Începând cu luna martie 2025, cetățenii municipiului Călărași au la dispoziție un program oficial de audiențe la Primărie, aprobat prin Dispoziția nr. 294/14.03.2025. Acesta reglementează întâlnirile directe ale cetățenilor cu primarul, viceprimarii și secretarul municipiului.
Programul audiențelor este următorul:
- Marius Grigore Dulce, primar: Joi | 10:00 – 12:00
- Gheorghe Stoian, viceprimar: Luni | 08:00 – 10:00
- Stelian Emanuel Aldea, viceprimar: Miercuri | 10:00 – 12:00
- Mărgărit Emanuel Sârbu, secretar: Joi | 13:00 – 15:00
Audiențele sunt organizate în funcție de domeniile de activitate ale direcțiilor și serviciilor subordonate fiecărui reprezentant al administrației.
Pentru a putea participa, cetățenii trebuie să completeze o cerere de înscriere, să anexeze o copie a actului de identitate și un răspuns de la serviciul de specialitate sau dovada unei solicitări nerezolvate. Cererile se depun la Registratura Primăriei.
Important:
- Audiențele sunt alocate în funcție de tematica ridicată.
- Confirmarea programării poate dura până la 15 zile lucrătoare.
- Timpul alocat fiecărei persoane este între 5 și 15 minute.
- Nu se acceptă cereri neclare, cu mențiunea „probleme personale”.
Responsabil cu organizarea audiențelor este consilierul Sofonea Nina, din cadrul Compartimentului Relații Publice și Minorități.