Connect with us

Știri

România vs Bulgaria/ meciul privind promovarea turismului

Published

on

În loc de perdele negre la New York, Bulgaria se promovează în 25 de țări din Europa

„Așteptăm 6 milioane de turiști în această vară”, a declarat ministrul Turismului din Bulgaria, Hristo Prodanov. Cei mai mulți vor veni din Polonia, Ungaria, România, Germania, Marea Britanie, Serbia, Cehia, Israel. Ne așteptăm să existe un flux mare și de turiști bulgari, deoarece mulți dintre ei preferă litoralul bulgăresc al Mării Negre”, a mai spus oficialul bulgar.

O fi mult, o fi puțin?! Un lucru e sigur: în ritmul pe care-l are, Bulgaria va avea cât de curând, mai mulți turiști decât locuitori. Cum i-a reușit asta? Cu multe fapte, efort și dorința de-a face, întotdeauna, lucrurile mai bine. Ș sunt și-acolo multe de îmbunătățit, dar avem și câteva lecții de învățat de la ei.

Și prima lecție se numește: Campanie de promovare în publicații media din toată Europa

În acest moment Bulgaria se promovează în 25 de țări din Europa, în care se difuzează deja videoclipuri la cele mai mari televiziuni și platforme digitale din piețele respective. Vorbim de toate țările vecine Bulgariei (România, Serbia, Macedonia de Nord), dar și de țări prioritare, precum Germania, Polonia, Marea Britanie, Cehia, Israel, Ungaria, Țările de Jos, Danemarca, Suedia, Norvegia Marea Britanie, Germania, Polonia, Cehia. Scopul este de a promova sezonul de vară 2022, iar bugetul alocat este de aproape 2,5 milioane de Euro, în condiții preferențiale negociate de Ministerul Turismului, a mai spus ministrul.

https://youtu.be/9MXVbYtCv6s

Advertisement

Iar noi trecem la lecția 2: Infotripuri de documentare la care sunt invitați jurnaliști, bloggeri, influenceri din țările vecine și prioritare

În aceste infotripuri, Ministerul Turismului de la Sofia invită oameni de media și creatori de conținut digital să descopere litoralul bulgăresc cu tot ce înseamnă el: peisaj, mare, nisip, obiective turistice naturale, mănăstiri, castele, stațiuni, hoteluri, terenuri de golf, aquaparcuri, restaurante, crame de vinuri… Programul de vizitare este încărcat, însă este alocat timp și pentru mers la piscine infinity, la masaj în centrele SPA, degustări de vinuri. Hotelierii cu bucurie își așteaptă invitații cu welcome drink, cu tururi de vizitare, mâncăruri delicioase. Pe lângă bucuria de a-i avea alături, ei știu că munca lor de creatori digitali este să facă content și să împărtășească cu audiența un check-in, o fotografie, un videoclip. Totul pleacă instant pe social media către sute de mii de oameni din țările de unde sunt ei.

În tot acest timp, un ghid vorbitor de limba nativă a invitaților este alături de ei, le povestește despre istorie, cultură, gastronomie, curiozități despre Bulgaria și le răspunde la orice fel de întrebări. Apoi, oamenii de media se întorc în țara lor natală, și zeci de texte bine documentate și fotografiate pleacă către acele sute de mii de oameni care spun „Uau! Ce locuri minunate! Vreau și eu vacanță în Bulgaria.”

Iar noi trecem la lecția nr. 3: Participarea la târgurile de turism internaționale

Cu standuri adevărate, nu cu poze atârnate pe perdele negre.

Nu-mi amintesc să fi avut loc vreun târg de turism internațional major și să nu fi citit în presa bulgară, articole de genul „Țara noastră va participa la expoziția internațională de turism x, în perioada Y în țara/orașul Z cu un stand de xx metri pătrați, în care vor expune Ministerul Turismului, asociații în branșă, municipalități și unități de cazare. Participarea la târg are ca scop nu numai promovarea Bulgariei ca destinație pentru tipuri diferite de turism tot timpul anului, dar și stabilirea de contacte cu tour-operatori străini pentru a include Bulgaria în programele lor pentru sezonul următor sau pentru îmbogățirea acestora, și și cu potențiali investitori în domeniu” .

Și dacă vă imaginați că odată cu lecția asta de B2B, cursul nostru s-a încheiat, vă înșelați!

Advertisement

Lecția 4: Diplomații străini prezenți în Bulgaria nu trebuie și ei să cunoască țara în care sunt în misiune diplomatică? Ba da, normal!

Știu asta și ministrul turismului, și cel de externe de la Sofia. Motiv pentru care, în week-end-ul care tocmai s-a încheiat, 30 de reprezentanți ai unor misiuni diplomatice din Bulgaria au fost invitați pe litoralul bulgăresc să viziteze obiective turistice și să participe la diferite evenimente și prezentări. Și unde se putea mai bine decât la Nisipurile de Aur? Această legendă vie, simbol al turismului în toată Europa. Nu de ieri, nu de azi. Ci de 65 de ani, câți a împlinit, anul acesta, vestita stațiune.Acesta a fost și motivul pentru care ministrul bulgar al Turismului a fost în acest weekend în Nisipurile de Aur, de unde ne-a anunțat și numărul de turiști care vor veni vara asta la mare în Bulgaria. Acolo îi așteaptă peste 3300 de hoteluri de toate categoriile, amplasate în zeci de stațiuni, resorturi, și terenuri de golf dispuse pe cei 378 km de litoral, 209 plaje din care 19 anul acesta au obținut distincția Blue Flag, 5 insule și altitudini care ajung în sudul Bulgariei și 600 de metri.

Noi să fim sănătoși, iar cei responsabili de la noi, să-și facă temele mai bine!

sursa: Funkytravel.ro

Advertisement
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Știri

VIDEO. Sfânta Lumină de la Ierusalim a ajuns și în Episcopia Sloboziei și Călărașilor

Published

on

Sfânta Lumină de la Ierusalim a ajuns și în Episcopia Sloboziei și Călărașilor. Preasfințitul Părinte Episcop Vincențiu a primit la Paraclisul Episcopal “Sfântul Mare Mucenic Mina” din curtea Centrului Eparhial pe preacuviosul părinte Arhimandrit Rafail, vicar eparhial, care a condus delegația cu Sfânta Lumină.

Continue Reading

Știri

Diversiune politică: Mașini de spălat, cozonaci și aragaze pentru alegătorii din Budești

Published

on

În mijlocul febrei electorale din orașul Budești, un incident controversat a stârnit dezbateri și speculații în rândul cetățenilor. Candidatul USR Budești, Valentin Răducu, a fost pus într-o situație la care nu se aștepta. Totul s-a întâmplat cu doar câteva zile înainte de perioada campaniei electorale. O adevărată diversiune a fost creată de opoziția politică din Budești pentru a stârni un conflict aprins între Valentin Răducu, soția sa, Viorica Răducu, și alegători.

Mai mulți cetățeni s-au prezentat în fața casei lui Valentin Răducu susținând că au venit să-și ridice electrocasnicele și cozonacii promiși în schimbul votului. Cea care i-a întâmpinat pe oameni a fost Viorica Răducu. Femeia spune că a primit mai multe vizite în decursul câtorva ore, mulți dintre cetățeni venind să ceară cozonaci sau electrocasnice.

Situația l-a marcat și pe Valentin Răducu, care a crezut, pentru moment, că este o glumă, însă situația s-a concretizat în scurt timp.

Potrivit lui Valentin Răducu, acest incident ar fi rezultatul acțiunilor lui Pavel Marian. Într-un comunicat oficial, Valentin Răducu se delimitează de aceste acțiuni și respinge toate speculațiile, precizând că partidul și nici el nu oferă bunuri materiale în schimbul voturilor.

Advertisement

În comunicatul de presă, candidatul a subliniat că nu au existat încurajări sau promovări din partea familiei Răducu în acest sens.

De asemenea, candidații au subliniat că se distanțează de orice formă de manipulare electorală și își concentrează eforturile pe găsirea soluțiilor pentru dezvoltarea și prosperitatea comunității locale.

În contrast, contracandidații lui Valentin Răducu sunt descriși ca fiind lipsiți de viziune, preocupați de acțiuni diabolice, care să dezbine comunitatea.

Contactat pentru un punct de vedere privind acuzațiile aduse, Pavel Marian a precizat următoarele: 

“Punctul meu de vedere este următorul: Acuzația domnului candidat este total neadevărată. Poate faptul ca pe o rețea de socializare a apărut știrea ca doamna Viorica a achiziționat 100 de cozonaci de la o patiserie locală, ia făcut pe oameni să creadă ca familia domnului candidat nu poate să mănânce singură atâta cozonac. De-asemenea se vorbește prin localitate ca domnul candidat a mai oferit nu demult pachete cu carne de porc și pește în schimbul unor buletine. Probabil de aceea oamenii au crezut ca este vorba de o acțiune similară. Ce mă miră pe mine este faptul ca domnul candidat care nu demult afirma într-un interviu ca “la ei sărăcia este tradițională “ Nu înțelege ca aceste situații sunt create tot de acțiunile dansului. Sărbători binecuvântate!”

Advertisement

Valentin Răducu a îndemnat cetățenii să se informeze corect și să-și exprime votul în cunoștință de cauză, alegând reprezentanți care să le servească cu integritate și să aducă schimbările necesare pentru binele comun.

În final, mesajul candidatului Valentin Răducu a fost unul de unitate și construcție comună a unui viitor mai bun pentru orașul Budești, invitându-i pe cetățeni să se alăture eforturilor pentru o comunitate mai prosperă și mai echitabilă.

Continue Reading

Știri

Lacrimi de bucurie! 21.000 lei vor ajunge la cele trei cazuri care au sensibilizat susținătorii Cupei Speranței

Published

on

Într-o perioadă în care discursurile politice sunt omniprezente și promisiunile electorale abundă spațiul public, apar și lucruri bune care dau o rază de speranță. În perioada 20-28 aprilie, Realitatea din Călărași, împreună cu Primăria Municipiului Călărași, a fost gazda celui mai mare și important turneu caritabil de fotbal pentru amatori din județul nostru, Cupa Speranței.

Leonida Jecu, organizatorul acestui eveniment caritabil, a fost impresionat de implicarea comunității, subliniind că, deși evenimentul a fost puțin mediatizat și ignorat de majoritatea politicienilor, el a reprezentat o dovadă clară a solidarității și empatiei călărășenilor. Peste 150 de participanți și sute de spectatori au confirmat succesul și impactul acestui turneu.

„Am plâns de bucurie și emoție la finalul turneului”, a mărturisit Jecu, subliniind că este mândru de faptul că, de șase ani, reușește să aducă la bun sfârșit acest eveniment, doar cu ajutorul prietenilor și fără compromisuri.

“Plâng de fiecare dată la finalul turneelor, de bucurie că Leo, un om simplu, fără susţinere politică, fără bani publici, doar cu ajutorul prietenilor adevăraţi, reuşeşte de şase ani să ducă la bun sfârşit singurul eveniment destinat călărăşenilor simpli ca şi el. Fără compromisuri și fără să lingă clanţe” – scrie Leonida Jecu.

Advertisement

Mulțumiri speciale au fost adresate celor 12 echipe înscrise la turneul caritabil, precum și părintelui protopop Dinu Vasile Viorel și politicienilor locali care au sprijinit inițiativa. De asemenea, un gând aparte de recunoștință a fost adresat deputatului Daniel Florea, singurul politician căruia i-a păsat de acest eveniment.

Echipele înscrise: Sporting Călărași – Komora Călărași – Digi Călărași – Drunk Team Călărași – Sport Team Călărași – United Călărași – Friends Team Călărași – AS Polis – Impact Roseţi – Old Team Călăraşi – Saint Gobain Călăraşi – Setaco Călăraşi;

Continue Reading

Cele mai vizualizate