Connect with us
Vremea în Călărași: 🌡️ 5°C | Anul XI Nr. 540

Știri

Publicitate/ Servicii PSI create special pentru tine – PROCONS-STING SRL-D

Published

on

Societatea noastra este inregistrata la Registrul Comertului Calarasi din 2016 pentru a presta servicii in domeniul securitatii la incendiu. 
Personalul societatii are o vasta experienta in domeniu, aceasta fiind capatata in urma activitatilor desfasurate din cadrul Inspectoratelor pentru Situatii de Urgenta.

Actionam in acoperirea necesitatilor dumneavoastra in domeniul securitatii la incendiiu abordand o gama larga de servicii cu scopul de a asigura respectarea regulilor si masurilor ce se impun privind prevenirea si stingerea incendiilor astfel incat afacerea dvs sa fie in siguranta, iar prin parteneriatele incheiate va putem oferii o gama completa de servicii reducand/eliminand astfel riscurile privind aparitia si dezvoltarea unui eventual incendiu precum si asigurarea cadrului legal in domeniu.

Misiunea Noastra – Siguranta Afacerii Dumneavoastra
Vă oferim servicii concepute să prevină evenimentele negative în cadrul afacerilor dumneavoastră. 
Acționăm pentru a preveni riscurile de apariție a incendiilor. 
Oferim consultanță în vederea respectării normelor PSI precum și cunoașterea modului de comportare și a măsurilor care trebuiesc îndeplinite în cazul apariției unui incendiu.
Ne asigurăm că îndepliniți toate normele PSI în cadrul obiectivului conform legislației în vigoare.
Vă acordăm întreg sprijinul nostru pentru a reduce/elimina potențialele riscuri/sancțiuni care pot surveni din partea controalelor desfășurate de cadrele Inspectoratelor pentru Situații de Urgență.

Vă propunem un parteneriat de lungă durată, astfel încât afacerea dumneavoastră să fie în siguranță.

Advertisement

DE CE SA ALEGI ECHIPA NOASTRĂ

EXPERIENTA

Experienta noastra se traduce prin foarte multi ani de munca in acest domeniu, timp in care am pus accent, in special, pe seriozitate, promptitudine si eficienta maxima.

CALITATE

Calitatea serviciilor prestate ne recomanda ca fiind echipa potrivita, la locul potrivit. Indiferent de serviciile de care ai nevoie, de consiliere sau sfaturi, noi suntem mereu aici!

DIVERSITATE

Pentru ca oamenii si nevoile lor sunt diferite, noi punem la dispozitia clientilor nostri o gama foarte variata de servicii, astfel incat fiecare client sa fie pe deplin multumit.

PROCONS STING va ofera  servicii de consultanta in domeniul Situatiilor de Urgenta (apararea impotriva incendiilor si protective civila) care sa raspunda in totalite cerintelor legale (Legea 307/2006, OMAI 163/2007 etc)

  • Constituirea Dosarului / Mapei PSI
  • Conformarea fata de legislatie
  • Reprezentare in relatia cu inspectorii ISU, cu ocazia controalelor sau depunerii de solicitarii catre aceasta institutie
  • Organizarea activitatii in domeniul Situatiilor de Urgenta prin elaborarea documentelor specifice (apararea impotriva incendiilor si protectie civila)
  • Organizarea si derularea activitatii de instruire (introductiv general/la locul de munca/periodic) in domeniul Situatiilor de Urgenta
  • Intocmirea tematicilor de instructaj, instructiunilor proprii etc
  • Exercitii de evacuare – interventie
  • Control preventiv

Acestea sunt gandite sub forma unui abonament lunar prin solutii de consultanta si asistenta, avantajele acestui pachet de servicii fiind urmatoarele:

  • Costuri predictibile si controlabile
  • Cresterea nivelului de siguranta
  • Rezolvarea unitara si sigura a problematicii Situatiilor de Urgenta
  • Conectarea la fluxurile de noutati in domeniu
  • Responsabilizarea INTERSCHUTZ in calitate de prestator de servicii

Întocmire documente specifice PSI

Avand in vedere prevederile art. 19 din Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor si OMAI 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor, toți operatorii economici și instituțiile publice, ce își desfășoară activitatea pe teritoriul României, au obligativitatea sa asigure respectarea regulilor si masurilor generale de prevenire si stingere a incendiilor.

I. Actele de autoritate privind apărarea împotriva incendiilor: 

Advertisement
in stapel von ordnern und papph¸llen verschiedener farben. die ordner sind gef¸llt und ¸berandergestapelt. ein bild f¸r b¸roleben und studium.

a) dispoziţie privind stabilirea modului de organizare şi a responsabilităţilor privind apărarea împotriva incendiilor;

b) instrucţiuni de apărare împotriva incendiilor şi atribuţii ale salariaţilor la locurile de muncă;

c) dispoziţie privind reglementarea lucrului cu foc deschis şi a fumatului;

d) dispoziţie privind organizarea instruirii personalului;

e) convenţii/contracte cuprinzând răspunderile ce revin părţilor pe linia apărării împotriva incendiilor în cazul transmiterii temporare a dreptului de folosinţă asupra bunurilor imobile;

f) dispoziţia de numire a cadrului tehnic sau a personalului de specialitate cu atribuţii în domeniul apărării împotriva incendiilor;

Advertisement

g) măsuri speciale de apărare împotriva incendiilor pentru perioadele caniculare sau secetoase.

II. Documente şi evidenţele specifice apărării împotriva incendiilor:

a) fişa obiectivului;

b) raportul anual de evaluare a nivelului de apărare împotriva incendiilor;

c) registrele instalaţiilor de detectare/semnalizare/stingere a incendiilor, copii după atestatele firmelor care au efectuat proiectarea, montarea, verificarea, întreţinerea, repararea acestora sau care efectuează servicii în domeniu;

Advertisement

d) registrul pentru evidenţa permiselor de lucru cu focul;

e) evidenţa exerciţiilor de evacuare a personalului propriu/utilizatozilor construcţiei;

f) evidenţa exercitiilor de intervenţie efectuate, având anexate concluziile în urma efectuării acestora;

g) fişele de instruire, conform reglementărilor specifice – sefilor punctelor de lucru, echipei de prima interventie, personalului – dupa caz;

h) rapoartele întocmite în urma controalelor preventive proprii sau ale autorităţii de stat competente;

Advertisement

i) plan de interventie in caz de incendiu (la un număr de cel puțin 9 salariați angajați pe fiecare punct de lucru) – dupa caz;

j) plan de evacuare.

III. Organizarea apărării împotriva incendiilor la locul de muncă:

a) prevenirea incendiilor, prin luarea în evidenţă a materialelor care prezintă pericol de incendiu, a surselor posibile de aprindere ce pot apărea şi a mijloacelor care le pot genera, precum şi prin stabilirea şi aplicarea măsurilor specifice de prevenire a incendiilor;

b) organizarea intervenţiei de stingere a incendiilor;

Advertisement

c) organizarea salvării utilizatorilor şi a evacuării bunurilor, prin întocmirea şi afişarea planurilor de protecţie specifice şi prin menţinerea condiţiilor de evacuare pe traseele stabilite;

d) organizarea exercitiilor de evacuarein caz de situatii de urgență;

e) organizarea exercitiilor de interventie in caz de incendiu;

f) elaborarea de programe de optimizare a activitatii de aparare impotriva incendiilor.

Evaluare risc incendiu

Evaluare risc incendiu reprezinta procedura prin intermediul careia se urmareste stabilirea riscurilor de incendiu pentru o cladire sau o anumita incapere. Practic, aceasta operatiune are rolul de a exprima care sunt probabilitatile de izbucnire a unui incendiu in cadrul spatiului vizat, respectiv gradul de pericol si eventualele consecinte in cazul producerii unui asemenea eveniment.

Procedura de evaluare risc incendiu face parte din categoria masurilor de precautie, fiind impusa de catre lege, si implicit obligatorie in special pentru operatorii economici, indiferent de natura lor (spatii de productie, spatii de depozitare, spatii comerciale etc). Realizarea acestei proceduri revine evaluatorului, persoana fizica sau juridica autorizata in acest sens.

Advertisement

Ce implica activitatea de evaluare risc incendiu

Activitatea in sine de evaluare risc incendiu presupune in primul rand deplasarea evaluatorului la locul precizat. Dupa studierea spatiului cu pricina, si informarea precisa cu privire la natura activitatilor desfasurate, persoana autorizata apreciaza riscurile de incendiu existente, in baza unor parametrii si criterii bine stabilite prin metodologia de specialitate.

Ca si exemple concrete de factori ce sunt luati in calcul in procedura de evelauare risc incendiu, amintim: valoarea densitatii in ceea ce priveste sarcina termica de incendiu, gradul de periculozitate a materialelor si/sau substantelor prezente in spatiul respectiv, ce sunt folosite in actiunile desfasurate, sursele de aprindere care exista in acel loc, elementele sau eventualele imprejurari care au capacitatea de a declansa, respectiv favoriza aprinderea, etc.

Scopul procedurii de evaluare risc incendiu

Apelarea la serviciile de evaluare risc incendiu nu ar trebui realizata doar pentru simplul fapt ca aceasta procedura este obligatorie. In primul rand, o astfel de operatiune va ajuta pe dumneavoastra, ca si operator economic, sa asigurati conditii optime de siguranta angajatilor pe care ii aveti in subordine. In eventualitatea izbucnirii unui incendiu si imposibilitatea stingerii acestuia intr-un timp scurt, nimeni nu doreste sa aiba parte de pierderi umane.

Advertisement

Prin identificarea factorilor de risc care pot provoca un incendiu, aveti posibilitatea sa reevaluati masurile de siguranta pe care le-ati adoptat si implementat pana in prezent, aducand modificari in acest sens. De asemenea, pe langa eventualele pierderi umane, deloc de neglijat sunt si pierderile materiale pe care le puteti suferi, si care automat va vor afecta afacerea.

Asadar, prin evaluare risc incendiu, asigurati prevenirea acestor tipuri de evenimente, si totodata faptul ca respectati reglementarile impuse in acest domeniu, pentru ca activitatea specifica firmei dumneavoastra sa se desfasoare in mod legal.

Servicii de evaluare risc incendiu

Misiunea companiei noastre este de a va oferi solutii eficiente pentru preventia, sau acolo unde este cazul, combaterea incendiilor, iar prin serviciile de evaluare risc incendiu pe care le oferim, suntem mai aproape de scopul infiintarii companiei noastre.

Daca doriti efectuarea procedurii de evaluare risc incendiu, va stam la dispozitie in acest sens cu servicii de calitate, realizate in conformitate cu masurile legale privind acest domeniu. Dispunem de evaluatori autorizati pentru aceasta operatiune, asadar, puteti fi siguri de legalitatea actiunilor intreprinse. Activam pe intreg teritoriul tarii, fiind intotdeauna prezenti acolo unde aveti nevoie. Asadar, pentru orice solicitare de acest gen, nu ezitati sa ne contactati!

Advertisement

Dacă ești interesat de ceea ce putem să-ți oferim, ne poți contacta la:

Tel: 0727.755.841 sau pe adresa de e-mail: [email protected]

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Advertisement

Știri

Omul care a murit strigând blesteme către cei care l-au trimis în cer

Published

on

În primăvara anului 1967, Uniunea Sovietică voia cu orice preț să sărbătorească 50 de ani de la Revoluția din Octombrie printr-un spectacol cosmic grandios. Nava Soiuz-1 urma să fie lansată cu un singur om la bord, iar a doua zi să se cupleze în orbită cu Soiuz-2, echipată cu trei cosmonauți. Cei patru urmau apoi să facă schimb de locuri și să se întoarcă pe Pământ în formații diferite – o premieră tehnică menită să eclipseze definitiv Statele Unite.

Doar că Soiuz-1 era bolnavă. Grav bolnavă. În lunile de teste, inginerii descoperiseră 203 de defecte structurale majore. Partea electronică era un coșmar, termoizolația aproape inexistentă, parașută principală fusese împachetată de mântuială. Toată lumea știa, de la tehnicieni până la proiectanții-șefi. Nimeni nu îndrăznea însă să oprească programul: Brejnev voia paradă, iar anularea ar fi însemnat umilință națională.

Pilotul principal ales era Vladimir Komarov, 40 de ani, inginer strălucit, deja erou al zborului Voskhod-1. Rezervă îi era Iuri Gagarin, primul om în cosmos și prietenul său cel mai apropiat. Când testele finale au arătat că nava nu poate fi salvată, Gagarin a făcut un gest disperat: s-a prezentat la centrul de pregătire și a cerut să ia el locul lui Komarov, sperând că autoritățile nu vor risca viața simbolului suprem al cuceririi spațiale sovietice.

Komarov a aflat. Și a refuzat categoric. „Dacă mor eu, tu rămâi în viață și vei putea lupta să nu se mai întâmple așa ceva niciodată”, i-a spus prietenului său. A acceptat misiunea știind că nu se va mai întoarce.

Advertisement

Pe 23 aprilie 1967, la ora 3:35 dimineața, racheta s-a ridicat de la Baikonur. Primele ore au fost un calvar. Unul dintre panourile solare nu s-a deschis, bateria s-a descărcat rapid, sistemele de orientare au început să cedeze. Komarov a încercat zeci de manevre manuale, dar nava devenea din ce în ce mai instabilă. Controlul misiunii a anulat lansarea lui Soiuz-2 – era clar că acuplarea era imposibilă.

A venit ordinul de întoarcere. La intrarea în atmosferă, capsula a început să se rotească nebunește. Când a ajuns la altitudinea de 7 kilometri, sistemul principal de parașute a eșuat complet. Parașuta de rezervă s-a deschis doar pe jumătate și s-a înfășurat imediat. Soiuz-1 s-a izbit de pământ cu peste 600 km/h lângă Orenburg. Impactul a fost atât de violent încât capsula s-a transformat într-o minge de metal topit. Corpul lui Komarov a fost practic pulverizat; ceea ce a rămas a încăput într-o cutie de pantofi.

Se spune că, în ultimele minute, când a înțeles că nu mai există nicio șansă, Komarov a deschis canalul de comunicație și a început să strige. Nu plângea. Blestema. Blestema pe cei care l-au obligat să zboare cu o navă moartă, pe inginerii care au semnat rapoarte mincinoase, pe politicienii care au preferat gloria goală în locul vieții unui om.

A murit la 40 de ani, lăsând în urmă o soție și doi copii. A murit știind totul și alegând să moară pentru ca altcineva – prietenul său – să poată trăi și să spună cândva adevărul.

Adevărul acela a rămas mult timp îngropat sub cenușa capsulei. Dar numele lui Vladimir Komarov a rămas: omul care a privit moartea în ochi și a acceptat-o cu demnitate, ca să nu moară altul în locul lui.

Advertisement

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Știri

Primarul Mihăiță Beștea: „Din 2026, voi acorda mai mult timp mediului de afaceri. Investitorii trebuie ascultați direct”

Published

on

Primarul municipiului Oltenița, Mihăiță Beștea, a anunțat că, începând cu anul 2026, administrația locală va pune un accent mai mare pe colaborarea directă cu antreprenorii locali și investitorii externi. Măsura vine după evaluarea primului an de mandat, în care edilul a constatat nevoia de dialog constant cu mediul privat.

„Cred că începând cu 2026 va trebui să acord mai mult timp mediului de afaceri. Nu e suficient să le spun că ușa mea e deschisă. Trebuie să merg eu către ei, să discut personal cu fiecare”, a declarat primarul Mihăiță Beștea în cadrul conferinței de presă.

Edilul a explicat că interacțiunile individuale cu investitorii sunt mai productive decât întâlnirile generale.
„Am observat că oamenii de afaceri sunt mult mai deschiși când discut în particular cu fiecare. Au orgolii, sunt competitori, dar când se simt ascultați, vin cu soluții concrete”, a precizat Beștea.

Primarul a dat exemplul reabilitării șoselei Chirnogi, unde decizia de modernizare a fost influențată și de prezența unor companii locale importante în zonă.
„Am ținut cont și de faptul că acolo activează doi agenți economici importanți. Infrastructura bună înseamnă și sprijin pentru dezvoltarea lor”, a spus edilul.

Advertisement

Administrația locală pregătește, pentru 2026, un pachet de facilități fiscale pentru investitorii care derulează proiecte de minimum 500.000 de euro, măsură ce urmează să fie dezbătută în Consiliul Local.
Scopul este de a stimula investițiile în producție, logistică și servicii, dar și de a crea locuri de muncă stabile pentru locuitorii orașului.

„Oltenița are o poziție strategică, aproape de Dunăre și de Capitală. Putem deveni un pol economic, dar trebuie să fim mai activi în relația cu mediul de afaceri”, a concluzionat primarul Beștea.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Știri

AJFP Călărași anunță încasări record: 1,741 miliarde lei la bugetul general consolidat în primele 11 luni ale anului 2025

Published

on

Administrația Județeană a Finanțelor Publice Călărași a raportat pentru perioada ianuarie–noiembrie 2025 venituri bugetare nete de 1.741,20 milioane lei, cu 221,30 milioane lei mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea confirmă un ritm accelerat al colectării taxelor și impozitelor la nivelul județului.

Încasări mai mari la bugetul de stat

La bugetul de stat au fost colectate 722,05 milioane lei, cu 110,71 milioane lei peste nivelul înregistrat în perioada similară din 2024. Cele mai importante categorii de venituri au fost:

  • Impozit pe profit – 123,43 milioane lei

  • Impozit pe venit – 271,16 milioane lei

  • TVA – 161,19 milioane lei

  • Accize – 1,53 milioane lei

  • Alte venituri – 164,74 milioane lei

Salt semnificativ la bugetul asigurărilor sociale

Încasările la bugetul asigurărilor sociale de stat au ajuns la 1.019,15 milioane lei, marcând o creștere de 110,59 milioane lei față de 2024. Structura veniturilor este următoarea:

  • Bugetul asigurărilor sociale de stat – 661,48 milioane lei

  • Bugetul asigurărilor de șomaj – 12,52 milioane lei

  • Bugetul asigurărilor de sănătate – 345,15 milioane lei

Restituiri de TVA către contribuabili

În același interval, AJFP Călărași a rambursat TVA în valoare totală de 65,14 milioane lei.

Advertisement

Potrivit documentului semnat de șefa administrației, Ionica Păduraru, instituția își menține ritmul de colectare peste nivelurile estimate, contribuind astfel la consolidarea bugetului de stat și la stabilitatea finanțelor publice în județ.

Dacă vrei, pot genera și variante de titluri

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading