Connect with us

Știri

VIDEO. Primele filmări cu mașina tânărului dispărut din Dor Mărunt. Fratele băiatului face declarații

MARCU Dorin, un tânăr de 22 de ani din Lehliu Gară, a dispărut fără urmă în noaptea de 20/21 noiembrie 2019, la scurt timp după ce a părăsit locuința unui prieten din Dor Mărunt, unde și-a petrecut timpul  înaintea dispariției. Nu a mai fost de găsit după ora 01.30 noaptea. 

DISCUȚIE APRINSĂ CU IUBITA MINORĂ

A plecat din casa amicului după ce a avut o discuție aprinsă la telefon cu iubita lui minora, care se afla în internatul unui liceu din municipiul Călărași. Motivul scandalului nu se cunoaște cu exactitate. Marian MARCU, fratele băiatului dispărut spune că intre cei doi a apărut un conflict din cauza unor cuvinte vulgare folosite de iubita lui. Băiatul nu ar fi fost deacord cu un astfel de limbaj și de aici ar fi pornit cearta.

Prietenii acestuia spun că au stat toți împreună și s-au distrat la un grătar până aprope de miezul nopții. Puțin după ora 12 noaptea toată distracția s-a terminat, iar aceștia s-au băgat la somn. Dorin ar fi urcat în mașina puțin după ora 01.00. A luat două țigări, un suc și s-a făcut nevăzut.

DAT DISPĂRUT DE TATĂL SĂU LA O ZI DISTANȚĂ

Dispariția tânărului a fost dată de tatăl său, lucru ce s-a întâmplat la două zile, pe 22 Noiembrie , în condițiile în care tânărul este de negăsit din noaptea de 20/21 noiembrie. Mai multe echipe de oameni din localitate, rude, prieteni și cunoscuți au pornit în căutarea tânărului. Au fost verificate zonele din apropierea localității Dor Mărunt, dar și drumul de legătură dintre Dragoș Vodă și Cuza Vodă.

Advertisement

MAȘINA APARE PE CAMERELE DE SUPRAVEGHERE

 

Autoturismul marca Citroen C3 înmatriculat în România cu numerele AR 77 RAL a fost surprins pe camerele de supraveghere de la o spălătorie din comuna Dragoș Vodă. Ora afișată de softul DVR-ului nu este cea exactă.

Captură ecran/ spalatorie auto Dragoș Vodă

ULTIMA LOCAȚIE – “DRAGALINA, CĂLĂRAȘI 19 h ÎN URMĂ”

Ultima locație a tânărului dispărut a fost dată în localitatea Dragalina, județul Călărași. Fratele lui Dorin, Marian MARCU, a încercat să localizeze telefonul prin diferite mijloace, iar una dintre variantele folosite de acesta a fost prin aplicația Facebook, “prieteni în apropiere”, iar mesajul pe care l-a citit afișat fiind unul de genul: “Dragalina, Călărași – 19h în urmă“.

https://youtu.be/dV6LjWanCIk

A VENIT DIN ARAD SĂ-ȘI GASEASCĂ FRATELE DISPĂRUT DIN CĂLĂRAȘI

Marian Marcu a venit din Arad pentru a-și găsi fratele care este de negăsit de 5 zile. A condus peste 700 de kilometri pentru a lua la pas fiecare drum și stradă din localitățile călărășene. Este obosit și nesigur pe anchetatorii care se ocupă de dispariția fratelui său. Astăzi a lipit afișe prin tot municipiul Călărași, cu sperața că cineva îl va recunoaște pe Dorin pe undeva. O femeie din București l-a sunat pe tatăl celor doi, ieri, să-l anunțe că a văzut un băiat în STB care semăna foarte bine cu băiatul căutat. Încă nu se știe nimic concret.

Fratele cel mare al lui Dorin spune că se plimbă de vreo 3 zile cu o mașină înmatriculată în Arad, pe străzile din Călărași, dar nu l-a oprit niciun echipaj de poliție, nici măcar pentru o verificare de rutină. Spune că poliția ar fi trebuit să intre măcar la bănuieli cand vede o mașina ce are aproape aceleași numere de înmatriculare cu o mașină dată în consemn.

Știrea inițială: Lehliu Gara- Dorin, un tânăr de 22 de ani a dispărut fără urma

Advertisement
Advertisement

Știri

Lucrările de dragare pe brațul Borcea au fost sistate din cauza scăderii nivelului Dunării

Lucrările de dragare pe brațul Borcea au fost sistate temporar, din cauza scăderii accentuate a nivelului apelor Dunării, informează Consiliul Judeţean Călăraşi.

Conform declarației lui Alexandru Drăgulin, șeful Agenției Căi Navigabile Călărași, „nivelul apei a coborât sub limita necesară pentru ca navele să poată lucra în condiții normale. Datorită pescajului mic, nava nu se poate încărca cu nisip și nu îl poate transporta. Lucrările vor putea fi reluate doar când Dunărea va ajunge la cota de +100 cm, ceea ce, din păcate, nu se va întâmpla prea curând.”

Intervenția planificată prevede utilizarea a două nave: dragă „Comana”, care va perfora fundul brațului acolo unde este depus un strat gros de nisip, și nava „Cernavodă”, care va aspira și transporta nisipul dislocat. Scopul este refacerea adâncimilor necesare pentru circulația sigură a navelor, în conformitate cu standardele Comisiei Dunării.

Lucrările au început la sfârșitul lunii mai, după sosirea navei „Cernavodă” în portul Călărași, și au fost desfășurate în zona kilometrilor fluviali 90 – 100, conform Avizului către Navigatori emis de Administrația Fluvială a Dunării de Jos (AFDJ) Galați.

Advertisement

Consiliul Județean Călărași reafirmă angajamentul său de a susține toate demersurile menite să asigure navigabilitatea Dunării, să protejeze infrastructura portuară și să valorifice potențialul economic al transportului fluvial în județ.

Continue Reading

Știri

Călărași: Pista de biciclete din Parcul Jirlău s-a surpat la câteva luni după inaugurare. Primăria anunță reparații pe garanție

Pista de biciclete din Parcul Jirlău, una dintre investițiile recente ale Primăriei Călărași, a cedat la doar câteva luni de la finalizare. Crăpăturile întinse pe toată lungimea traseului au dus la decizia autorităților de a interveni de urgență, iar în prezent, pista este în mare parte decopertată, urmând să fie reasfaltată.

Deși lucrarea a fost finalizată relativ recent, calitatea slabă a execuției a devenit evidentă în scurt timp. Problemele de structură și surparea în anumite porțiuni au ridicat semne de întrebare cu privire la modul în care a fost proiectată și realizată această investiție, în special având în vedere proximitatea malului lacului.

Primarul municipiului Călărași, Marius Dulce, a transmis că reparațiile nu vor fi suportate din bugetul local, întrucât pista este încă în perioada de garanție.

„Pista de biciclete este în garanție și din acest motiv am cerut reparația pe segmentele care prezintă neconformități. S-a realizat încă o expertiză tehnică a zonei, fiind și malul lacului, iar de săptămâna viitoare începe turnarea asfaltului special”, a precizat edilul.

Acesta a dat asigurări că niciun obiectiv nu va fi refăcut pe cheltuiala primăriei:

Advertisement

„Vreau să înțeleagă toți cetățenii că nimic nu vom reface pe banii noștri, fiecare obiectiv va fi finalizat conform proiectului.”

Lucrările de reparație vor continua în perioada următoare, iar pista de biciclete va rămâne închisă temporar. Municipalitatea nu a anunțat, deocamdată, un termen clar pentru finalizarea reparațiilor.

Această situație ridică din nou întrebări despre calitatea lucrărilor publice și despre modul în care sunt supervizate și recepționate proiectele de infrastructură urbană în Călărași.

Continue Reading

Știri

„Nu punem nici un popic!” Primăria Călărași blocată de… garanție!

De ce arată orașul ca un șantier cu dale sparte și mobilier urban degradat?

Ai trecut prin centrul Călărașiului și ai văzut dale sparte, popici (acele stâlpișori de protecție) dărâmați sau mobilier urban lăsat de izbeliște? Ți-ai zis, probabil: „Ce face primăria? Nu vede nimeni?” Ei bine, surpriză: vede, dar nu poate face nimic.

Primarul Dulce: „Dacă intervenim, pierdem garanția”

Într-o discuție aprinsă din ședința Consiliului Local din 26 iunie 2026, primarul Marius Dulce a explicat de ce nu se repară nimic în unele zone: totul e „în garanție”.

Totul a pornit de la nemulțumirea mai multor consilieri locali, dar și din reclamațiile primite de la cetățeni: „Centrul arată jalnic!” — au spus mai mulți aleși în ședința Consiliului Local Călărași din 26 iunie 2026.

Băncile sunt rupte, dalele de granit crăpate, iar popicii care ar trebui să protejeze trotuarele sunt căzuți sau lipsesc. Cei prezenți au cerut explicații clare: Cine repară? Când? De ce nu se face nimic?

Advertisement

Răspunsul a fost unul care i-a lăsat mască pe mulți: „Nu putem repara nimic. Totul e în garanție!” — a declarat primarul Marius Dulce. Această justificare a declanșat un val de reacții și discuții aprinse despre cât timp trebuie să mai stea orașul „în așteptare”, doar pentru că lucrările sunt „protejate” de garanții contractuale.

Așadar, orice reparație ar însemna pierderea banilor asigurați prin contractele de execuție. În plus, nici în carosabil nu pot face nimic fără aprobări în lanț.

Cetățenii sparg, primăria „notează”

Consilierii au cerut intervenții rapide. Se mătură cioburi, se dărâmă stâlpișori, dar primăria „doar notează”. De ce? Pentru că toate aceste lucrări sunt sub supravegherea firmelor de construcții până la expirarea garanției. Orice reparație făcută de primărie ar însemna că firma nu mai e responsabilă.

„Dacă intru să schimb un popic azi, mâine vine constructorul și zice că l-am stricat eu, nu el,” a explicat primarul.

Și popicii-s cu scandal!

Pe strada București, de exemplu, stâlpii montați sunt considerați prost aleși. Proiectantul „n-a vrut să renunțe la model”. Dulce spune că acum nu mai găsește același tip de popic, iar oamenii se întreabă: „De ce nu puneți alții?”. Răspunsul e același: garanția!

Advertisement

„Bani avem, dar suntem legați de mâini”

E clar că primăria nu duce lipsă de intenții bune sau de bani europeni, dar e blocată într-o capcană birocratică în care „garantia e sfântă”.

Continue Reading