Connect with us
Vremea în Călărași: 🌡️ 14°C | Anul XI Nr. 533

Știri

REBU S.A – Parteneri pentru curăţenie!

Published

on

20 iul. 2020 la 17:00

REBU – Parteneri pentru curăţenie!

Un parteneriat pentru curăţenie nu înseamnă “tu faci murdar, iar eu fac curat”, ci mult mai mult decât atât. Înseamnă că, tu alegi să trăieşti civilizat, iar noi te ajutăm să faci asta. Curăţenia face parte din viaţa noastră, a fiecăruia. E important cum o faci, cât de repede, cât de bine şi cât de curat.

Şi aici apărem noi. Prima companie de salubrizare de pe piaţa liberă din Bucureşti. O companie unde contează performanţa şi calitatea, ca la o maşină nemţească. Suntem o maşină de făcut curat. Nu ascundem gunoiul sub preş şi nici nu îl dăm în grădina altuia, ci îl colectăm, depozităm, transformăm, reciclăm, în mod responsabil.

Istoric

Primii 20 ani. În 2017 am aniversat 20 ani de când existăm. Pentru unii înseamnă puţin, pentru alţii … mult. Pentru noi înseamnă viaţă. Una născută din tradiţia şi experienţa RASUB – cel mai vechi serviciu de salubrizare al Bucureştiului, din valori autentice româneşti, la care s-au adăugat virtuţi noi: disciplină, responsabilitate, nevoie de performanţă; virtuţi tipic nemţeşti, insuflate de partenerul nostru german.

Acum 20 ani, s-a născut prima companie de salubrizare de pe piaţa liberă, una în care punem accent pe competenţă, iar serviciile oferite sunt cele mai bune pentru oameni şi mediu. Pentru noi acest lucru este cel mai important. În 20 ani am fost responsabili de curăţenia Bucureştiului, integral, pe sectoare şi zone, apoi am ajuns şi în ariile limitrofe Capitalei şi în alte judeţe, pentru ca, mai târziu, să ne extindem serviciile şi pentru mediul de business.

Advertisement

Am căutat mereu soluţii şi tehnologii noi pentru colectarea şi procesarea reziduurilor; am purtat mereu de grijă oamenilor din zonele pe care le-am acoperit în mod responsabil. Acţionarii REBU sunt Consiliul General al Municipiului Bucureşti şi RER Bucuresti SRL, companie cu acţionariat german care a susţinut şi ridicat standardele serviciilor companiei.

Dotări și utilaje

Pentru că suntem mereu preocupaţi de calitate şi de eficienţă, investim în permanenţă în soluţii şi tehnologii noi. Avem un parc auto dotat cu peste 250 de utilaje de ultimă generaţie, marca MAN, Mercedes, Iveco sau Ford, care ne ajută să micşorăm timpul de lucru și să creştem constant productivitatea şi calitatea.

Certificări şi diplome

Sunt calificările şi recunoaşterile noastre. Şi ne mândrim cu ele, pentru că le-am obţinut prin muncă. Ele nu vorbesc în numele nostru şi nici nu sunt suficiente pentru a convinge pe cineva, cu siguranţă, dar reprezintă dovada faptului că suntem mereu interesaţi de calitatea serviciilor noastre, de modul în care ne desfăşurăm activitatea, de oamenii care lucrează aici şi mai ales de mediu. Pentru că şi grija pentru mediu este preocuparea noastră permanentă.

Am obţinut certificarea sistemului de management al calităţii, în anul 2002, TÜV Rheinland InterCert, actualul TUV Rheinland România. In plus, avem din 2004 şi certificatul în conformitate cu standardele SR EN ISO 9001:2015 – Sisteme de management al calităţii, SR EN ISO 14001:2015 – Sisteme de management de mediu şi SR OHSAS 18001:2008 – Sisteme de management al sănătăţii şi securităţii ocupaționale.

Advertisement
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Știri

Tânăr de 19 ani, reținut de polițiștii din Călărași după ce a furat parfumuri și produse de îngrijire personală

Published

on

Un tânăr de 19 ani din Călărași a fost reținut de polițiști după ce a fost surprins furând produse din mai multe magazine din municipiu.

Incidentul s-a petrecut marți, 21 octombrie, în jurul orei 11:30. O angajată de 29 de ani, agent comercial la o societate din Călărași, a alertat poliția după ce a prins tânărul în flagrant, în timp ce sustrăgea produse de îngrijire personală.

Polițiștii au stabilit că, în aceeași zi, tânărul a mai comis un furt dintr-o altă societate comercială, de unde a luat șase parfumuri, iar ulterior, dintr-un alt magazin, alte șase produse cosmetice.

La scurt timp, polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Călărași l-au depistat, iar în urma controlului corporal au găsit toate bunurile furate. Produsele au fost restituite magazinelor, iar prejudiciul a fost recuperat integral.

Advertisement

Sub coordonarea Parchetului de pe lângă Judecătoria Călărași, tânărul a fost reținut pentru 24 de ore, fiind cercetat pentru săvârșirea infracțiunii de furt. Acesta urmează să fie prezentat procurorilor, care vor decide dacă se impune o măsură preventivă.

Poliția precizează că persoana cercetată beneficiază de prezumția de nevinovăție până la o hotărâre definitivă a instanței.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Știri

Deputatul Ciprian Pandea: „AUR face agricultură cu megafonul, nu cu faptele. Fermierii au nevoie de soluții, nu de circ”

Published

on

Deputatul liberal Ciprian Pandea critică demersul formațiunii AUR privind moțiunea depusă împotriva ministrului Agriculturii, Florin Barbu, considerând că a fost o acțiune strict politică, fără propuneri reale pentru sprijinirea fermierilor români.

„E ironic cum AUR vorbește despre ‘dezastrul din agricultură’, deși nu a venit niciodată cu un proiect de lege sau o strategie clară pentru producători. Doar zgomot și pancarte”, a transmis parlamentarul PNL.

Pandea a arătat că problemele reale ale agricultorilor sunt birocrația, întârzierile la plăți, prețurile mici oferite producătorilor și costurile mari ale inputurilor, iar schimbarea ministrului nu ar rezolva aceste dificultăți.

„Florin Barbu trebuie să accelereze măsurile promise: digitalizarea APIA, sprijin pentru procesatori și fonduri europene care să ajungă efectiv la fermele mici și mijlocii. Ministerul Agriculturii trebuie să fie un centru de coordonare strategică, nu un teren de luptă politică”, a mai adăugat deputatul.

Advertisement

Ciprian Pandea a subliniat că fermierii au nevoie de stabilitate, predictibilitate și parteneriat real cu Guvernul, nu de scandaluri și lozinci.

„Fermierii nu trăiesc din moțiuni, ci din recolte și prețuri corecte”, a concluzionat acesta.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Știri

ECOAQUA dezminte creșterea tarifului la apă cu 40%: „Prețurile sunt reglementate legal și nu au fost modificate”

Published

on

În baza prevederilor art.16 din Legea nr. 544/2001, ECOAQUA S.A., prin purtătorul de cuvânt, emite următorul comunicat de presă prin care răspunde articolului publicat de site-ul online Ediția.ro, precum și unor persoane publice care au publicat mesaje pe platforma de socializare Facebook cu privire la politica de facturare a cantităților de apă din condominii la nivelul Operatorului Regional.

Dezmințim în totalitate informația publicată în spațiul online potrivit căreia „tariful a crescut cu 40%”. La momentul emiterii prezentului comunicat de presă, în conformitate cu Decizia Autorității Naționale de Reglementare Pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice (A.N.R.S.C.)  nr. 197/11.12.2023, prețul/tariful în vigoare aprobat și practicat de Operator pentru serviciul de apă potabilă produsă, transportată și distribuită este de 8,23 lei/mc, exclusiv T.V.A, iar cel pentru canalizare/canalizare – epurare este de 7,44 lei/mc, exclusiv T.V.A..

Reamintim opiniei publice faptul că ECOAQUA S.A., conform actului constitutiv, este o întreprindere publică apolitică, parte a infrastructurii critice la nivelul județelor Călărași și Ialomița, care își desfășoară activitatea în mod independent de intervenția factorului politic, strict în baza cadrului legal reprezentat de O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, precum și a obligațiilor contractuale asumate față de comunitate. Din acest motiv, condamnăm cu fermitate această metodă de manipulare socială practicată de  unele persoane care decid să propage cu bună-știință informații eronate în spațiul public, menite să inducă în eroare populația.

