Connect with us
Vremea în Călărași: 🌡️ 4°C | Anul XI Nr. 541

Anunțuri - Călărași

PRIMĂRIA ROSEȚI – ANUNŢ PRIVIND ÎNCHIRIEREA PRIN LICITAȚIE PUBLICĂ

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

 

ANUNŢ PRIVIND ÎNCHIRIEREA PRIN LICITAȚIE PUBLICĂ

A UNOR SUPRAFEȚE DE ISLAZ CE APARȚIN COMUNEI ROSEȚI, zona Castel-teren arabil

 

Advertisement

 

1.Informații generale privind locatorul:

Comuna Roseți, Cod Poştal: 917210, C.I.F.: 4294146, Adresa poștală: Comuna Roseți, str. General Dragalina, nr. 20, județul Călăraşi.

Date de contact: tel/fax: 0242/344.017., e-mail: [email protected], Persoană de contact: Urse Alexandru –consilier, cabinet primar al comunei Roseți

2.Informații generale privind obiectul închirierii:

Advertisement

Suprafața de 8 ha teren arabil din islazul comunal, zona Castel, tarla 45, P 138, Tarla 57/1, P 313/1,situat în comuna Roseți, județul Călărași.

3.Procedura aplicată: licitație publică

4.Informații privind documentația de atribuire:

Persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire, documentaţie aflată la sediul Primăriei comunei Roseți, judeţul Călăraşi, compartiment Registrul Agricol, Cadastru și Agricultură.

Persoana de contact de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire – dl Urse Alexandru-consilier cabinet Primar.

Advertisement

4.1. Costul și condițiile de participare la licitație:

Taxa de participare  la licitație este de 100 lei și  taxa garanția de participare la licitație de 59 lei, care se plătesc la casieria Primăriei comunei Roseți.

  1. Informații privind cererile de înscriere:

Pot participa la licitație doar membri ai colectivităţi locale care au animale inscrise in Registrul Naţional al Exploataţilor iar cererile  vor fi însotite  de următoarele documente:

a)copie C.I. , B.I. , în caz de reprezentare, aceasta se realizează prin procura notariala (original) ;

b)adeverinta din care sa reiasa ca solicitantul figureaza inregistrat in registrul agricol al comunei Roseți cu efectivul de animale deținut pentru anul curent (original);

  1. c) dovada înregistrării în RNE (registrul național al exploatațiilor) a exploataţiei;
  2. d) adeverința de la medicul veterinar de circumscripție privind codul de exploatație şi nr. de animale deținute la data depunerii ofertei;
  3. e) dovada deținerii in proprietate a unui nr. suficient de animale pentru a asigura încărcătura minima de 0,3 UVM/ha realizată prin adeverință de la Compartimentul Registrul Agricol al Primăriei comunei Roseți;
  4. f) certificate de inregistrare C.U.I. (copie conform cu originalul pentru persoane juridice);
  5. g) certificat fiscal eliberat de către Primăria comunei Roseți, din care să reiasă faptul că ofertantul nu are datorii către bugetul local valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizată;
  6. h) dovada achitării la casieria primăriei a taxei de participare la licitație în valoare de 100 lei;
  7. i) dovada achitării contravalorii a 10% din contravaloarea unei chirii/ha/an/garanția de participare.

6.Data limită de depunere a ofertelor de înscriere: în termen de 10 zile calendaristice de la data apariției anunțului, respectiv până la data de 10 aprilie 2025, ora 16.00.

7.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Roseți, judeţul Călăraşi, str. G-ral Dragalina, nr. 20,

Advertisement
  1. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de licitație: 11 aprilie 2025, orele 10,00 sediul Primăriei comunei Roseți, judeţul Călăraşi.
  2. Denumirea instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Judecătoria Călăraşi, mun. Călărași, str. București nr. 106, jud. Călărași.
  3. Data transmiterii anunțului în vederea publicării: 1 Aprilie 2025.

 

PRIMAR,

George CHIRIȚĂ

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Anunțuri - Călărași

ANUNT DE CONSULTARE PUBLICĂ privind Planul anual de evenimente 2026 al Serviciului Administrației Cimitirelor Călăraşi

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

ANUNT DE CONSULTARE PUBLICĂ privind Planul anual de evenimente 2026 al Serviciului Administrației Cimitirelor Călăraşi
1. Scopul consultării
Administrația Cimitirelor Municipale Călăraşi inițiază procesul de consultare publică asupra Planului anual de evenimente pentru anul 2026, cu scopul de a implica cetățenii, instituţiile, organizațile civice şi comunitățile religioase în stabilirea priorităților și activităților derulate în cimitire.
Consultarea urmăreşte identificarea nevoilor reale ale comunității, îmbunătățirea transparenţei şi creşterea relevanței acțiunilor publice.
2. Document supus consultării
Proiectul Planului de evenimente include: ceremonii religioase şi comemorative,acțiuni civice şi educative, campanii de informare şi sprijin pentru aparținători,activități sociale dedicate persoanelor vulnerabile, programe de protecție a patrimoniului şi a ordinii publice.
Documentul poate fi consultat:
✓ pe website-ul Primăriei Municipiului Călăraşi- Serviciile Publice Locale-Direcţia Municipală de Servicii Publice:
https://primariacalarasi.ro/directia-municipala-de…/ la sediul Administraţiei Cimitirelor, la avizier, la solicitare transmisă pe e-mail: [email protected].
3. Perioada consultării
Consultarea publică se desfăşoară în perioada 05 decembrie-16 decembrie 2025
Propunerile primite în afara acestei perioade vor fi analizate în măsura posibilităților pentru edițiile următoare.
4. Modalităţi de transmitere a opiniilor şi propunerilor
Cetățenii pot transmite observații şi sugestii: în scris, prin poştă, prin e-mail,prin depunere la registratura în cadrul sesiunilor „Ora Cetățeanului în Cimitir”, programate lunar.
Propunerile trebuie să conțină:
numele şi datele de contact ale propunătorului,
descrierea modificării propuse,
argumentația utilității publice.
5. Audienţă publică / întâlnire de consultare
Administrația va organiza o sedință de consultare publică, în cadrul căreia va prezenta planul şi va prelua observațiile cetăţenilor.
Data, ora şi locul întâlnirii vor fi comunicate ulterior prin: website, avizierul instituției,informare către partenerii comunitari.
6. Procesarea propunerilor
Propunerile primite vor fi:analizate de compartimentele de specialitate, integrate acolo unde există justificare socială, logistică şi bugetară, incluse într-un Raport final de consultare, ce va fi publicat transparent.
Raportul va conţine: lista propunerilor primite, modul de soluționare, argumentele acceptării sau respingerii.
7. Rezultatul consultării
Forma finală a Planului anual de evenimente 2026 va fi supusă aprobării prin dispoziția directorului instituției după integrarea observațiilor valide.
Documentul final va fi publicat şi comunicat public.
8. Invitarea cetăţenilor la participare
Administrația Cimitirelor încurajează cetăţenii să se implice activ în acest proces, considerând că memoria colectivă, respectul față de înaintaşi şi calitatea serviciilor publice sunt responsabilităţi comune.
9. Contact
Pentru clarificări sau consultări suplimentare, persoanele interesate pot contacta instituţia la:

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Anunțuri - Călărași

Anunţ public privind decizia etapei de încadrare

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

AG PLAN DEVELOPER S.R.L. titular al proiectului „CONSTRUIRE RACORD SUBTERAN INTRARE-IESIRE IN STATIA GLINA 110KV PE DRUMURI DE EXPLOATARE”, anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare de către D.J.M. Calarasi, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul „CONSTRUIRE RACORD SUBTERAN INTRARE-IESIRE IN STATIA GLINA 110KV PE DRUMURI DE EXPLOATARE”, propus a fi amplasat în comunele Fundeni si Frumusani, extravilan si intravilan, nr. cf. 24401, 25019, 25022, 13179, 35, 24, 1397, 13095, 13105, 13180, 13375, 1435, 13743, 13179, nr. cadastral 24401, 25019, 25022, 13179, 35, 24, 1397, 13095, 13105, 13180, 13375, 1435, 13743, 13179, judeţul Călăraşi.

Proiectul deciziei de încadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul D.J.M. Calarasi, în zilele de luni-joi,  între orele 09-12, vineri intre orele 09-11, precum şi la următoarea adresă de internet: djmcl.anmap.gov.ro

Publicul interesat poate înainta comentarii/observaţii la proiectul deciziei de încadrare în termen de 10 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorităţii competente pentru protecţia mediului.

Prezentul anunţ va fi publicat atat  in presa cat si la sediul administratiei locale pe teritoriul careia se va realiza investitia.

Advertisement

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Anunțuri - Călărași

Anunţ public privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

AG PLAN DEVELOPER S.R.L. anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul „CONSTRUIRE RACORD SUBTERAN INTRARE-IESIRE IN STATIA GLINA 110KV PE DRUMURI DE EXPLOATARE” propus a fi amplasat în în comunele Fundeni si Frumusani, extravilan si intravilan, nr. cf. 24401, 25019, 25022, 13179, 35, 24, 1397, 13095, 13105, 13180, 13375, 1435, 13743, 13179, nr. cadastral 24401, 25019, 25022, 13179, 35, 24, 1397, 13095, 13105, 13180, 13375, 1435, 13743, 13179, judeţul Călăraşi.

Informaţiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul Directiei Judetene de Mediu Calarasi din mun. Calarasi, Soseaua Chiciului, nr. 2, jud. Calarasi şi la sediul titularului in. mun. Bucuresti, str. Splaiul Independentei, nr. 291-293, camera 5, în zilele de luni-joi, între orele 09:00-12:00  iar vineri intre orele 09:00-11:00.

Observaţiile publicului se primesc zilnic la sediul Directia Judeteana de Mediu Calarasi.

Prezentul anunţ va fi publicat atat  in presa cat si la sediul administratiei locale pe teritoriul careia se va realiza investitia.

Advertisement

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading