Connect with us

Știri

Primăria Fundeni scoate la concurs 5 posturi vacante

Published

on

Primăria Comunei Fundeni, județul Călărași organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție vacante, după cum urmează:

• funcție de execuție contractual, muncitor I – 2 posturi, perioadă nedeterminată.
Condiții specifice de participare la concurs:
nivelul studiilor – med ii. gen era le;
permis conducere categoria B;
vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

• funcție de execuție contractual, inspector S.V.S.U., inspector M -1 post, perioadă nedeterminată.
Condiții specifice de participare la concurs:
nivelul studiilor – studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
vechime minimă în muncă 3 ani;
deținerea de permis de conducere categoria C și E constituie avantaj.

• funcție de execuție contractual, consilier juridic, IA S -1 post, perioada nedeterminată,
Condiții specifice de participare la concurs:
studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor juridice;
vechime minimă pentru ocuparea postului 7 ani, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului.

• funcție de execuție bibliotecar, debutant M -1 post, perioadă nedeterminată.
Condiții minime de participare la concurs:
studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat:
vechime minimă pentru ocuparea postului – nu necesită vechime.

Advertisement

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 17 septembrie 2019, ora 10.00: proba scrisă;
  • 19 septembrie 2019, ora 12.00: proba practică;

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Comunei Fundeni, cu sediul în localitatea Fundeni, Str. Trandafirilor nr. 25, judeţul Călăraşi, telefon 0242516306.

Advertisement
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Știri

Cum să rambursezi un credit rapid fara ANAF la timp

Published

on

Rambursarea la timp a creditului este crucială pentru a menține un istoric de credit bun și a evita penalizările și dobânzile de penalizare.

Iată 7 sfaturi esențiale pentru a te asigura că rambursezi un credit rapid fara ANAF la timp:

  1. Planifică-ți bugetul

– Înainte de a lua un credit rapid, analizează-ți cu atenție veniturile și cheltuielile pentru a te asigura că poți suporta rata lunară.

– Creează un plan de rambursare realist, care să includă toate costurile implicate, cum ar fi dobânda și comisioanele.

– Utilizează instrumente online de calculare a ratelor pentru a estima suma exactă pe care o vei avea de rambursat lunar.

  1. Stabilește priorități

– Asigură-te că rambursarea creditului este o prioritate în bugetul tău lunar.

– Acoperă mai întâi datoriile cu dobândă mai mare, cum ar fi creditele rapide, pentru a evita acumularea de penalizări.

– Stabilește un sistem de categorisire a cheltuielilor pentru a identifica unde poți economisi bani pentru a direcționa mai mult spre rambursarea creditului.

  1. Alege o modalitate de plată convenabilă

– Optează pentru o modalitate de plată automată, cum ar fi un debit direct din contul bancar, pentru a evita întârzierile la plată.

– Asigură-te că ai suficientă disponibilitate în cont la data scadentă a ratei.

– Explorează alternative de plată online sau prin aplicația mobilă a IFN-ului.

  1. Urmărește îndeaproape termenele de plată

– Notează data scadentă a fiecărei rate și setează-ți mementouri pe telefon sau calendar pentru a te asigura că nu o uiți.

– Abonează-te la notificările prin e-mail sau SMS oferite de IFN pentru a fi informat cu privire la termenele de plată.

– Verifică periodic contul online pentru a monitoriza stadiul rambursării creditului.

  1. Fii pregătit pentru cheltuieli neprevăzute

– Constituie un fond de urgență pentru a face față cheltuielilor neașteptate care ar putea afecta capacitatea ta de a rambursa creditul.

– Asigură-te că ai o rezervă de bani suficientă pentru a acoperi cel puțin o rată lunară în caz de urgență.

– Ia în considerare posibilitatea de a contracta o asigurare de credit care te poate proteja în caz de șomaj, boală sau alte evenimente neprevăzute.

  1. Comunică cu IFN-ul

În caz de dificultăți financiare, contactează imediat IFN-ul pentru a găsi o soluție amiabilă.

– Există posibilitatea de a renegocia termenii contractului, de a obține o amânare sau de a refinanta creditul.

– IFN-ul are obligația de a te informa cu privire la opțiunile disponibile și de a te ajuta să găsești o soluție potrivită pentru situația ta.

  1. Evită supraîndatorarea

– Nu lua mai multe credite rapide decât îți poți permite să rambursezi.

– Evaluează cu atenție nevoile tale financiare și împrumută doar suma de care ai nevoie.

– Calculează suma totală a ratelor lunare pentru a te asigura că nu depășește o treime din venitul tău lunar.

Reține: Rambursarea la timp a creditelor rapide fara ANAF te ajută să îți menții un istoric de credit bun, ceea ce îți va facilita accesul la alte produse financiare în viitor. Responsabilitatea și planificarea atentă sunt esențiale pentru a evita problemele financiare și a beneficia de avantajele creditelor rapide.

Continue Reading

Știri

Se oprește apa în municipiul Călărași. Vezi zona afectată

Published

on

‼️ 𝐒𝐢𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞 𝐟𝐮𝐫𝐧𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐩ă 𝐩𝐨𝐭𝐚𝐛𝐢𝐥ă – 𝐌𝐮𝐧. 𝐂ă𝐥ă𝐫𝐚ș𝐢

Pentru îmbunătățirea calității serviciului de furnizare apă-canalizare, în data de 29.03.2024, în intervalul orar 08:00-13:00, se va executa o lucrare în vederea întregirii rețelei de apă, ce necesită sistarea apei potabile pentru următoarele tronsoane:

□Str. I.L.Caragiale tronson cuprins între str. Grivița și Bd.Republicii;
□Str. Răsăritului;
□Str. Rozelor
□Aleea X- str. Grivița tronson cuprins între str. I.L.Caragiale-str.București

Rugăm utilizatorii afectați să își asigure rezerva minimă de apă pentru consum și uz casnic în perioada în care va fi sistată alimentarea cu apă.

Ne cerem scuze pentru neplăcerile provocate și vă mulțumim pentru înțelegere!

Continue Reading

Știri

Spitalul Județean Călărași va avea o nouă parcare. Cum arată proiectul futurist

Published

on


Astăzi, administrația publică din județul Călărași a analizat inițierea unui proiect ambițios de reabilitare a zonei din fața spitalului. În fruntea acestui efort se află președintele CJ Călărași, Vasile Iliuta, alături de Bogdan Mihai, administratorul public, și Daniela Mihai, directorul direcției de dezvoltare.

Orice schimbare se întâmplă treptat, pas cu pas. Înțelegem că există așteptări mari și uneori parcă ni se epuizează răbdarea. Totuși, în esență, progresul se manifestă în cele din urmă”, a scris Bogdan Mihai pe o rețea de socializare.

Proiectul vizează crearea unor parcări auto moderne, acoperite cu panouri fotovoltaice, pentru a promova sustenabilitatea și utilizarea energiei regenerabile. În plus, spații de recreere vor fi integrate în designul urbanistic, pentru a îmbunătăți calitatea vieții locuitorilor și a pacienților.

Oamenii sunt pilonii schimbării, asumându-și atât succesul cât și eșecul. Ei sunt cei care părăsesc confortul birourilor și se avântă acolo unde există provocări de abordat. Asta este esența activității noastre, zi de zi”, a mai scris Bogdan Mihai în postarea sa.

În urma unei ședințe tehnice și a unei analize atente a situației pe teren, administrația publică a decis să urmeze un traseu care combină utilitatea cu elemente ale civilizației moderne. Scopul final este de a construi un mediu urban prietenos, care să servească atât prezentului, cât și viitorului.

Imaginile și conceptul care au ghidat proiectarea viziunii despre civilizație vor fi prezentate publicului pentru a suscita transparență și implicare în procesul de transformare urbană.

Advertisement

Continue Reading

Cele mai vizualizate