În ceea ce privește intențiile celor care se consideră fie „jurnaliști”, fie „politicieni”, dar care subminează încrederea cetățenilor în sursele legitime de informare și distorsionează percepția acestora asupra realității prin propagarea de informații mincinoase, tocmai pentru a polariza societatea și pentru a capitaliza politic așa-zisa problemă a „prețului apei”, ori cea a modului de facturare a cantităților de apă livrate către consumatori, considerăm că este necesar să aducem în atenția publică următoarele informații:

Advertisement
  • În momentul de față, cu privire la articolele calomnioase aduse Operatorului Regional de cotidianul online Ediția.ro, prin intermediul fostului angajat al ECOAQUA S.A., Nițu Cătălin, menționăm că activitatea acestuia în cadrul Operatorului în baza unui contract de muncă, dar și cea desfășurată în calitatea de pretins jurnalist, fac obiectul mai multor plângeri penale pe care întreprinderea publică le-a adresat instituțiilor competente.
  • Modalitatea de facturare a Operatorului Regional respectă prevederile legislației în vigoare, urmând să subliniem faptul că, autorul articolului nu a indicat nicio prevedere legală, hotărâre adoptată de autoritățile locale, decizie emisă de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Ecoaqua Călărași sau de către Consiliul de Administrație al Operatorului Regional din care să rezulte că anterior datei publicării informațiilor nereale, că ar fi fost eliminat coeficientul de repartiție al pierderilor.
  • Cu privire la creșterea facturilor, considerăm procentele indicate în articolul publicat de către Ediția.ro, și preluate de anumiți oameni politici, ca fiind stabilite arbitrar, fără a fi fundamentate printr-o metodologie de calcul. Repartizarea diferențelor înregistrate de contorul de branșament și suma repartitoarelor de costuri a fost efectuată conform Hotărârii de Consiliu Local nr. 30 din anul 2010. Totodată, reamintim consumatorilor faptul că, în conformitate cu prevederile contractului de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare, precum și art. 42 alin (5) din Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice, determinarea consumurilor/cantităților de utilități publice în vederea facturării se face prin măsurare directă cu ajutorul sistemelor de măsurare-înregistrare a consumurilor/cantităților de utilități furnizate/prestate montate pe branșamentul care deservește fiecare utilizator individual sau colectiv, în punctul de delimitare a instalațiilor (punctul de delimitare al rețelelor publice în raport de cele interioare este contorul de branșament), În cazul condominiilor existente, separarea și individualizarea consumurilor la nivel de proprietate/apartament individual se fac prin montarea repartitoarelor de costuri. Totodată, aducem în atenția clienților faptul că, în conformitate cu Legea 241/2006 privind serviciul de alimentare cu apă și de canalizare art. 31 alin (5), Operatorul Regional are obligația legală de a repartiza pe fiecare unitate imobiliară consumul de apă înregistrat de contorul de branșament și de a împărți diferența dintre consumul înregistrat de contorul de branșament și suma consumurilor individuale, înregistrate de repartitoarele de costuri, pe unitățile imobiliare din cadrul condominiului.
  • În ceea ce privește presupusele explicații pe care Operatorul Regional ar trebui să le ofere la solicitarea doamnei Amelia Giurcan, consilier local în cadrul Consiliului Local al Municipiului Călărași, considerăm că acestea au fost furnizate prin intermediul prezentului comunicat de presă.

În concluzie, ECOAQUA S.A. respinge ferm informațiile false apărute în spațiul online referitoare la presupusa creștere a tarifului la apă cu 40% și la o potențială imixtiune politică în aplicarea politicii comerciale a Operatorului. Totodată, condamnăm răspândirea intenționată a informațiilor false de către unele site-uri de știri și persoane publice, reafirmându-ne caracterul apolitic și angajamentul față de comunitate și legalitate, însă fără a ignora interesele economice legitime ale întreprinderii.

Purtător de cuvânt Ecoaqua S.A.

          

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading