Connect with us
Vremea în Călărași: 🌡️ 5°C | Anul XI Nr. 543

Anunțuri - Călărași

Anunț / Primăria Comunei Unirea angajează

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

INFIRMIER – 1 POST

Condiţiile specifice de participare la concurs
a) Nivel studii – 10 clase;
b) Calificare – infirmier;
c) Vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu se solicită, conf. H.G. nr.1.336 din 28 octombrie 2022;
d) Disponibilitate pentru program prelungit și prezență obligatorie în situații de urgență.

Calendarul activităţilor pentru concursul organizat în vederea ocupării 1(un) post de execuție vacant – infirmieră – în cadrul Căminul pentru Persoane Vârstnice ,,Sfânta Maria” Unirea:
07.10.2024 – 18.10.2024 – Depunerea dosarelor de concurs la serviciul Resurse Umane și verificarea documentelor din dosare.

21.10.2024 – 22.10.2024 – Selectarea dosarelor de înscriere.
28.10.2024, orele 10:00 – Proba scrisă – se va susține la sediul Primăriei Comunei Unirea.
Interviul se susţine într-un termen de 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise la sediul Primăriei Comunei Unirea.

Advertisement

Candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului fiecărei probe a concursului.
În vederea participării la concurs, până la data de 18.10.2024, inclusiv, ora 16:00 candidaţii vor depune la sediul Primariei, un dosar plic, care va conţine în mod obligatoriu următoarele:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din H.G nr. 1.336 din 28 octombrie 2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Notă: Documentele prevăzute la punctele b) – e) se prezintă şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Primaria comunei Unirea, [email protected], tel 0242343028

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Advertisement

Anunțuri - Călărași

Anunţ public privind Decizia Etapei de Încadrare

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

Anunţ public privind Decizia Etapei de Încadrare

ECO ENERGIE ECHILIBRARE S.R.L. prin ARON EMANOIL titular al proiectului „AMPLASARE CONTAINERE SI STATIE TRANSFORMATOR PENTRU INSTALATIE DE STOCARE SI RACORDARE LA SEN A ENERGIEI ELECTRICE REGENERABILE”, anunţă publicul interesat asupra luării Deciziei Etapei de Încadrare de către Direcția Județeană de Mediu Călărași, (în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului*), pentru proiectul „AMPLASARE CONTAINERE SI STATIE TRANSFORMATOR PENTRU INSTALATIE DE STOCARE SI RACORDARE LA SEN A ENERGIEI ELECTRICE REGENERABILE”, propus a fi amplasat în Municipiul Calarasi, extravilan, T 50/1, P 18/1, NC 21822, județul Călărași.

  1. Proiectul Deciziei de încadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul autorităţii competente pentru protecţia mediului Călărași, din şoseaua Chiciului, nr. 2, judeţul Călăraşi, 910005, în zilele de luni–vineri, între orele 1000–1400, precum şi la următoarea adresă de internet – https://www.djmcl.anmap.gov.ro

Publicul interesat poate înainta comentarii/observaţii la proiectul deciziei de încadrare în termen de 10 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorităţii competente pentru protecţia mediului Călărași.

PREZENTUL ANUNŢ VA FI PUBLICAT ATÂT ÎN PRESĂ CÂT  ŞI LA SEDIUL ADMINISTRAŢIEI LOCALE PE TERITORIUL CĂREIA SE VA REALIZA PROIECTUL

 

Advertisement
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Anunțuri - Călărași

Anunţ public privind Decizia Etapei de Încadrare

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

Anunţ public privind Decizia Etapei de Încadrare

ECO ENERGIE ECHILIBRARE S.R.L. prin ARON EMANOIL titular al proiectului „CONSTRUIRE INSTALATII ELECTRICE SI CAPACITATI ENERGETICE, ORGANIZARE SANTIER, IMPREJMUIRE, SUPRAVEGHERE VIDEO, INSTALATII DE UTILIZARE AFERENTE RACORDULUI ELECTRIC”, anunţă publicul interesat asupra luării Deciziei Etapei de Încadrare de către Direcția Județeană de Mediu Călărași, (în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului*), pentru proiectul „CONSTRUIRE INSTALATII ELECTRICE SI CAPACITATI ENERGETICE, ORGANIZARE SANTIER, IMPREJMUIRE, SUPRAVEGHERE VIDEO, INSTALATII DE UTILIZARE AFERENTE RACORDULUI ELECTRIC”, propus a fi amplasat în Municipiul Calarasi, T 50/1, P 18/1, NC 21822, județul Călărași.

  1. Proiectul Deciziei de încadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul autorităţii competente pentru protecţia mediului Călărași, din şoseaua Chiciului, nr. 2, judeţul Călăraşi, 910005, în zilele de luni–vineri, între orele 1000–1400, precum şi la următoarea adresă de internet – https://www.djmcl.anmap.gov.ro

Publicul interesat poate înainta comentarii/observaţii la proiectul deciziei de încadrare în termen de 10 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorităţii competente pentru protecţia mediului Călărași.

PREZENTUL ANUNŢ VA FI PUBLICAT ATÂT ÎN PRESĂ CÂT  ŞI LA SEDIUL ADMINISTRAŢIEI LOCALE PE TERITORIUL CĂREIA SE VA REALIZA PROIECTUL

 

 

Advertisement

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Anunțuri - Călărași

ANUNT DE CONSULTARE PUBLICĂ privind Planul anual de evenimente 2026 al Serviciului Administrației Cimitirelor Călăraşi

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

ANUNT DE CONSULTARE PUBLICĂ privind Planul anual de evenimente 2026 al Serviciului Administrației Cimitirelor Călăraşi
1. Scopul consultării
Administrația Cimitirelor Municipale Călăraşi inițiază procesul de consultare publică asupra Planului anual de evenimente pentru anul 2026, cu scopul de a implica cetățenii, instituţiile, organizațile civice şi comunitățile religioase în stabilirea priorităților și activităților derulate în cimitire.
Consultarea urmăreşte identificarea nevoilor reale ale comunității, îmbunătățirea transparenţei şi creşterea relevanței acțiunilor publice.
2. Document supus consultării
Proiectul Planului de evenimente include: ceremonii religioase şi comemorative,acțiuni civice şi educative, campanii de informare şi sprijin pentru aparținători,activități sociale dedicate persoanelor vulnerabile, programe de protecție a patrimoniului şi a ordinii publice.
Documentul poate fi consultat:
✓ pe website-ul Primăriei Municipiului Călăraşi- Serviciile Publice Locale-Direcţia Municipală de Servicii Publice:
https://primariacalarasi.ro/directia-municipala-de…/ la sediul Administraţiei Cimitirelor, la avizier, la solicitare transmisă pe e-mail: [email protected].
3. Perioada consultării
Consultarea publică se desfăşoară în perioada 05 decembrie-16 decembrie 2025
Propunerile primite în afara acestei perioade vor fi analizate în măsura posibilităților pentru edițiile următoare.
4. Modalităţi de transmitere a opiniilor şi propunerilor
Cetățenii pot transmite observații şi sugestii: în scris, prin poştă, prin e-mail,prin depunere la registratura în cadrul sesiunilor „Ora Cetățeanului în Cimitir”, programate lunar.
Propunerile trebuie să conțină:
numele şi datele de contact ale propunătorului,
descrierea modificării propuse,
argumentația utilității publice.
5. Audienţă publică / întâlnire de consultare
Administrația va organiza o sedință de consultare publică, în cadrul căreia va prezenta planul şi va prelua observațiile cetăţenilor.
Data, ora şi locul întâlnirii vor fi comunicate ulterior prin: website, avizierul instituției,informare către partenerii comunitari.
6. Procesarea propunerilor
Propunerile primite vor fi:analizate de compartimentele de specialitate, integrate acolo unde există justificare socială, logistică şi bugetară, incluse într-un Raport final de consultare, ce va fi publicat transparent.
Raportul va conţine: lista propunerilor primite, modul de soluționare, argumentele acceptării sau respingerii.
7. Rezultatul consultării
Forma finală a Planului anual de evenimente 2026 va fi supusă aprobării prin dispoziția directorului instituției după integrarea observațiilor valide.
Documentul final va fi publicat şi comunicat public.
8. Invitarea cetăţenilor la participare
Administrația Cimitirelor încurajează cetăţenii să se implice activ în acest proces, considerând că memoria colectivă, respectul față de înaintaşi şi calitatea serviciilor publice sunt responsabilităţi comune.
9. Contact
Pentru clarificări sau consultări suplimentare, persoanele interesate pot contacta instituţia la:

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading