O femeie din Călărași susține că a fost înșelată de un bancomat în care a depus suma de 8.000 lei pentru a alimenta un cont PayPal, însă tranzacția s-a finalizat cu o chitanță ce indica sold 0 (zero). Și cu banii luați și cu contul gol. Au urmat clipe de panică pentru femeia care spune că a fost înșelată de aparatul băncii.
Aceasta a încercat să contacteze Call Center-ul afișat pe bancomat însă nu a răspuns nimeni. Mai bine de o oră a petrecut în parcarea băncii încercând să contacteze reprezentații unității pentru a rezolva situația neplăcută, însă fără vreun rezultat favorabil.
Văzând că nu reușește să rezolve situația, femeie a apelat numărul de urgențe 112 pentru a relata ceea ce i s-a întâmplat. Dialogul dintre apelant și dispecerat este unul absolut ieșit din comun. Persoana care a preluat apelul efectuat de această femeie susține că nu are ce să facă în acastă situație, însă a făcut a verificat împreună cu femeie numărul băncii pe care aceasta l-a apelat timp de o oră pentru a rezolva probema. A fost redirecționată către dispeceratul Poliției Călărași care a îndrumat-o să se facă o sesizare scrisă în acest sens la sediul instituției. Femeia intenționează să facă plângere la OPC pentru a-și recupera banii.
Cea mai mare frică a femeiii este să nu piardă suma mare de bani pe care a încercat să o tranzacționeze. Se gândește că este posibil ca fanta de alimentare cu numerar să se deschidă în fața unei alte persoane iar aceasta să rămână cu paguba.
Situația întâmpinată de această doamnă nu este singulară, banca fiind cunoscută pentru serviciile care lasă foarte mult de dorit. Defecțiunile ATM-urile sunt dese, iar rezolvarea defecțiunilor durează zile bune. Oamenii sunt nemulțumiți de modul în care sunt gestionate aceste probeleme de către conducerea unității bancare. De-a lungul timpului mai multe persoane ne-au relatat nereguli ce nu au fost remediate în timp util.
https://youtu.be/JTZiYuhIAVg