Totul e bine când se termină cu bine!
În urma evementului petrecul în supermarketul Penny Orizont, care a fost publicat inițial pe site-ul www.prin calarasi.wordpress.com, urmând a fi preluat de CălărașiPress , produsele cumparate au fost returnate magazinului iar conducerea acestuia și-a cerut scuze în fața clientului cu pricina.
Astăzi, publicația noastră a fost contactat telefonic de către un client, ce se află în supermarketul Penny, în zona Orizont. Pe rafturile cu produse alimentare s-au descoperit ambalaje roase, probabil de șoareci și pachete cu biscuiți întregi expirate. În foarte scurt timp, marfa a fost retrasă de pe rafturile magazinului.
ORA 21:00 „A făcut ăștia poze la alea expirate”
In jurul orelor 21:00, ne-am deplasat, alături de cumparătorul care ne-a contactat telefonic să ne atenționeze cu privire la produsele expirate și roase de sobolani, să vedem dacă măcar au avut bunul simț să scoată de pe rafturi produsele deteriorate și roase.
Clientul și-a mai cumpărat câteva produse alimentare, dupa care, ne-a atras atenția că există fructe stricate, pungi cu pulpe și părți de pui pline cu cheaguri de sânge. Le-am atras atenția angajatilor cu privire la produsele de origine animală, iar paznicul s-a simțit extrem de deranjat de simplul fapt că le-am atras atentia. Apoi le-am arătat fotografii de pe camera foto cu produsele cu termen de valabilitate expirat, fotografii făcute în mașina personală a clientului.
Le-am prezentat fotografiile pe care le-am făcut, paznicul a reacționat destul de urât, spunând: „A făcut ăștia poze la alea expirate”
Destul de decent, i-am expicat foarte calm că fotografiile au fost realizate in exteriorul supermarketului. I-am explicat faptul că sunt conștient că nu avem dreptul de a fotografia în interiorul magazinului, tocmai de aceea am avut grijă să am aparatul închis.
Paznicul n-a înțeles acest aspect și a început efectiv să strige prin magazin ” Cheamă-l pe manager, hai, să vină!” Angajatii se uitau la clientul care le-a explicat că produsele pe care le-a cumpărat puteau să pună în pericol viața copilului…
După câteva ture pe care le-a făcut un angajat, s-a prezentat în fața clientului cu un tichet în valoare de 5 lei, spunând ” Așa este, fiecare greșeală se plătește.”
Acum, stăm și ne gândim… viața unui om care a fost pusă în pericol valoarează 5 lei ?!
Clientul a refuzat categoric tichetul care i-a fost oferit în schimbul celor întâmplate.
„M-am dus să cumpăr câteva pachete de biscuiți, să îi dau copilului să mănânce, m-am uitat la ambalaj, am crezut că nu văd bine. Într-adevăr, cutia era roasă de șoareci. Pe lângă cutia roasă am mai găsit şi produse cu termen de valabilitate expirat…”