Connect with us

Actualitate

Alimentarea cu apă, oprită pentru câteva ore, din cauza unei avarii! Ce zonă din Călărași este afectată

Published

on

Compania Ecoaqua Călărași informează locuitorii și companiile de pe tronsonul dintre Sofidel Romania S.A. și Strada Călărași cu privire la faptul că alimentarea cu apă este oprită temporar, în zonă, din cauza unei avarii. 

În urma sesizării defecțiunii la rețeaua de apă, Ecoaqua Călărași a trimis, în zona respectivă, mai mulți specialiști, cu scopul de a identifica problema și de a interveni în soluționarea ei.

În acest moment, echipele de intervenție ale furnizorului de apă sunt deja la fața locului și depun eforturi susținute pentru a repara cât mai repede avaria apărută. Conform estimărilor transmise de reprezentanții Ecoaqua Călărași, pe pagina oficială de Facebook a companiei, remedierea defecțiunii va dura aproximativ 3 ore.

Cei de la Ecoaqua Călărași au transmis, de asemenea, că le pare rău pentru disconfortul creat de această problemă locuitorilor din respectiva zonă și le mulțumește pentru înțelegere și răbdare. Compania se angajează să restabilească furnizarea apei în cel mai scurt timp și să asigure continuitatea serviciilor pentru toți utilizatorii afectați.

Advertisement

Sistare furnizare apă potabilă – Mun. Călărași

Ca urmare a unei avarii apărute la rețeaua de apă potabilă în data de 22.05.2024, furnizarea apei potabile va fi întreruptă către utilizatorii care locuiesc sau își desfășoară activitatea pe tronsonul cuprins între Sofidel Romania S.A. – str. Călărași.

Echipele de intervenție Ecoaqua Călărași sunt la fața locului și depun toate eforturile necesare în vederea remedierii avariei în cel mai scurt timp posibil.

Timp estimat remediere avarie: 3h

Ne cerem scuze pentru neplăcerile provocate și vă mulțumim pentru înțelegere!”, se arată în anunțul postat pe Facebook de reprezentanții Ecoaqua Călărași.

Advertisement

Advertisement

Actualitate

Concursurile profesionale ale serviciilor voluntare și private pentru situații de urgență – faza judeţeană

Published

on

În data de 15 iunie 2024, începând cu ora 09.00, stadionul municipal din Călărași a găzduit etapa județeană a concursurilor profesionale ale serviciilor voluntare și private pentru situații de urgență. Aceste competiții, organizate anual, au un caracter tehnico-aplicativ și sportiv, permițând pompierilor din județul nostru să-și demonstreze abilitățile și aptitudinile.

Probele competitiei

Concursul include trei probe specifice: “Pista cu obstacole”, “Dispozitivul de intervenție” și “Ștafeta 4 x 100 metri”. Aceste probe au ca scop dezvoltarea și perfecționarea aptitudinilor necesare intervențiilor în situații de urgență, evaluarea nivelului de pregătire și capacitatea de intervenție a participanților. De asemenea, competiția urmărește să popularizeze în rândul cetățenilor aspectele specifice activităților desfășurate de serviciile voluntare și private pentru situații de urgență.

Participanți și organizare

Advertisement

La această etapă vor participa echipaje din serviciile voluntare și private pentru situații de urgență din întreg județul Călărași. Competiția este organizată de Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Barbu Știrbei” al județului Călărași, cu sprijinul financiar al Consiliului Județean Călărași.

Foto ISU Călărași

Foto ISU Călărași

Premii și etapa următoare

Câștigătorii vor avea onoarea de a reprezenta județul Călărași la faza interjudețeană, care se va desfășura în luna iulie în județul Galați. La competiția Servicii Voluntare pentru Situații de Urgență vor participa echipaje din diverse localități ale județului, iar la competiția Servicii Private pentru Situații de Urgență vor concura echipaje ale operatorilor economici.

Foto ISU Călărași

Foto ISU Călărași

Foto ISU Călărași

Foto ISU Călărași

Continue Reading

Actualitate

ANAF atrage atenția asupra unor mesaje false transmise în numele instituției

Published

on

Sursa: anaf.ro

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) avertizează cu privire la o nouă serie de mesaje false trimise în numele instituției de pe o adresă de e-mail și îndeamnă contribuabilii vizați, în special persoanele juridice, să nu răspundă la aceste solicitări.

ANAF avertizează că o nouă campanie de mesaje false, trimise în numele instituției, este în desfășurare. În aceste mesaje, contribuabililor persoane juridice li se solicită “lista entităților externe care au de achitat către societate sume mai mari de 10.000 de euro.”

”Falsificatorii motivează că scopul acestei solicitări este de a asigura o mai bună gestionare a fluxurilor financiare internaţionale şi de a preveni potenţiale riscuri asociate neîncasării sumelor datorate. Precizăm că ANAF nu solicită astfel de informaţii şi nici nu intervine în relaţia comercială dintre persoanele juridice”, se precizează în comunicatul de presă.

De această dată, mesajele sunt transmise de la adresa de e-mail [email protected].

Advertisement

Reprezentanții ANAF subliniază că această adresă de e-mail NU aparține ANAF și solicită contribuabililor să nu răspundă acestor cereri. ”Atragem atenţia că această adresă de e-mail NU aparţine ANAF şi nu trebuie să daţi curs solicitărilor! Reamintim că serviciul Spaţiul Privat Virtual, pus la dispoziţia contribuabililor, gratuit, a fost creat şi dezvoltat tocmai pentru o comunicare securizată cu instituţia. De asemenea, contribuabilii pot obţine informaţii fiscale cu caracter general la CALL CENTER ANAF 031.40.39.160” au transmis reprezentanții ANAF.

 

Continue Reading

Actualitate

Operatorii STS au preluat peste 15.700 de apeluri în timpul furtunii de joi seară

Published

on

Operatorii STS ai Serviciului de Urgenţă 112 au preluat și procesat la nivel național peste 15.700 de apeluri de urgență, joi seara, între orele 19:00 și 2:00, în timpul fenomenelor meteorologice caracterizate prin intensificări puternice ale vântului, căderi de grindină și averse abundente.

În intervalul 23:00-01:00, la 112 București-Ilfov s-au înregistrat peste 4.200 de apeluri. În acele două ore, operatorii STS au preluat în medie aproximativ 22 de apeluri pe minut, cu creșteri de până la 77 de apeluri pe minut.

Cele mai multe apeluri au semnalat inundări de case, clădiri, străzi și intersecții, precum și prăbușiri de elemente de construcție și acoperișuri. Aceste apeluri au fost transferate către ISU-SMURD, Poliție și Ambulanță pentru intervenție. De asemenea, în multe cazuri, au fost înregistrate apeluri multiple la numărul 112 care semnalau aceeași urgență.

În timpul codului roșu, în jurul orei 23:30, volumul apelurilor pe 112 București-Ilfov a crescut semnificativ, depășind de peste 5 ori numărul normal. Aceasta a determinat o mobilizare rapidă și suplimentarea numărului de operatori atât în București, cât și în centrele județene de gestionare a apelurilor de urgență. În tot acest interval, operatorii STS au acordat prioritate urgențelor critice, respectând procedurile operaționale specifice.

Advertisement

Pentru a gestiona rapid și eficient apelurile la 112 în timpul avertizărilor de vreme extremă, STS a adăugat mai mulți operatori și a ajustat fluxurile de lucru între aceștia și dispecerii agențiilor specializate în intervenții, a transmis Biroul de Presă al STS.

Continue Reading

Cele mai vizualizate