Perioadă grea pentru producătorii români de ouă care nu comercializează către marile lanțuri de magazine! Vânzările de ouă au scăzut în această perioadă chiar și cu 50%, ne-a dezvăluit Cristi Faur, producător de ouă din județul Călărași, care își dă marfa mai mult către magazine de cartier sau le distribuie direct acasă la oameni.
”Este o perioadă grea pentru noi, producătorii de ouă. Pe lângă contextul actual cu coronavirusul, în perioada asta a anului se ridică și între 4 și 5 milioane de ouă din gospodării zilnic, care cumva intră în consum prin rude, prieteni, cunoștințe. Și în plus este și perioadă de Post. Comenzile sunt mai mici față de anul trecut, în aceeași perioadă, cam cu 40-50%. Acest lucru se explică prin faptul că oamenii au dat buzna în hipermarketuri și magazinele de cartier au fost lăsate ca rezervă, ca back-up, oamenii cumpără din aceste magazine ce au uitat să cumpere de la hipermarket. În mod normal, produsele alimentare fresh, cum sunt și ouăle, erau cumpărate de la magazinele de cartier”, a declarat pentru Agrointeligența – AGROINTEL.RO producătorul de ouă care are o fermă de 10.500 de găini în comuna Alexandru Odobescu, din județul Călărași.
Citește articolul complet aici