Connect with us

Știri

Auchan și EduAct susțin elevii din Dorobanțu, Călărași, cu o donație de 100.000 de lei, în urma campaniei Back to School

Published

on

Zilele trecute s-a încheiat campania Back to School organizată de Auchan România, prin care retailerul a donat 100.000 de lei Asociației EduAct România. Fondurile sunt destinate susținerii programului „Eroi din viitor”, care sprijină dezvoltarea copiilor din satul Dorobanțu, județul Călărași. Acest proiect se concentrează pe abilitățile cognitive, sociale și emoționale ale celor peste 100 de copii din localitate, asigurând în același timp și o masă caldă zilnică. Activitățile au loc într-un centru multifuncțional al școlii din comună, construit acum un an de EduAct și partenerii săi. 

Campania Back to School, desfășurată între 29 august și 17 septembrie 2024, a fost dedicată vânzării de rechizite eco-friendly din care o parte din venituri a fost direcționată către programul educațional. „Suntem bucuroși să continuăm parteneriatul cu EduAct și recunoscători să ne implicăm astfel în formarea generațiilor viitoare. Ne invităm pe această cale clienții să descopere colecțiile de produse prietenoase cu mediul, rechizite realizate din materiale sustenabile sau reciclate. Simpla achiziție a unui astfel de produs înseamnă acum nu doar un gest responsabil față de mediu, ci și o șansă la educație oferită unui grup vulnerabil”, a declarat Corina Dospinoiu-Imre, Director Sustenabilitate Auchan România, la începutul campaniei.

Programul „Eroi din viitor” implementat de Asociația EduAct vine ca o soluție pentru combaterea abandonului școlar și pentru îmbunătățirea educației copiilor din mediul rural. Activitățile au loc în centrul multifuncțional al școlii din Dorobanțu, construit anul trecut cu sprijinul financiar al Auchan și al altor companii. „Obiectivul Asociației EduAct este să completeze cu educație non-formală curricula școlară și să participe la reducerea punctelor de abandon școlar, a absențelor și a numărului de repetenți în unitățile de învățământ în care intervine”, a declarat Ioana Breazu, Communication&Fundraising Manager, EduAct.

Advertisement

Această inițiativă este vitală în contextul în care rata abandonului școlar în România depășește 15%, iar riscul sărăciei afectează 34,5% din populație, în special în zonele rurale. Programul oferă sprijin nu doar la nivel educațional, ci și printr-un sprijin alimentar important pentru copiii din comunitatea locală, sub forma unei mese calde zilnic.

Advertisement