Connect with us
Vremea în Călărași: 🌡️ 12°C | Anul XI Nr. 539

Anunțuri - Călărași

ANUNȚ / Primăria Comunei Fundeni

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

PRIMĂRIA COMUNEI FUNDENI, județul CĂLĂRAŞI, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(2) lit.a) și art. VII alin. (7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ

Informaţii concurs
Tip concurs: Recrutare pe funcţie publică de execuţie vacantă în afara Agenţiei
Data de sustinere a probei scrise: 18.03.2024, ora 10:00
Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
Locaţia de desfăşurare a concursului: PRIMARIA COMUNEI FUNDENI
Stare concurs: Programat
Observaţii suplimentare:
Perioada de depunere a dosarelor: 15.02.2024 – 05.03.2024 

Persoana de contact: Tudorie Ileana, Referent
Telefon: 0242516306, Fax: 0242516306
E-mail: [email protected]
Data afişării: 15.02.2024, ora 10:00

Informaţii posturi scoase la concurs
Consilier
Descriere post Localizare post
Clasa: I 
Advertisement
Grad: principal

Tip compartiment: COMPARTIMENT
Denumire compartiment: RELATII CU PUBLICUL

PRIMĂRIA COMUNEI FUNDENI
Localitate: FUNDENI
Judeţ: CĂLĂRAŞI
Condiții pentru ocuparea postului
Conţinutul dosarului de concurs şi modalitatea de înscriere la concursPentru Consilier, Clasa I, Grad principal, COMPARTIMENT RELATII CU PUBLICUL

Studii:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 5 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna

Perfecţionări (specializări):
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice:

Cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei (necesitate şi nivel de cunoaştere):
Se completează în cazul în care pentru ocuparea funcţiei publice este necesară deţinerea cunoştinţelor teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, cu precizarea nivelului de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL:

Advertisement

Cerinte specifice:
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g indice 2 şi alin. (2) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la obţinerea unui/unei aviz/autorizaţii prevăzut/prevăzute de lege, cu respectarea prevederilor legislaţiei specifice cu privire la îndeplinirea condiţiei:

Bibliografie şi tematică
Bibliografie şi tematică pentru Consilier, Clasa I, Grad principal, COMPARTIMENT RELATII CU PUBLICUL 

1. Constituţia României, republicată

cu tematica Constituţia României, republicată

2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

Advertisement

cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare

Advertisement

5. Ordonanta Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor , cu modificarea si completarile ulterioare

cu tematica Capitolul I Definitii , Capitolul II Termene comunicare raspuns petitii , Capitolul III Abateri disciplinare , sanctiuni.

6. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public , cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica Capitolul I definitii , Capitolul II Organizarea si asigurarea accesului la informatiile de interes public , Capitolul III sanctiuni.

7. Hotararea de Guvern nr. 1349/2002 privind colectarea , transportul , distribuirea si protectia , pe teritoriul Romaniei , a corespondentei clasificate , cu modificarile si completarile ulterioare.

Advertisement

cu tematica Capitolul I Principii , definitii , Capitolul II Colectarea , transportul , distribuirea si protectia corespondentei clasificate , Capitolul III Obligatii , raspunderi , sanctiuni

8. Legea nr. 176/2010 privind integritatea in exercitarea functiilor si demnitatilor publice , pentru modificarea si completarea Legii nr. 144/2007 privind infiintarea , organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Integritate , precum si pentru modfiicarea si completarea altor acte normative , cu modficiarile si completarile ulterioare

cu tematica Partea I Titlul I Capitolul I Declararea averii si a intereselor , Capitolul II Implementarea prevederilor legale privind declaratiile de avere si declaratiile de interese. Titlul II Capitolul I Sectiunea 3 Evaluarea conflinctelor de interese si a incompatibilitatilro. Titlul IV Sanctiuni.

Atribuţii stabilite în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului:

• Asigura legatura permanenta cu publicul;
• Asigura informarea publica directa a cetatenilor conform Legii 544/2001;
• Asigura primirea si inregistrarea sesizarilor cetatenilor, a solicitarilor, a reclamatiilor adresate Primariei si Consiliului Local; distribuirea acesteia catre compartimentele de specialitate, in vederea solutionarii in termenele legale, tinand astfel evidenta intrarilor si iesirilor de corespondenta la nivelul institutiei;
• Urmareste circuitul corespondentei si prezinta periodic informari cu privire la stadiul rezolvarii acestora;
• Preluarea comenzilor telefonice din exterior si din birouri si a faxurilor pe care le inainteaza spre inregistrare;
• Asigura informarea cetatenilor cu privire la actele necesare eliberarii documentelor solicitate, precum si cu privire la programul de audiente si de lucru cu publicul;
• Informeaza si indruma publicul, referitor la atributiile si competenta compartimentelor primariei, dand informatii primare pentru diverse solicitari;
• Contribuie la promovarea imaginii institutiei in relatia cu cetatenii;
• Afisarea diferitelor comunicari la avizierul Primariei;
• Convocarea prin note telefonice a consilierilor pentru participarea la sedintele Consiliului Local si ale comisiilor de specialitate;
• Executarea serviciului de expediere a corespondentei create la nivelul Primariei comunei Fundeni;
• Arhivarea si inventarierea pe termene de pastrare, conform Nomenclatorului arhivistic a documentelor create la nivelul serviciului.
1. Respectă, în condiţiile legii, normele de tehnică a securităţii muncii şi de prevenire şi stingere a incendiilor la locul de muncă;
2. Anunţă imediat conducerea instituţiei asupra oricărui accident de muncă sau îmbolnăvire profesională suferite de către angajaţi, despre care a luat la cunoştinţă;
3. Ia măsurile necesare de acordare a primului ajutor, în cazul producerii accidentelor de muncă, conform legii;
4. Are obligaţia respectării Regulamentului de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al primarului, a Regulamentului de ordine interioară şi a Codului de conduita;
5. Asigură protecţia datelor cu caracter personal la care are acces sau pe care le prelucrează în exercitarea atribuţiilor de serviciu, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679, având următoarele responsabilităţi:
a) să respecte cele 6 principii stabilite de art. 5 din Regulamentul (UE) 2016/679:
• prelucrarea datelor cu caracter personal să se facă în mod legal, echitabil şi transparent;
• să colecteze datele cu caracter personal numai în scopuri bine determinate, explicite şi legitime, iar prelucrările ulterioare nu trebuie să se abată de la aceste scopuri;
• datele cu caracter personal colectate să fie cele mai relevante şi strict limitate la ceea ce este absolut necesar pentru scopurile în care sunt prelucrate;
• datele cu caracter personal să fie valide (corecte, exacte şi actuale);
• datele cu caracter personal să fie păstrate/stocate într-o formă care să permită identificarea persoanelor vizate nu mai mult decât este necesar pentru scopurile pentru care sunt procesate acestea;
• datele cu caracter personal să fie procesate în cele mai proprii condiţii de siguranţă, care să includă ”protecţia împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale şi împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare”;
b) să respecte drepturile persoanelor vizate (cetăţenii), ale căror date cu caracter personal le prelucrează, conform legii;
c) să respecte politicile şi procedurile privind protecţia datelor cu caracter personal adoptate şi implementate în cadrul instituţiei;
d) să colaboreze cu responsabilul cu protecţia datelor cu caracter personal pentru a realiza cartografierea/inventarierea operaţiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal desfăşurate în cadrul compartimentului din care face parte;
e) să păstreze în condiţii de stricteţe parolele şi mijloacele tehnice de acces la datele cu caracter personal pe care le prelucrează în virtutea atribuţiilor sale de serviciu;
f) să interzică în mod efectiv şi să împiedice accesul oricărui alt salariat la canalele de accesare a datelor personale disponibile pe computerul instituţiei cu ajutorul căruia îşi desfăşoară activitatea;
g) să manipuleze datele cu caracter personal stocate pe suport fizic la care are acces în virtutea atribuţiilor sale cu cea mai mare precauţie, atât în ceea ce priveşte conservarea suporturilor, cât şi în ceea ce priveşte depunerea lor în locurile şi în condiţiile stabilite în procedurile de lucru;
h) să nu divulge nimănui şi să nu permită nimănui să ia cunoştinţă de parolele şi mijloacele tehnice de acces în sistemele informatice pe care le utilizează în desfăşurarea atribuţiilor de serviciu;
i) să nu divulge nimănui datele cu caracter personal la care are acces, atât în mod nemijlocit cât şi, eventual, în mod mediat, cu excepţia situaţiilor în care comunicarea datelor cu caracter personal se regăseşte în atribuţiile sale de serviciu sau a fost autorizată de către superiorul său ierarhic;
j) să nu copieze pe suport fizic niciun fel de date cu caracter personal disponibile în sistemele informatice ale instituţiei, cu excepţia situaţiilor în care această activitate se regăseşte în atribuţiile sale de serviciu sau a fost autorizată de către superiorul său ierarhic;
k) să nu transmită pe suport informatic şi nici pe un altfel de suport date cu caracter personal către sisteme informatice care nu se află sub controlul instituţiei sau care sunt accesibile în afara instituţiei, inclusiv stick-uri USB, HDD, discuri rigide, căsuţe de e-mail, foldere accesibile via FTP sau orice alt mijloc tehnic;

Advertisement

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Anunțuri - Călărași

Anunţ public privind decizia etapei de încadrare

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

AG PLAN DEVELOPER S.R.L. titular al proiectului „CONSTRUIRE RACORD SUBTERAN INTRARE-IESIRE IN STATIA GLINA 110KV PE DRUMURI DE EXPLOATARE”, anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare de către D.J.M. Calarasi, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul „CONSTRUIRE RACORD SUBTERAN INTRARE-IESIRE IN STATIA GLINA 110KV PE DRUMURI DE EXPLOATARE”, propus a fi amplasat în comunele Fundeni si Frumusani, extravilan si intravilan, nr. cf. 24401, 25019, 25022, 13179, 35, 24, 1397, 13095, 13105, 13180, 13375, 1435, 13743, 13179, nr. cadastral 24401, 25019, 25022, 13179, 35, 24, 1397, 13095, 13105, 13180, 13375, 1435, 13743, 13179, judeţul Călăraşi.

Proiectul deciziei de încadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul D.J.M. Calarasi, în zilele de luni-joi,  între orele 09-12, vineri intre orele 09-11, precum şi la următoarea adresă de internet: djmcl.anmap.gov.ro

Publicul interesat poate înainta comentarii/observaţii la proiectul deciziei de încadrare în termen de 10 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorităţii competente pentru protecţia mediului.

Prezentul anunţ va fi publicat atat  in presa cat si la sediul administratiei locale pe teritoriul careia se va realiza investitia.

Advertisement

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Anunțuri - Călărași

Anunţ public privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

AG PLAN DEVELOPER S.R.L. anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul „CONSTRUIRE RACORD SUBTERAN INTRARE-IESIRE IN STATIA GLINA 110KV PE DRUMURI DE EXPLOATARE” propus a fi amplasat în în comunele Fundeni si Frumusani, extravilan si intravilan, nr. cf. 24401, 25019, 25022, 13179, 35, 24, 1397, 13095, 13105, 13180, 13375, 1435, 13743, 13179, nr. cadastral 24401, 25019, 25022, 13179, 35, 24, 1397, 13095, 13105, 13180, 13375, 1435, 13743, 13179, judeţul Călăraşi.

Informaţiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul Directiei Judetene de Mediu Calarasi din mun. Calarasi, Soseaua Chiciului, nr. 2, jud. Calarasi şi la sediul titularului in. mun. Bucuresti, str. Splaiul Independentei, nr. 291-293, camera 5, în zilele de luni-joi, între orele 09:00-12:00  iar vineri intre orele 09:00-11:00.

Observaţiile publicului se primesc zilnic la sediul Directia Judeteana de Mediu Calarasi.

Prezentul anunţ va fi publicat atat  in presa cat si la sediul administratiei locale pe teritoriul careia se va realiza investitia.

Advertisement

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Anunțuri - Călărași

OFERTĂ DE VÂNZARE – PLATFORMĂ INDUSTRIALĂ CU DEPOZIT CEREALE, CONSTRUCȚII ADMINISTRATIVE ȘI TEREN 7.741 mp

Published

on

Municipiul Călărași – Zonă industrială activă | Acces rapid la rute comerciale majore

  1. DESCRIEREA GENERALĂ A PROPRIETĂȚII

Se oferă spre vânzare un complex industrial multifuncțional, situat pe un teren intravilan în suprafață de 7.741 mp, în municipiul Călărași, Varianta Nord, într-o zonă cu tradiție în activități agricole, comerț cu cereale, logistică și producție.

Proprietatea include:

  • hală industrială tip DEPOZIT pentru achiziții și manipulare cereale;
  • cântar auto funcțional integrat în fluxul de intrare-ieșire;
  • clădiri administrative și anexe tehnice;
  • platforme betonate circulabile pentru camioane de mare tonaj;
  • utilități de bază și infrastructură pregătită pentru activități comerciale.

Este o proprietate direct utilizabilă, cu potențial certificat pentru extindere, retehnologizare sau reconversie spre noi activități economice.

  1. COMPONENTELE COMPLEXULUI

2.1. Hală industrială – Depozit pentru cereale

  • Construcție metalică masivă, învelitoare tablă cutată;
  • Porți industriale mari, adaptate pentru camioane și utilaje agricole;
  • Zonă de recepție cu rampă și cântar auto (element esențial pentru activități agricole și comerciale);
  • Compartimentări simple, fără investiții excesive;
  • Ideal pentru: depozitare cereale, materiale de construcții, logistică, producție ușoară, parc auto utilaje.

2.2. Cântar Auto Industrial

  • Amplasat strategic în fața depozitului;
  • Construcție metalică + canal tehnic;
  • Poate fi repornit și recalibrat în funcție de necesitățile noului proprietar;
  • Acces facil pentru TIR-uri, camioane și utilaje agricole.

2.3. Clădiri administrative / birouri

Mai multe corpuri independente, incluzând:

  • birouri pentru personal administrativ;
  • spații orientate către activități de recepție și coordonare transport;
  • ferestre PVC, instalații electrice funcționale, incinte încălzite;
  • camere potrivite pentru arhivă, centrală, depozite auxiliare, vestiare.

2.4. Anexe tehnice și spații utilitare

  • spații de întreținere;
  • magazii;
  • mici ateliere;
  • spații modulare ce pot fi reconfigurate.

2.5. Platforme betonate extinse

  • suprafață mare betonată, potrivită pentru:
    • parcare utilaje;
    • încărcare/descărcare;
    • depozitare în aer liber;
    • circulație intensă auto și utilaje agricole.
  1. SUPRAFAȚA TERENULUI ȘI POTENȚIAL DE DEZVOLTARE
  • 7.741 mp intravilan – localizare urbană, cu acces excelent;
  • deschidere generoasă;
  • posibilitate reală de extindere prin:
    • construirea unor noi hale;
    • dezvoltare de parc logistic;
    • extinderea spațiilor administrative;
    • reconversii către retail specializat (magazin utilaje, depozit materiale);
    • funcțiuni conexe (service auto, depozit frigorific, spații de producție etc).
  1. UTILITĂȚI ȘI INFRASTRUCTURĂ EXISTENTĂ
  • energie electrică disponibilă, cu posibilitate creștere putere;
  • apă curentă;
  • sistem de canalizare în zonă;
  • Internet și infrastructură digitală;
  • drum de acces asfaltat / betonat, traficabil pentru camioane 40T.
  1. AVANTAJE STRATEGICE
  • localizare urbană cu acces imediat la șosele principale;
  • proprietate pregătită pentru activități economice;
  • ideală pentru companii din:
    • agricultură (achiziții, depozitare, procesare);
    • logistică;
    • transport;
    • industrie alimentară;
    • distribuție mărfuri;
    • micro-producție;
  • cântar auto integrat — rar întâlnit în proprietăți similare;
  • complex deja funcțional, nu necesită investiții majore pentru operaționalizare.
  1. SITUAȚIE JURIDICĂ
  • proprietate intabulată în Cartea Funciară nr. 20070;
  • teren intravilan, fără limitări de exploatare;
  • istoricul juridic complet și verificabil;
  • se poate vinde cu transfer integral de proprietate.
  1. PREȚ ȘI DETALII COMERCIALE

Preț: Negociabil

Posibilitate vânzare rapidă, tranzacție sigură.
Se acceptă:

Advertisement
  • discuții directe cu investitori;
  • vizionări programate;
  • analiza documentelor tehnice la cerere.

📞 Contact: 0726.399.999
📧 Email: [email protected]

 

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading