specifica firmei dumneavoastra sa se desfasoare in mod legal.

Servicii de evaluare risc incendiu

Misiunea companiei noastre este de a va oferi solutii eficiente pentru preventia, sau acolo unde este cazul, combaterea incendiilor, iar prin serviciile de evaluare risc incendiu pe care le oferim, suntem mai aproape de scopul infiintarii companiei noastre.

Daca doriti efectuarea procedurii de evaluare risc incendiu, va stam la dispozitie in acest sens cu servicii de calitate, realizate in conformitate cu masurile legale privind acest domeniu. Dispunem de evaluatori autorizati pentru aceasta operatiune, asadar, puteti fi siguri de legalitatea actiunilor intreprinse. Activam pe intreg teritoriul tarii, fiind intotdeauna prezenti acolo unde aveti nevoie. Asadar, pentru orice solicitare de acest gen, nu ezitati sa ne contactati!

Advertisement

Dacă ești interesat de ceea ce putem să-ți oferim, ne poți contacta la:

Tel: 0727.755.841 sau pe adresa de e-mail: [email protected]

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Advertisement

Știri

UPDATE / Primele imagini cu șoferul din Germania care transporta cadavrul mamei pe A2. Acesta a explicat tot la audieri „Era prea scump, voiam doar să o duc acasă”

Published

on

Apar detalii incredibile în cazul accidentului de pe Autostrada A2, produs vineri dimineață, 7 noiembrie, în apropiere de Lehliu-Gară. Bărbatul aflat la volanul mașinii în care polițiștii au descoperit trupul neînsuflețit al unei femei de 83 de ani a vorbit cu reporterii prezenți la fața locului.

Germanul a recunoscut că femeia decedată era mama lui și că o transporta din România către Berlin, cu intenția de a organiza acolo înmormântarea. Spune că nu și-a permis costurile unei firme specializate, care i-ar fi cerut 3.800 de euro pentru repatriere.

„Voiam doar să merg la Berlin și să fac toate formalitățile acolo. Acum e foarte scump. O să discut cu asigurarea mea, poate acoperă costurile”, a declarat bărbatul în dialogul cu reporterul.

Șoferul conducea un Daihatsu Terios Top, iar potrivit anchetei preliminare, mașina a fost implicată în coliziunea de la ieșirea dintr-o benzinărie. În urma impactului, autoritățile au constatat că femeia de pe bancheta din spate era moartă de mai multe ore.

Germanul a trecut granița cu autoturismul fără să atragă suspiciuni, profitând de noile condiții din spațiul Schengen, care nu impun verificări detaliate la frontieră.

Advertisement

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Știri

Femeia care a agresat o minoră în comuna Independența a fost saltată de polițiști

Published

on

Femeia surprinsă în imagini în timp ce lovea o minoră pe o stradă din satul Potcoava, comuna Independența, a fost reținută de polițiști. Incidentul a avut loc pe 3 noiembrie, în jurul orei 14:00, iar cazul a devenit public după ce filmarea agresiunii a circulat pe rețelele de socializare.

Polițiștii Secției 6 Poliție Rurală Grădiștea, sub coordonarea Parchetului de pe lângă Judecătoria Călărași, au identificat agresoarea, o femeie de 43 de ani, și au dispus reținerea acesteia pentru 24 de ore, sub acuzația de lovire sau alte violențe.

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Călărași s-a autosesizat imediat după apariția imaginilor și a confirmat că minora se află în siguranță, la domiciliu. Instituția oferă victimei sprijin psihologic și asistență în depunerea plângerii penale împotriva femeii reținute.

Cazul rămâne sub monitorizarea DGASPC Călărași și se află în continuare în atenția autorităților judiciare.

Advertisement

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Știri

VIDEO. Călărașiul găzduiește prima ediție a conferinței „Creștem Împreună” – eveniment dedicat părinților și educatorilor

Published

on

Vineri, 22 noiembrie, între orele 10:00 și 13:30, Sala „Barbu Știrbei” din cadrul Centrului Județean de Cultură și Creație Călărași va fi gazda primei ediții a conferinței „Creștem Împreună”. Evenimentul se adresează părinților, bunicilor și cadrelor didactice care își doresc să sprijine copiii în dezvoltarea unui echilibru sănătos prin alimentație, sănătate și relaționare.

Conferința reunește trei specialiști recunoscuți la nivel național:

  • Dr. Ilinca Tranulis, medic pediatru și fondatoarea platformei Pediatre.
  • Dr. Ema Claudia Mărgineanu, dietetician nutriționist acreditat.
  • Gabriela Hranovski, consilier parental, educator Montessori și facilitator Circle of Security®.

Evenimentul va fi moderat de Elena Mailat, iar deschiderea va fi marcată de un moment muzical susținut de solista Ruxandra Grecu.

„Creștem Împreună” își propune să creeze un spațiu sigur pentru învățare și reflecție, unde părinții pot primi răspunsuri validate științific, prezentate cu empatie și înțelegere. Este o inițiativă care aduce la un loc comunitatea, educația și arta, contribuind la dezvoltarea armonioasă a copiilor și la echilibrul familiilor.

Biletele pot fi achiziționate online de pe iaBilet.ro sau, în ziua evenimentului, de la Casa de bilete a Centrului Județean de Cultură și Creație Călărași, în limita locurilor disponibile.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading