Connect with us
Vremea în Călărași: 🌡️ 19°C | Anul XI Nr. 527

Comunicate de presă

Peste jumătate dintre clienții PPC Energie folosesc aplicația digitală myPPC

Published

on

  • Peste jumătate dintre cei aproximativ 3 milioane de clienți ai PPC Energie utilizează aplicația myPPC pentru a transmite indexul, a plăti simplu facturile lunar, a verifica soldul de plată și a accesa alte funcționalități utile;
  • PPC Energie emite facturi electronice pentru 1,7 milioane de locuri de consum;
  • 3,9 milioane de plăți au fost efectuate prin aplicația myPPC în primele șase luni ale acestui an;
  • Echipamente și servicii cu valoare adăugată disponibile online, în tranșe, direct pe factură pentru clienții PPC Energie.

București – PPC Energie a depășit 1,7 milioane de locuri de consum pentru care emite facturi electronice, iar în primele șase luni ale acestui an a emis cu aproape 15% mai multe facturi electronice decât în perioada similară din 2024. Tot în prima jumătate a acestui an, 3,9 milioane de plăți au fost efectuate prin aplicația myPPC.

În prezent, 54% dintre clienții PPC Energie au conturi create în aplicația myPPC. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica soldul de plată. De asemenea, în aplicație sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie, electrică, gaze naturale sau produse cu valoare adăugată.

Tot în aplicația myPPC (web și mobil), clienții rezidențiali PPC Energie pot beneficia de sfaturi personalizate pentru eficientizarea consumului de energie, cu ajutorul PPC myEnergy Coach. De la lansarea sa, în luna mai 2025, platforma myEnergy Coach a fost vizitată cel puțin o dată de peste 14.000 de consumatori (locuri de consum unice)  dintre cei care beneficiază de această facilitate. În prezent, platforma este disponibilă doar pentru clienții rezidențiali care au asociat în aplicația PPC myPPC cel puțin un loc de consum de energie, cu acces complet (adresa de e-mail din aplicația myPPC coincide cu cea a titularului de contract).  Cei care nu au acces complet la locul de consum în myPPC, își pot actualiza datele aici, pe pagina dedicată www.ppcenergy.ro, pentru a avea acces pe platforma PPC myEnergy Coach.

Un alt beneficiu digital disponibil din această lună pentru clienții casnici PPC Energie este că își pot achiziționa produse și servicii cu valoare adăugată direct de pe www.ppcenergy.ro, de aici:  aparate de aer condiționat, centrale termice, servicii de service și de asistență. Echipamentele pot fi cumpărate în tranșe egale, cu plata acestora direct pe factura de energie electrică, iar instalarea este gratuită.

„Grija pentru clienții noștri presupune să le facem interacțiunile cu noi, indiferent de canalul de comunicare, cât mai prietenoase, intuitive și rapide. Iar asta înseamnă inclusiv să le oferim cât mai multe servicii și facilități disponibile la un click distanță, fie că e vorba de vizualizarea sau plata facturii, contractare de servicii online, produse, servicii și platforme online cu ajutorul cărora își pot eficientiza consumul. În prezent, peste jumătate din baza noastră de clienți utilizează aplicația myPPC, peste 14.000 de consumatori au vizitat cel puțin o dată platforma PPC myEnergy Coach, 3,9 milioane de facturi au fost plătite prin aplicația myPPC de la începutul acestui an. În plus, din această lună clienții care doresc să cumpere, de exemplu, aparate de aer condiționat online, în tranșe, cu instalare gratuită, o pot face de la noi de pe site, la fel cum ar proceda dacă ar cumpăra de la un retailer, avantajul fiind că le pot achita direct în factura de energie sau gaz”,  a declarat Ionuț Dună, Director General PPC Energie.

Advertisement

În primele 6 luni ale acestui an, clienții au optat pentru serviciul Copia facturii, disponibil aici, prin intermediul căruia au descărcat peste 932.000 de copii ale facturilor, iar 218.000 descărcări ale facturilor au fost efectuate prin sms.

O altă facilitate digitală este transmiterea online a indexului de energie electrică sau gaz, folosind secțiunea Index din cadrul aplicației myPPC sau de pe pagina web https://myppc.ppcenergy.ro/. În primele șase luni ale acestui an, indexul a fost transmis online de 4,1 milioane de ori. De asemenea, indexul pentru energie electrică poate fi transmis telefonic. Toate detaliile despre transmiterea indexului sunt disponibile aici – https://www.ppcenergy.ro/servicii-digitale/transmitere-index/?ppc-energie.

Aplicația myPPC poate fi accesată cu ușurință fie online, la adresa https://myppc.ppcenergy.ro/, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai PPC Energie se regăsesc pe factura de energie electrică, precum și aici.

PPC Energie este furnizorul de energie electrică și gaze naturale dedicat în a răspunde nevoilor clientului de astăzi, preocupat de economisirea energiei, eficiență și sustenabilitate. Cu o bază de aproximativ 3 milioane de clienți casnici, companii și instituții din toată țara și o rețea de 80 de magazine moderne, portofoliul PPC Energie cuprinde produse și servicii cu valoare adăugată care oferă clienților confort și siguranță.

Advertisement
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Comunicate de presă

Sprijin financiar de peste 53 de milioane de lei pentru crescătorii de animale din România

Published

on

Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) a anunțat că a efectuat plata ajutorului de stat pentru crescătorii de animale, în sectorul ameliorării raselor. Suma totală achitată depășește 53,7 milioane de lei și reprezintă contravaloarea serviciilor prestate în luna iunie 2025.

Plățile au fost realizate prin intermediul Centrelor Județene APIA și provin din bugetul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale. Sprijinul financiar este destinat beneficiarilor care au solicitat această formă de ajutor de stat, conform prevederilor Ordonanței de Urgență nr. 61/2023, ce vizează instituirea unei scheme de sprijin în sectorul creșterii animalelor.

Astfel, crescătorii de animale care au accesat această schemă primesc un sprijin important pentru acoperirea cheltuielilor, într-un context economic dificil pentru agricultură și zootehnie.

„APIA, mereu aproape de fermieri!”, transmit reprezentanții agenției.

Advertisement

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Comunicate de presă

Hub-ul global IT înființat de JTI în România se extinde

Published

on

Hub-ul global de IT înființat de JTI în România se extinde, de la 140 de angajați la începutul anului, la 170 în prezent, urmând să depășească 200 până la finalul lui 2025. Situat în București, hub-ul este unul dintre cele șase centre tehnologice ale JTI la nivel mondial.

Experții din București oferă suport Digital și IT pentru toate tipurile de operațiuni de business ale JTI. Hub-ul joacă un rol esențial în cadrul companiei, acordând sprijin celor 36 de fabrici din toată lumea, opt centre de cercetare și dezvoltare, funcțiunilor cruciale pentru business ca vânzări, marketing, finanțe, precum și pentru people & culture (resurse umane și cultură organizațională). Gama de servicii variate include soluții tehnologice de business, analiză de date, inteligența artificială (AI și GenAI), inginerie software, securitate cibernetică, infrastructură și operațiuni.

 

JTI are peste 1.500 de angajați în România, în sediul central din București, în fabrică, în centrul tehnologic și în cele peste 30 de birouri de vânzări din întreaga țară. Unitatea de producție este recunoscută la nivel global în cadrul grupului drept un centru de excelență, exportând în aproximativ 70 de țări.

Advertisement

În 2025, JTI a fost certificată Top Employer în România pentru al doisprezecelea an consecutiv, clasându-se pe locul trei printre cele 44 de companii certificate local, în urma unei evaluări realizate de Top Employers Institute. După o analiză riguroasă, JTI a atins un scor excelent de 96% per total, reușind să obțină 100% în ceea ce privește practicile de leadership și de management al angajaților- cu mult peste pragul de referință de 84%. Evaluarea a luat în calcul aproximativ 20 de criterii, precum leadership, recrutarea de talente, integrarea, digitalizarea people & culture, mediul de lucru, dezvoltarea profesională, învățarea, etica și integritatea, diversitatea, echitatea și incluziunea, well-being, beneficiile și recunoașterea meritelor.

 

„Chiar dacă nu suntem o companie de IT, tehnologia este parte din ADN-ul nostru. Digital & IT nu este doar o funcțiune suport, este un partener strategic pentru business care accelerează inovația, optimizează procesele și creează valoare reală pentru business. Suntem mereu conectați la cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială generațională (GenAI). Un exemplu concret este ChatJTI, asistentul nostru digital, construit intern pe baza modelului GPT de la OpenAI, într-un mod personalizat și securizat, adaptat nevoilor noastre. Într-o lume în care tehnologia modelează totul în jur, echipa noastră de Digital & IT este în centrul transformării JTI, redefinind modul în care lucrăm și construim viitorul.”, a declarat Constantin Alexa, Microsoft Delivery Center Director, JTI Romania.

 

„Top Employer nu este doar un trofeu, ci reflectă mediul nostru de lucru. Această recunoaștere spune însă doar o parte din poveste. Ceea ce ne diferențiază cu adevărat printre angajatori sunt colegii noștri și pasiunea pe care o aduc la locul de muncă în fiecare zi. Mulți fac un efort în plus pentru că le pasă- ca și cum ar fi compania lor. Implicarea și spiritul de echipă fac din cultura noastră organizațională o cultură unică. Unui viitor coleg, i-aș spune: vino și fii parte din poveste, alătură-te unei companii care te inspiră să te dezvolți, să crești și să devii cea mai bună versiune a ta.”, a adăugat Milena Rajic, People & Culture Director JTI Romania, Moldova și Bulgaria.

Advertisement

 

JTI este una dintre primele companii multinaționale înființate local, în 1993. Compania a investit peste 300 de milioane de euro pe piața locală, plus aproximativ 33 de milioane de euro în proiecte sociale și culturale.

JTI oferă local o gamă largă de produse, inclusiv cu potențial de risc redus, cum ar fi Ploom, brandul global al JTI în categoria tutunului încălzit.

JTI, membră a grupului de companii JT, este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun, cu operațiuni în peste 130 de țări. Cu sediul central la Geneva, Elveția, JTI are peste 46.000 de angajați. Pentru mai multe informații, vizitați www.jti.com.

 

Advertisement

Hub-ul global de IT înființat de JTI în România se extinde, de la 140 de angajați la începutul anului, la 170 în prezent, urmând să depășească 200 până la finalul lui 2025. Situat în București, hub-ul este unul dintre cele șase centre tehnologice ale JTI la nivel mondial.

Experții din București oferă suport Digital și IT pentru toate tipurile de operațiuni de business ale JTI. Hub-ul joacă un rol esențial în cadrul companiei, acordând sprijin celor 36 de fabrici din toată lumea, opt centre de cercetare și dezvoltare, funcțiunilor cruciale pentru business ca vânzări, marketing, finanțe, precum și pentru people & culture (resurse umane și cultură organizațională). Gama de servicii variate include soluții tehnologice de business, analiză de date, inteligența artificială (AI și GenAI), inginerie software, securitate cibernetică, infrastructură și operațiuni.

 

JTI are peste 1.500 de angajați în România, în sediul central din București, în fabrică, în centrul tehnologic și în cele peste 30 de birouri de vânzări din întreaga țară. Unitatea de producție este recunoscută la nivel global în cadrul grupului drept un centru de excelență, exportând în aproximativ 70 de țări.

În 2025, JTI a fost certificată Top Employer în România pentru al doisprezecelea an consecutiv, clasându-se pe locul trei printre cele 44 de companii certificate local, în urma unei evaluări realizate de Top Employers Institute. După o analiză riguroasă, JTI a atins un scor excelent de 96% per total, reușind să obțină 100% în ceea ce privește practicile de leadership și de management al angajaților- cu mult peste pragul de referință de 84%. Evaluarea a luat în calcul aproximativ 20 de criterii, precum leadership, recrutarea de talente, integrarea, digitalizarea people & culture, mediul de lucru, dezvoltarea profesională, învățarea, etica și integritatea, diversitatea, echitatea și incluziunea, well-being, beneficiile și recunoașterea meritelor.

Advertisement

 

„Chiar dacă nu suntem o companie de IT, tehnologia este parte din ADN-ul nostru. Digital & IT nu este doar o funcțiune suport, este un partener strategic pentru business care accelerează inovația, optimizează procesele și creează valoare reală pentru business. Suntem mereu conectați la cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială generațională (GenAI). Un exemplu concret este ChatJTI, asistentul nostru digital, construit intern pe baza modelului GPT de la OpenAI, într-un mod personalizat și securizat, adaptat nevoilor noastre. Într-o lume în care tehnologia modelează totul în jur, echipa noastră de Digital & IT este în centrul transformării JTI, redefinind modul în care lucrăm și construim viitorul.”, a declarat Constantin Alexa, Microsoft Delivery Center Director, JTI Romania.

 

„Top Employer nu este doar un trofeu, ci reflectă mediul nostru de lucru. Această recunoaștere spune însă doar o parte din poveste. Ceea ce ne diferențiază cu adevărat printre angajatori sunt colegii noștri și pasiunea pe care o aduc la locul de muncă în fiecare zi. Mulți fac un efort în plus pentru că le pasă- ca și cum ar fi compania lor. Implicarea și spiritul de echipă fac din cultura noastră organizațională o cultură unică. Unui viitor coleg, i-aș spune: vino și fii parte din poveste, alătură-te unei companii care te inspiră să te dezvolți, să crești și să devii cea mai bună versiune a ta.”, a adăugat Milena Rajic, People & Culture Director JTI Romania, Moldova și Bulgaria.

 

Advertisement

JTI este una dintre primele companii multinaționale înființate local, în 1993. Compania a investit peste 300 de milioane de euro pe piața locală, plus aproximativ 33 de milioane de euro în proiecte sociale și culturale.

JTI oferă local o gamă largă de produse, inclusiv cu potențial de risc redus, cum ar fi Ploom, brandul global al JTI în categoria tutunului încălzit.

JTI, membră a grupului de companii JT, este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun, cu operațiuni în peste 130 de țări. Cu sediul central la Geneva, Elveția, JTI are peste 46.000 de angajați. Pentru mai multe informații, vizitați www.jti.com.

 

Advertisement
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Comunicate de presă

Calitatea apei potabile-obiectiv important al ECOAQUA S.A. Călărași

Published

on

Ca prim pas pentru indeplinirea acestui obiectiv, specialistii ECOAQUA S.A. Călărași, au analizat situația fiecărei stații de tratare apă potabilă și a rețelelor de distribuție a acesteia  din fiecare localitate în care operează.

Pasul următor a fost căutarea celor mai eficiente soluții de tratare, în funcție de calitatea fiecarei surse de apă și realizarea de reabilitări sau construcții de stații noi de tratare apă. În paralel, s-au efectuat reabilitări și extinderi de rețele de apă potabilă.

S-au construit și dotat laboratoare pentru controlul apei pe fluxul tehnologic la ieșirea din stația de tratare cât și la consumator, în toate stațiile de tratare apă din orașele în care operăm (Călărași, Lehliu Gară, Fundulea, Oltenița, Budești). În cadrul STAP Călărași există laboratorul care urmărește calitatea apei pe fluxul de fabricație și laboratorul central care este înregistrat la Ministerul Sănătății în Registrul Laboratoarelor, care efectuează controlul oficial al calității apei potabile. Acest laborator, dotat cu aparatura necesară realizării analizelor parametrilor fizico-chimici (pH-metru, turbidimetru, conductometru, spectrofotometru UV-VIS, spectrometru de absorbție atomică, aparate pentru producere apă bidistilată și apă ultra-pură) și bacteriologici (sistemul de filtare cu membrane filtrante, incubatoare, autoclave) efectuează monitorizarea operațională a calității apei potabile la ieșirea din stație și consumator pentru toate stațiile de apă.

Investițiile au fost posibile accesând fonduri europene prin proiectul ”Extinderea și reabilitarea sistemelor de alimentare cu apă și canalizare în județul Călărași” din cadrul POS Mediu.

Advertisement

Deşi, în comunele şi satele celor două judeţe în care operăm s-au creat sisteme de alimentare cu apă, acestea nu ofereau la preluare apă potabilă, deoarece  tratarea se realiza insuficient sau deloc. Acest fapt a impus realizarea de investiții proprii din partea operatorului pentru ca apa potabila produsă și distribuită către populație să fie corespunzătoare din punct de vedere calitativ.

Conform Ordonanței nr. 7/2023 privind calitatea apei destinate consumului uman, ECOAQUA S.A. Călărași furnizează apă potabilă care se încadrează în standardele legale, chiar dacă sursele de apă din județele Călărași și Ialomița sunt foarte încărcate din punct de vedere chimic și necesită un proces de tratare complex și costisitor în anumite localități.

De asemenea, se află în derulare proiectul “Proiect  regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată pentru aria de operare a operatorului regional în județele Călărași și Ialomița în perioada 2014-2020 etapa II”, în urma implementării, toate localitațile din mediul rural, care aparțin operatorului vor avea apă potabilă.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Advertisement
Continue Reading