Auchan România a inaugurat pe 20 septembrie al doilea magazin de proximitate Simply by Auchan în comuna Plătărești, județul Călărași, la trei luni de la deschiderea primei unități pilot. Acest magazin marchează continuarea dezvoltării programului de franciză dedicat antreprenorilor din comerțul alimentar, având în vedere succesul primei locații deschise în Popești-Leordeni.
Noua unitate din Plătărești se află pe str. Calea București, nr. 30A, și are o suprafață de 100 de metri pătrați, oferind clienților aproximativ 3.500 de produse. Printre acestea se numără o gamă variată de produse proaspete din raionul de carmangerie, dar și peste 100 de articole sub brandul Auchan, inclusiv produse din brutărie și cofetărie.
Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România, a declarat: Suntem prezenți pentru prima dată cu franciza Simply by Auchan în județul Călărași, unde mai avem șase unități MyAuchan Petrom. Franciza este o prioritate de dezvoltare pentru noi și ne bucurăm să aducem valoare businessului individual. La doar trei luni de la lansare, suntem încântați să inaugurăm al doilea magazin Simply by Auchan, rezultatele primului fiind foarte îmbucurătoare, așa cum ne-a confirmat partenerul nostru”.
Georgiana Mihai, administratorul noului magazin, a adăugat: „Suntem bucuroși să devenim parte din ecosistemul Auchan. După 15 ani de activitate într-o carmangerie, am decis că este momentul să oferim mai mult clienților noștri…Suntem convinși că parteneriatul va fi unul de succes și deja ne gândim la anul viitor, când avem în plan o extindere a magazinului, pentru a oferi și mai mult spațiu clienților”.
Noul magazin va funcționa cu opt angajați, având program de lucru între orele 7:00 și 21:00 de luni până vineri, iar sâmbăta și duminica programul se va încheia la ora 20:00, respectiv 19:00. În incinta magazinului există și un punct de colectare manuală a ambalajelor cu simbolul SGR, precum și un dispozitiv pentru plata facturilor.
În plus, francizații Simply by Auchan beneficiază de suport operațional din partea Auchan, inclusiv training și sugestii de îmbunătățire a gamei de produse, facilitând astfel integrarea acestora în ecosistemul mărcii.
Cu această deschidere, Auchan își continuă strategia de expansiune pe segmentul de proximitate, având în portofoliu peste 430 de magazine în România.