Connect with us
Vremea în Călărași: 🌡️ 6°C | Anul XI Nr. 541

Anunțuri - Călărași

Anunț / SPCTAFL CĂLĂRAȘI angajează

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

Serviciul Public Centrale Termice si Administrare Fond Locativ Călăraşi, cu sediul în localitatea Călăraşi, b-dul 1 Decembrie 1918 nr.1, bl.Flora, tr.4, judeţul Călăraşi, organizează concurs in data de 21.05.2025, pentru ocuparea a 2 (doua) posturi contractuale vacantabile de executie, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, după cum urmează:
1. Consilier juridic IA
2. Inspector specialitate I

DENUMIREA POSTULUI: Consilier juridic IA
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT: Oficiul Juridic
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

DENUMIREA POSTULUI: Inspector specialitate I
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT:Tehnic-Investitii
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:

– CONSILIER JURIDIC IA
– Studii de specialitate: studii superioare cu diploma de licenta in stiinte juridice.
– Vechime în muncă: minim 3 ani;
– Perfecționări (specializări): calificare într-unul din urmatoarele domenii:Licentiat in stiinte juridice.
– Disponibilitate pentru program flexibil;
– Abilități de relaționare-comunicare ;
– Abilități pentru muncă în echipă;

Advertisement

– INSPECTOR SPECIALITATE I
– Studii de specialitate: studii superioare cu diploma de licenta de Inginer cu urmatoarele specializari: Constructii Civile, Industriale si Agricole, Instalatii pentru Constructii, Inginerie Urbana si Dezvolatare Rurala, etc.
– Vechime în muncă: minim 3 ani;
– Perfecționări (specializări): calificare într-unul din urmatoarele domenii: Constructii Civile, Industriale si Agricole, Instalatii pentru Constructii, Inginerie Urbana si Dezvolatare Rurala, etc.
– Disponibilitate pentru program flexibil;
– Abilități de relaționare-comunicare ;
– Abilități pentru muncă în echipă;
Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:

Nr. crt. Activităţi Data si ora
1. Publicarea anunțului 11.05.2025
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Serviciul Public Centale Termice si Administrare Fond Locativ Călăraşi,cu sediul în localitatea Călăraşi, b-dul 1 Decembrie 1918, nr.1, bl.Flora,tr.4, judeţul Călăraşi, până la data de:

15.05.2025, ora 16.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 16.05.2025, ora 12.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 16.05.2025, ora 14.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 16.05.2025, ora 14.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 19.05.2025, ora 14.00
7. Susţinerea proba scrisa 21.05.2025, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 22.05.2025, ora 12.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 22.05.2025, ora 12.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 23.05.2025 ora 12.00
11 Susţinerea interviului 26.05.2025, ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 26.05.2025, ora 14.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 26.05.2025, ora 14.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 27.05.2025, ora 14.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului 27.05.2025, ora 16.00

BIBLIOGRAFIA si TEMATICA
pentru concursul organizat în vederea ocupării postului vacantabil de consilier juridic IA:
1. Constitutia Romaniei, republicata;
2. OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr.134 privind Codul de procedura civila cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea nr.52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, republicata;
7. Legea nr.554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea 152/1998 privind infiintarea Agentiei Nationale pentru Locuinte, republicata;
9. H.G. nr.962/2001 privind Normele metodologice de punere in aplicare a prevederilor Legii nr.152/1998;
10. Legea 114/1996 privind Legea locuintei, republicata;
11. H.G.1275/2000 privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea in aplicare a prevederilor Legii locuintei nr.144/1996;
12. Legea 51/2006 – Legea serviciilor comunitare de utilitati publice;
13. O.U.G. nr.40/1999- actualizata, privind protectia chiriasilor si stabilirea chiriei pentru spatiile cu destinatia de locuinte;

Advertisement

BIBLIOGRAFIA si TEMATICA
pentru concursul organizat în vederea ocupării postului vacantabil de Inspector specialitate I:
1.Legea nr. 50/1991, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

2.Legea nr. 10/1995, privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare;

3.Ordinul nr. 839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii;

4.HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor / proiectelor de investitii finantate din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

5.Hotararea nr.925/1995, pentru aprobarea Regulamentului privind verificarea si expertizarea tehnica a proiectelor, expertizarea tehnica a executiei lucrarilor si a constructiilor, precum si verificarea calitatii lucrarilor executate, modificarile si completarile ulterioare;

Advertisement

6.HG nr. 343/2017 – modificarea HG nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora;

7.Legea nr.307/2006, privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
8.Normativul privind securitatea la incendiu a constructiilor P118/1 -2013 (constructii), P118/2-2013- (Instalatii de stingere), P118/3-2013 (Instalatii de detectie, semnalizare si alarmare);

9. Legea nr. 319/2006 privind securitatea și sanatatea in munca, cu modificarile si completările ulterioare;

10. Ordonanța Guvernului nr. 20/1994 privind măsuri pentru reducerea riscului seismic al construcțiilor existente, republicată cu modificarile și completările ulterioare;

11. Hotărârea nr. 1364/2001 actualizată pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Ordonanței Guvernului nr. 20/1994 privind măsuri pentru reducerea riscului seismic al construcțiilor existente, republicată;

Advertisement

Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0242314186 , la adresa de e-mail:[email protected], persoană de contact: Ionita Elisabeta- sef serviciu administrativ-resurse umane.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Anunțuri - Călărași

ANUNT DE CONSULTARE PUBLICĂ privind Planul anual de evenimente 2026 al Serviciului Administrației Cimitirelor Călăraşi

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

ANUNT DE CONSULTARE PUBLICĂ privind Planul anual de evenimente 2026 al Serviciului Administrației Cimitirelor Călăraşi
1. Scopul consultării
Administrația Cimitirelor Municipale Călăraşi inițiază procesul de consultare publică asupra Planului anual de evenimente pentru anul 2026, cu scopul de a implica cetățenii, instituţiile, organizațile civice şi comunitățile religioase în stabilirea priorităților și activităților derulate în cimitire.
Consultarea urmăreşte identificarea nevoilor reale ale comunității, îmbunătățirea transparenţei şi creşterea relevanței acțiunilor publice.
2. Document supus consultării
Proiectul Planului de evenimente include: ceremonii religioase şi comemorative,acțiuni civice şi educative, campanii de informare şi sprijin pentru aparținători,activități sociale dedicate persoanelor vulnerabile, programe de protecție a patrimoniului şi a ordinii publice.
Documentul poate fi consultat:
✓ pe website-ul Primăriei Municipiului Călăraşi- Serviciile Publice Locale-Direcţia Municipală de Servicii Publice:
https://primariacalarasi.ro/directia-municipala-de…/ la sediul Administraţiei Cimitirelor, la avizier, la solicitare transmisă pe e-mail: [email protected].
3. Perioada consultării
Consultarea publică se desfăşoară în perioada 05 decembrie-16 decembrie 2025
Propunerile primite în afara acestei perioade vor fi analizate în măsura posibilităților pentru edițiile următoare.
4. Modalităţi de transmitere a opiniilor şi propunerilor
Cetățenii pot transmite observații şi sugestii: în scris, prin poştă, prin e-mail,prin depunere la registratura în cadrul sesiunilor „Ora Cetățeanului în Cimitir”, programate lunar.
Propunerile trebuie să conțină:
numele şi datele de contact ale propunătorului,
descrierea modificării propuse,
argumentația utilității publice.
5. Audienţă publică / întâlnire de consultare
Administrația va organiza o sedință de consultare publică, în cadrul căreia va prezenta planul şi va prelua observațiile cetăţenilor.
Data, ora şi locul întâlnirii vor fi comunicate ulterior prin: website, avizierul instituției,informare către partenerii comunitari.
6. Procesarea propunerilor
Propunerile primite vor fi:analizate de compartimentele de specialitate, integrate acolo unde există justificare socială, logistică şi bugetară, incluse într-un Raport final de consultare, ce va fi publicat transparent.
Raportul va conţine: lista propunerilor primite, modul de soluționare, argumentele acceptării sau respingerii.
7. Rezultatul consultării
Forma finală a Planului anual de evenimente 2026 va fi supusă aprobării prin dispoziția directorului instituției după integrarea observațiilor valide.
Documentul final va fi publicat şi comunicat public.
8. Invitarea cetăţenilor la participare
Administrația Cimitirelor încurajează cetăţenii să se implice activ în acest proces, considerând că memoria colectivă, respectul față de înaintaşi şi calitatea serviciilor publice sunt responsabilităţi comune.
9. Contact
Pentru clarificări sau consultări suplimentare, persoanele interesate pot contacta instituţia la:

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Anunțuri - Călărași

Anunţ public privind decizia etapei de încadrare

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

AG PLAN DEVELOPER S.R.L. titular al proiectului „CONSTRUIRE RACORD SUBTERAN INTRARE-IESIRE IN STATIA GLINA 110KV PE DRUMURI DE EXPLOATARE”, anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare de către D.J.M. Calarasi, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul „CONSTRUIRE RACORD SUBTERAN INTRARE-IESIRE IN STATIA GLINA 110KV PE DRUMURI DE EXPLOATARE”, propus a fi amplasat în comunele Fundeni si Frumusani, extravilan si intravilan, nr. cf. 24401, 25019, 25022, 13179, 35, 24, 1397, 13095, 13105, 13180, 13375, 1435, 13743, 13179, nr. cadastral 24401, 25019, 25022, 13179, 35, 24, 1397, 13095, 13105, 13180, 13375, 1435, 13743, 13179, judeţul Călăraşi.

Proiectul deciziei de încadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul D.J.M. Calarasi, în zilele de luni-joi,  între orele 09-12, vineri intre orele 09-11, precum şi la următoarea adresă de internet: djmcl.anmap.gov.ro

Publicul interesat poate înainta comentarii/observaţii la proiectul deciziei de încadrare în termen de 10 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorităţii competente pentru protecţia mediului.

Prezentul anunţ va fi publicat atat  in presa cat si la sediul administratiei locale pe teritoriul careia se va realiza investitia.

Advertisement

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Anunțuri - Călărași

Anunţ public privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

AG PLAN DEVELOPER S.R.L. anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul „CONSTRUIRE RACORD SUBTERAN INTRARE-IESIRE IN STATIA GLINA 110KV PE DRUMURI DE EXPLOATARE” propus a fi amplasat în în comunele Fundeni si Frumusani, extravilan si intravilan, nr. cf. 24401, 25019, 25022, 13179, 35, 24, 1397, 13095, 13105, 13180, 13375, 1435, 13743, 13179, nr. cadastral 24401, 25019, 25022, 13179, 35, 24, 1397, 13095, 13105, 13180, 13375, 1435, 13743, 13179, judeţul Călăraşi.

Informaţiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul Directiei Judetene de Mediu Calarasi din mun. Calarasi, Soseaua Chiciului, nr. 2, jud. Calarasi şi la sediul titularului in. mun. Bucuresti, str. Splaiul Independentei, nr. 291-293, camera 5, în zilele de luni-joi, între orele 09:00-12:00  iar vineri intre orele 09:00-11:00.

Observaţiile publicului se primesc zilnic la sediul Directia Judeteana de Mediu Calarasi.

Prezentul anunţ va fi publicat atat  in presa cat si la sediul administratiei locale pe teritoriul careia se va realiza investitia.

Advertisement

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading