Connect with us
Vremea în Călărași: 🌡️ 28°C | Anul XI Nr. 528

Anunțuri - Călărași

ANUNȚ – PRIMĂRIA MUNICIPIULUI CĂLĂRAȘI

Published

on

Prin prezentul anunț vă informăm că în perioada 26.11.2018, ora 8,00 – 11.12.2018, ora 16,30 posesorii de autovehicule cu capacitatea maximă autorizată de până la 3,5 tone sunt invitați la Compartimentul Transport Public Local din cadrul Primăriei Municipiului Călărași pentru a depune cerere pentru repartizarea/licitarea unui loc de parcare de domiciliu cu plată, în parcarea arondată locuinței dumneavoastră, Str. Flacăra – Str. Progresul –  Bloc B 21, B 22, B23, B24.

Pentru persoane fizice:

  • Cerere tip
  • Documente privind domiciliul/reședință: copie BI/CI și actul de proprietate sau contract de închiriere avizat de Direcția Generală a Finanțelor Publice – copie
  • Certificat de căsătorie pentru cazurile în care într-un apartament locuiesc una, două sau mai multe familii – copie
  • Certificatul de Înmatriculate al autovehiculului deținut în proprietate/utilizare/folosință – dovadă că are inspecția tehnică perioadică valabilă – copie și original pentru conformitate
  • Dovada de plată a impozitului la zi pentru fiecare autoturism luat în discuție
  • Documente privind dreptul de folosință/utilizare a autovehiculului: contract de leasing, act de donație, act de moștenire, contract de comodat în formă autentică – copie și original pentru conformitate
  • Certificat de încadrare într-o grupă de handicap (dacă e cazul)
  • Dovada că este veteran de război sau beneficiar al Decretului-Lege nr.188/1990, dacă este cazul
  • Declarație pe propria răspundere că nu deține garaj amplasat pe domeniul public și nu deține un loc repartizat într-o altă parcare de domiciliu în municipiul Călărași pentru autovehicul proprietate sau care face obiectul unui contract de comodat
  • Dovadă, prin prezentarea unei adeverințe, că persoana juridică care are calitatea de proprietar al autovehicului este de acord ca persoana fizică care are domiciliul sau reședința într-un imobil arondat parcării de domiciliu să utilizeze vehicolul, inclusiv să parcheze la domiciliu
  • Documentul care atestă calitatea de utilizator (viitor proprietar) a persoanei juridice, în cazul în care vehiculul încredințat este achiziționat în sistem leasing

Pentru persoane juridice:

  • Cerere tip
  • Certificat de înmatriculare al societății – copie
  • Certificatul de înmatriculare al vehiculului deținut în proprietate/utilizare/folosință – dovadă că are ITP Valabilă – copie și original pentru conformitate
  • Dovada de plată a impozitului la zi pentru fiecare autoturism luat în discuție
  • Documente privind dreptul de folosință/utilizare a autovehiculului: contract de leasing, act de donație, act de moștenire, contract de comodat în formă autentică – copie și original pentru conformitate
  • Certificat de încadrare într-o grupă de handicap (dacă e cazul)
  • Declarație pe propria răspundere a reprezentantului că societatea că nu deține garaj amplasat pe domeniul public și nu deține un loc repartizat într-o altă parcare de domiciliu în municipiul Călărași pentru autovehicul proprietate sau care face obiectul unui contract de comodat

Președinte comisie,

Scarlat Iane

 

Advertisement

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Anunțuri - Călărași

SC DORNA AGRI S.A. angajează contabil la punctul de lucru Balta Roseți

Published

on

ANUNȚ DE ANGAJARE

SC DORNA AGRI S.A., punct de lucru Balta Roseți, angajează în condițiile legii:

👉 Contabil

Oferim:

Advertisement

Program de lucru stabil
Pachet salarial atractiv
Mediu de lucru profesionist și stabil

Cerințe:

Studii de specialitate în domeniul contabilității
Cunoștințe de legislație fiscală și contabilă
Seriozitate și atenție la detalii

📞 Relații la telefon: 0730.395.775

Advertisement
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Anunțuri - Călărași

Anunț public – Primăria Comunei Ciocănești

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

Partea superioară a formularului

1.Informații generale privind concedentul, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Ciocăneşti, str Principală,nr 291, comuna Ciocăneşti, judeţul Călăraşi, telefon 0242337305, fax 0242337292, email [email protected], cod fiscal 3796780.

  1. Informații generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat: Teren în suprafaţă de 53.753 mp, ce aparţine domeniului privat al comunei Ciocăneşti, judetul Calarasi având numar cadastral 24522, carte funciară 24522, concesionarea se face conform hotărârii consiliului local nr 39 din data de 04.09.2025 şi temeiul legal conform art 139 ,art 196 din OUG nr 57/2019.
  2. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini

3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: persoanele interesate pot intra în posesia documentaţiei contra cost la sediul instituţiei la sediul primăriei comunei Ciocăneşti,strada Principală,numarul 291,judeţul Călăraşi.

3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Compartiment achiziţii publice din cadrul primăriei Ciocăneşti, strada Principală,numarul 291,judeţul Călăraşi, persoană de contact Ene Elena , telefon 0242337305.

3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: Costul pentru obţinerea unui caiet de sarcini este de 50 lei achitat la caseria unităţii potrivit OUG nr 57/2019 privind codul administrativ.

Advertisement

3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 26/09/2025, ora 10:00.

  1. Informaţii privind ofertele:

4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 03/10/2025, ora 10:00

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Ciocăneşti ,str Principală, nr 291, judeţul Călăraşi, birou achiziţii publice.

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar original, în plic sigilat.

  1. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 08/10/2025, ora 10:00 primăria comunei Ciocăneşti ,str Principală, nr 291, judeţul Călăraşi, sala de sedinţă.
  2. Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalul Călăraşi , str Prelungirea Bucureşti , nr 106 , telefon/fax 0242/315736 , e-mail [email protected], municipiul călăraşi , judeţul călăraşi
  3. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 09/09/2025

Partea inferioară a formularului

 

Partea superioară a formularului

Advertisement

Partea inferioară a formularului

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Anunțuri - Călărași

Anunț public privind Decizia Etapei de Încadrare

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

HYPERION SOARE CENTRU SRL titular al proiectului „CONSTRUIRE PARC FOTOVOLTAIC DANEȘTI ȘI INSTALAȚII DE STOCARE ENERGIE”, anunță publicul interesat asupra luării Deciziei Etapei de Încadrare de către Agenția Națională Pentru Mediu și Arii Protejate – județul Călărași, (în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului), pentru proiectul „CONSTRUIRE PARC FOTOVOLTAIC DANEȘTI ȘI INSTALAȚII DE STOCARE ENERGIE”, propus a fi amplasat în T 31, P 6, N.C. 23902, T 31, P6, N.C. 23903, T 31, P7, N.C. 23904, T 31, P7, N.C. 23905, T 37/1/1, P1/3, N.C. 23824, T 37/1/1, P2, N.C. 23825, T37/1/1, P2, LOT 1, N.C. 28598, T37/1/1, P2, LOT 2, N.C. 28599, T 37/1/1, P3, LOT 1, N.C. 28600, T 37/1/1, P3, LOT 2, N.C. 28601, comuna Frăsinet, județul Călărași.

Proiectul Deciziei de încadrare și motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul autorității competente pentru protecția mediului Călărași, cu sediul Călărași, str. Chiciului nr. 2, județul Călărași, 910005, în zilele de luni-vineri, între orele 10:00-14:00, precum și la următoarea adresă de internet – http://www.anpm.ro/web/apm-calarasi/acordul-de-mediu/

Publicul interesat poate înainta comentarii/observații la proiectul deciziei de încadrare în termen de 10 zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a autorității competente pentru protecția mediului Călărași.

Advertisement
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading