Connect with us
Vremea în Călărași: 🌡️ 15°C | Anul XI Nr. 538

Știri

Publicitate/ Servicii PSI create special pentru tine – PROCONS-STING SRL-D

Published

on

Societatea noastra este inregistrata la Registrul Comertului Calarasi din 2016 pentru a presta servicii in domeniul securitatii la incendiu. 
Personalul societatii are o vasta experienta in domeniu, aceasta fiind capatata in urma activitatilor desfasurate din cadrul Inspectoratelor pentru Situatii de Urgenta.

Actionam in acoperirea necesitatilor dumneavoastra in domeniul securitatii la incendiiu abordand o gama larga de servicii cu scopul de a asigura respectarea regulilor si masurilor ce se impun privind prevenirea si stingerea incendiilor astfel incat afacerea dvs sa fie in siguranta, iar prin parteneriatele incheiate va putem oferii o gama completa de servicii reducand/eliminand astfel riscurile privind aparitia si dezvoltarea unui eventual incendiu precum si asigurarea cadrului legal in domeniu.

Misiunea Noastra – Siguranta Afacerii Dumneavoastra
Vă oferim servicii concepute să prevină evenimentele negative în cadrul afacerilor dumneavoastră. 
Acționăm pentru a preveni riscurile de apariție a incendiilor. 
Oferim consultanță în vederea respectării normelor PSI precum și cunoașterea modului de comportare și a măsurilor care trebuiesc îndeplinite în cazul apariției unui incendiu.
Ne asigurăm că îndepliniți toate normele PSI în cadrul obiectivului conform legislației în vigoare.
Vă acordăm întreg sprijinul nostru pentru a reduce/elimina potențialele riscuri/sancțiuni care pot surveni din partea controalelor desfășurate de cadrele Inspectoratelor pentru Situații de Urgență.

Vă propunem un parteneriat de lungă durată, astfel încât afacerea dumneavoastră să fie în siguranță.

Advertisement

DE CE SA ALEGI ECHIPA NOASTRĂ

EXPERIENTA

Experienta noastra se traduce prin foarte multi ani de munca in acest domeniu, timp in care am pus accent, in special, pe seriozitate, promptitudine si eficienta maxima.

CALITATE

Calitatea serviciilor prestate ne recomanda ca fiind echipa potrivita, la locul potrivit. Indiferent de serviciile de care ai nevoie, de consiliere sau sfaturi, noi suntem mereu aici!

DIVERSITATE

Pentru ca oamenii si nevoile lor sunt diferite, noi punem la dispozitia clientilor nostri o gama foarte variata de servicii, astfel incat fiecare client sa fie pe deplin multumit.

PROCONS STING va ofera  servicii de consultanta in domeniul Situatiilor de Urgenta (apararea impotriva incendiilor si protective civila) care sa raspunda in totalite cerintelor legale (Legea 307/2006, OMAI 163/2007 etc)

  • Constituirea Dosarului / Mapei PSI
  • Conformarea fata de legislatie
  • Reprezentare in relatia cu inspectorii ISU, cu ocazia controalelor sau depunerii de solicitarii catre aceasta institutie
  • Organizarea activitatii in domeniul Situatiilor de Urgenta prin elaborarea documentelor specifice (apararea impotriva incendiilor si protectie civila)
  • Organizarea si derularea activitatii de instruire (introductiv general/la locul de munca/periodic) in domeniul Situatiilor de Urgenta
  • Intocmirea tematicilor de instructaj, instructiunilor proprii etc
  • Exercitii de evacuare – interventie
  • Control preventiv

Acestea sunt gandite sub forma unui abonament lunar prin solutii de consultanta si asistenta, avantajele acestui pachet de servicii fiind urmatoarele:

  • Costuri predictibile si controlabile
  • Cresterea nivelului de siguranta
  • Rezolvarea unitara si sigura a problematicii Situatiilor de Urgenta
  • Conectarea la fluxurile de noutati in domeniu
  • Responsabilizarea INTERSCHUTZ in calitate de prestator de servicii

Întocmire documente specifice PSI

Avand in vedere prevederile art. 19 din Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor si OMAI 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor, toți operatorii economici și instituțiile publice, ce își desfășoară activitatea pe teritoriul României, au obligativitatea sa asigure respectarea regulilor si masurilor generale de prevenire si stingere a incendiilor.

