Connect with us

Știri

VIDEO. CONTROL AL ECOAQUA ÎN BLOCUL FANTOMĂ DIN CĂLĂRAȘI

Published

on

Noua conducere a operatorului de furnizare a serviciilor de apă-canal din Călărași s-a arătat interesată de o problemă ce persistă de multă vreme, subiect care a general scandaluri și nemulțumire în rândul călărășenilor, pierderile de apă din rețea. Compania a anunțat că va proceda la debranșarea tututor cetățenilor rău-platnici care nu și-au achitat facturile restante. Prima locație pe care furnizorul a verificat-o, a fost blocul N6 din cartierul Fantoma. Acțiunea  a fost transmisă live pe pagina de Facebook a noului director Ecoaqua, Eduard Grama, care a verificat fiecare apartament și etaj în parte.

Persoanele care locuiesc în acest bloc au recunoscut că nu au plătit vreodată apa pe care au consumat-o. În schimb, fiecare etaj din bloc este dotat cu câte un robinet, care asigură apă curentă, cantitatea consumată fiind plătit, bineînțeles, de călărășenii care primesc, pe factură, acel coeficient de repartiție.

“Suntem la N6, un bloc care nu are contract cu EcoAqua, un bloc unde sunt 8 apartamente, în momentul de față, care nu sunt branșate. Toți cei care locuiesc în acest imobil nu au contract la EcoAqua și îi vom debranșa. Am adus echipa de la EcoAqua. Am spus că ne vom ocupa de pierderile de apă, de apa care nu este în acest moment facturată. Cele două scări aferente acestui bloc vor fi debranșate. (…) Blocul are două expertize, care spun, clar, că trebuie demolat. În acest bloc locuiesc familii care nu au documente, dar consumă apa pe care o plătim toți. Pe fiecare etaj, există câte o pompă, câte un robinet care asigură, pentru cei care locuiesc, din punctul meu de vedere, ilegal, în acest imobil, apa curentă, apă pe care o plătim, cred eu, ca și coeficient de repartiție, semn că undeva e monitorizată această apă”, a declarat Eduard Grama.

Advertisement