I. Actele de autoritate privind apărarea împotriva incendiilor: 

Advertisement
in stapel von ordnern und papph¸llen verschiedener farben. die ordner sind gef¸llt und ¸berandergestapelt. ein bild f¸r b¸roleben und studium.

a) dispoziţie privind stabilirea modului de organizare şi a responsabilităţilor privind apărarea împotriva incendiilor;

b) instrucţiuni de apărare împotriva incendiilor şi atribuţii ale salariaţilor la locurile de muncă;

c) dispoziţie privind reglementarea lucrului cu foc deschis şi a fumatului;

d) dispoziţie privind organizarea instruirii personalului;

e) convenţii/contracte cuprinzând răspunderile ce revin părţilor pe linia apărării împotriva incendiilor în cazul transmiterii temporare a dreptului de folosinţă asupra bunurilor imobile;

f) dispoziţia de numire a cadrului tehnic sau a personalului de specialitate cu atribuţii în domeniul apărării împotriva incendiilor;

Advertisement

g) măsuri speciale de apărare împotriva incendiilor pentru perioadele caniculare sau secetoase.

II. Documente şi evidenţele specifice apărării împotriva incendiilor:

a) fişa obiectivului;

b) raportul anual de evaluare a nivelului de apărare împotriva incendiilor;

c) registrele instalaţiilor de detectare/semnalizare/stingere a incendiilor, copii după atestatele firmelor care au efectuat proiectarea, montarea, verificarea, întreţinerea, repararea acestora sau care efectuează servicii în domeniu;

Advertisement

d) registrul pentru evidenţa permiselor de lucru cu focul;

e) evidenţa exerciţiilor de evacuare a personalului propriu/utilizatozilor construcţiei;

f) evidenţa exercitiilor de intervenţie efectuate, având anexate concluziile în urma efectuării acestora;

g) fişele de instruire, conform reglementărilor specifice – sefilor punctelor de lucru, echipei de prima interventie, personalului – dupa caz;

h) rapoartele întocmite în urma controalelor preventive proprii sau ale autorităţii de stat competente;

Advertisement

i) plan de interventie in caz de incendiu (la un număr de cel puțin 9 salariați angajați pe fiecare punct de lucru) – dupa caz;

j) plan de evacuare.

III. Organizarea apărării împotriva incendiilor la locul de muncă:

a) prevenirea incendiilor, prin luarea în evidenţă a materialelor care prezintă pericol de incendiu, a surselor posibile de aprindere ce pot apărea şi a mijloacelor care le pot genera, precum şi prin stabilirea şi aplicarea măsurilor specifice de prevenire a incendiilor;

b) organizarea intervenţiei de stingere a incendiilor;

Advertisement

c) organizarea salvării utilizatorilor şi a evacuării bunurilor, prin întocmirea şi afişarea planurilor de protecţie specifice şi prin menţinerea condiţiilor de evacuare pe traseele stabilite;

d) organizarea exercitiilor de evacuarein caz de situatii de urgență;

e) organizarea exercitiilor de interventie in caz de incendiu;

f) elaborarea de programe de optimizare a activitatii de aparare impotriva incendiilor.

Evaluare risc incendiu

Evaluare risc incendiu reprezinta procedura prin intermediul careia se urmareste stabilirea riscurilor de incendiu pentru o cladire sau o anumita incapere. Practic, aceasta operatiune are rolul de a exprima care sunt probabilitatile de izbucnire a unui incendiu in cadrul spatiului vizat, respectiv gradul de pericol si eventualele consecinte in cazul producerii unui asemenea eveniment.

Procedura de evaluare risc incendiu face parte din categoria masurilor de precautie, fiind impusa de catre lege, si implicit obligatorie in special pentru operatorii economici, indiferent de natura lor (spatii de productie, spatii de depozitare, spatii comerciale etc). Realizarea acestei proceduri revine evaluatorului, persoana fizica sau juridica autorizata in acest sens.

Advertisement

Ce implica activitatea de evaluare risc incendiu

Activitatea in sine de evaluare risc incendiu presupune in primul rand deplasarea evaluatorului la locul precizat. Dupa studierea spatiului cu pricina, si informarea precisa cu privire la natura activitatilor desfasurate, persoana autorizata apreciaza riscurile de incendiu existente, in baza unor parametrii si criterii bine stabilite prin metodologia de specialitate.

Ca si exemple concrete de factori ce sunt luati in calcul in procedura de evelauare risc incendiu, amintim: valoarea densitatii in ceea ce priveste sarcina termica de incendiu, gradul de periculozitate a materialelor si/sau substantelor prezente in spatiul respectiv, ce sunt folosite in actiunile desfasurate, sursele de aprindere care exista in acel loc, elementele sau eventualele imprejurari care au capacitatea de a declansa, respectiv favoriza aprinderea, etc.

Scopul procedurii de evaluare risc incendiu

Apelarea la serviciile de evaluare risc incendiu nu ar trebui realizata doar pentru simplul fapt ca aceasta procedura este obligatorie. In primul rand, o astfel de operatiune va ajuta pe dumneavoastra, ca si operator economic, sa asigurati conditii optime de siguranta angajatilor pe care ii aveti in subordine. In eventualitatea izbucnirii unui incendiu si imposibilitatea stingerii acestuia intr-un timp scurt, nimeni nu doreste sa aiba parte de pierderi umane.

Advertisement

Prin identificarea factorilor de risc care pot provoca un incendiu, aveti posibilitatea sa reevaluati masurile de siguranta pe care le-ati adoptat si implementat pana in prezent, aducand modificari in acest sens. De asemenea, pe langa eventualele pierderi umane, deloc de neglijat sunt si pierderile materiale pe care le puteti suferi, si care automat va vor afecta afacerea.

Asadar, prin evaluare risc incendiu, asigurati prevenirea acestor tipuri de evenimente, si totodata faptul ca respectati reglementarile impuse in acest domeniu, pentru ca activitatea specifica firmei dumneavoastra sa se desfasoare in mod legal.

Servicii de evaluare risc incendiu

Misiunea companiei noastre este de a va oferi solutii eficiente pentru preventia, sau acolo unde este cazul, combaterea incendiilor, iar prin serviciile de evaluare risc incendiu pe care le oferim, suntem mai aproape de scopul infiintarii companiei noastre.

Daca doriti efectuarea procedurii de evaluare risc incendiu, va stam la dispozitie in acest sens cu servicii de calitate, realizate in conformitate cu masurile legale privind acest domeniu. Dispunem de evaluatori autorizati pentru aceasta operatiune, asadar, puteti fi siguri de legalitatea actiunilor intreprinse. Activam pe intreg teritoriul tarii, fiind intotdeauna prezenti acolo unde aveti nevoie. Asadar, pentru orice solicitare de acest gen, nu ezitati sa ne contactati!

Advertisement

Dacă ești interesat de ceea ce putem să-ți oferim, ne poți contacta la:

Tel: 0727.755.841 sau pe adresa de e-mail: [email protected]

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Advertisement

Știri

Spectacol total la alegerile AUR Călărași: sala plină, pană de curent și discursuri la lumina telefoanelor!

Published

on

Conferința județeană de alegeri a Organizației AUR Călărași are loc în aceste momente în sala Barbu Știrbei, unde s-au reunit delegați și membri din toate localitățile județului. Sala este plină, iar atmosfera este una energică, specifică unui eveniment intern cu miză majoră pentru filială.

Toate organizațiile din teritoriu sunt prezente, iar deputatul călărășean Dragoș Cuman și-a depus candidatura pentru funcția de președinte al organizației județene, beneficiind de susținerea publicului din sală.

Evenimentul a avut parte de un scurt moment neașteptat în jurul orei 15.30, când o pană de curent de câteva minute a întrerupt instalația de sunet și iluminat. Incidentul nu i-a descurajat însă pe vorbitori și nici pe participanți. În timp ce George Simion își continua discursul, sala s-a luminat instantaneu datorită blițurilor aprinse din toate colțurile, iar mesajele au fost transmise mai departe fără microfon, într-o atmosferă care a accentuat solidaritatea celor prezenți.

Oamenii au rămas pe loc, au ascultat și au aplaudat, iar conferința a continuat fără probleme după reluarea alimentării cu energie electrică. La această oră, procedurile interne pentru alegerea noii conduceri județene se desfășoară în ritm normal, cu o participare numeroasă și cu un interes crescut pentru rezultatul votului.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Știri

COMUNICAT DE PRESĂ – ECOAQUA S.A. DIN 21.11.2025

Published

on

COMUNICAT DE PRESĂ

DIN 21.11.2025

Având în vedere discuțiile apărute recent în spațiul public, vă prezint în mod deschis și responsabil concluziile raportului de inspecție economico-financiară desfășurat pentru perioada 2022–2024, precum și măsurile ferme pe care le-am dispus imediat după primirea acestuia. Totodată, în cadrul societății s-a demarat o anchetă pentru a verifica dacă pozele apărute în spațiul public au fost transmise de către personalul Ecoaqua S.A.

În primul rând, vreau să subliniez faptul că serviciul public de apă și canalizare nu a fost și nu este afectat în niciun fel. Toate deficiențele identificate de inspectorii economico-financiari vizează modul în care au fost gestionate anumite aspecte administrative, financiare și contabile în anii anteriori.

Raportul ANAF descrie, cheltuieli nejustificate, utilizarea necorespunzătoare a fondurilor companiei, abateri de la procedurile interne și o gestionare deficitară a resurselor publice. Deși aceste fapte nu aparțin actualei conduceri, ele afectează imaginea instituției și încrederea oamenilor, iar acest lucru este inacceptabil.

În urma verificării efectuate s-au constatat următoarele deficiențe:

  • „Înregistrarea de cheltuieli privind chiria și alte cheltuieli locative pentru un aprtament închiriat de la societatea La Vasile PCV S.R.L. din jud. Călărași, pentru care nu a justificat necesitatea efectuării acesteia. ”

Necesitatea încheierii acestui contract, conform referatului nr. 2597/25.05.2023 întocmit de angajatul departamentului Relații Clienții Mass-Media, aprobat de directorul general al societății, a fost „asigurarea condițiilor conform contractului încheiat cu Brian Pike”.

Deasemenea, în perioada de derulare a contractului, 01.06.2023 – 31.05.2024, nu au fost prezentate documente justificative din care să reiasă cine a fost cazat în apartamentul închiriat de la societatea La Vasile PCV S.R.L. Călărași.

 

  • „Înregistrarea nejustificată pe cheltuieli a sumei de 1.400 lei reprezentând taxa de participare a unui salariat la programul postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă „Managementul insituțiilor publice” efectuat la Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, pentru care nu a prezentat un document care să ateste finalizarea programului. ”

Societatea Ecoaqua S.A. a încheiat cu Universitatea „Dunărea de Jos” contractul nr. 418/ 05.04.2023, pentru participarea dnei. Dinu Mariana la programul postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă „Managementul insituțiilor publice”.

 

  • „Majorarea nejustificată a cheltuielilor de protocol, cu suma totală de 178.328,41 lei pentru care nu a fost justificată necesitatea efectuării acestora și care în anii 2023 și 2024 au depășit nivelul aprobat prin bugetele anuale. ”

Sumele reprezentând valoare mese servite, cazare, flori, etc, pentru care nu a fost justificată necesitatea efectuării acestora.

 

  • „Înregistrarea în perioada 2022-2024, de cheltuieli pentru care nu a făcut dovada necesității și realității prestării acestora în sumă de 449.719,03 lei. ”

 

  • „Acordarea în mod nelegal în perioada 2023-2024, a unui număr de 81 de burse private în sumă totală de 516,000 lei în baza prevederilor Legii nr. 376/2024 privind bursele private, cu modificările ulterioare. ”

 

  • „Înregistrarea în mod nelegal în perioada 2023-2024, a unor cheltuieli în sumă totală de 836.633,22 lei, din care 332.687,01 lei în anul 2023 și 503.946,21 lei în anul 2024, pentru organizarea de tabere și evenimente sportive care nu au legătură cu obiectul de activitate al operatorului economic.”

» proiectul „Prima tabără”

» competiția sportivă „Călărași Cup”

» eveniment „Jocurile de vară Ecoaqua”

 

În concuzie, raportul ANAF evidențiază un management defectuos în anii 2021–2024 și un nivel ridicat de abateri de la disciplina financiară. Perioada analizată reprezintă un ciclu administrativ care trebuie tratat distinct de etapa actuală de reformă începută în 2025.

În urma analizării raportului emis de ANAF, rezultă că măsura dispusă este recuperarea prejudiciului în cuantum de 6.503.162,63 lei (echivalentul a 1.278.137 euro) de la persoanele identificate ca fiind responsabile de producerea acestuia.

Purtător de cuvânt al Ecoaqua S.A.,

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Breaking News

EXPLOZIE LA ECOAQUA! CONTROLUL ANAF A DESCOPERIT PESTE 1,3 MILIOANE DE EURO „ARUNCAȚI ÎN AER”! MARIUS SBÂRCEA DĂ CĂRȚILE PE FAȚĂ: „VOM MERGE ÎN INSTANȚĂ, VINOVAȚII VOR PLĂTI!”

Published

on

Scandal uriaș la operatorul de apă Ecoaqua SA! Directorul general Marius Sbârcea a ieșit azi public cu declarații explozive, după ce inspectorii ANAF au scos la lumină un prejudiciu de aproape 6,5 milioane de lei – peste 1,3 milioane de euro cheltuiți fără explicații, fără aprobări și, în unele cazuri, fără nicio logică.

Controlul ANAF a durat 6 luni, iar concluziile sunt uluitoare. Sbârcea a prezentat, punct cu punct, cum s-au „evaporat” banii Ecoaqua în perioada 2022–2024, perioadă în care instituția NU a fost controlată ani la rând.

Lista rușinii: chirii fantomă, burse ilegale, tabere, mese, flori și contabilități duble

Conform directorului, raportul ANAF scoate la iveală o avalanșă de cheltuieli dubioase:

💥 Chirie pentru apartamente, fără să se știe cine a stat acolo sau de ce.

💥 Cursuri postuniversitare plătite din banii Ecoaqua pentru fosta directoare economică – fără diploma finală.

💥 Protocol de lux, cu mese, cazări, flori și alte „atenții”, explodat peste buget: 178.000 lei.

💥 Servicii contabile externe, deși societatea avea director economic, unele plătite către firme inactive.

💥 Amenzi acoperite din bani publici, fără să fie recuperate de la cei vinovați.

💥 Cotizații și sponsorizări mascate, inclusiv către Dunărea 2005 Călărași, în valoare de 200.000 lei.

💥 81 de burse private acordate ilegal, de 516.000 lei, cu contracte semnate doar de elevi.

💥 Premii, echipamente sportive și bunuri de peste 140.000 lei, fără contracte și fără justificări.

💥 Evenimente, tabere și competiții sportive plătite cu 836.633 lei, fără nicio legătură cu apa potabilă.

💥 Publicitate și promovare umflate cu 380.125 lei, pentru evenimente care nici măcar nu țineau de operator.

💥 Reparații de 3,75 milioane lei la o clădire care nici măcar nu aparținea Ecoaqua.

Sbârcea a spus fără ocolișuri:
„Nu știu unde sunt milioanele despre care spunea fostul director. Eu nu le găsesc nicăieri.”

Vinovații nu scapă! Ecoaqua deschide procese

Directorul Ecoaqua a anunțat că toate sumele vor fi recuperate de la cei care au aprobat, semnat sau dispus cheltuielile.

„Se va constitui o comisie. Identificăm persoanele responsabile și îi dăm în judecată. Recuperăm tot.”

Conducerea actuală spune clar: elevii și părinții NU vor fi afectați, niciun ban nu se recuperează de la ei. Ținta: foștii șefi și cei care au semnat acte fără drept.

Întrebat dacă raportul are implicații penale, Sbârcea a răspuns sec:

„Da. Cu siguranță.”

Ecoaqua urmează să depună sesizări oficiale către procurori, pe baza documentelor ANAF.

Și zvonurile despre scumpirea apei sunt false

În mijlocul scandalului, Sbârcea a demontat zvonurile privind o majorare a tarifelor:

„Nu a crescut prețul apei. Ultima ajustare a fost la 1 ianuarie 2024.”

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading