Primăria Municipiului Călărași anunță organizarea unui concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unui post de inspector de specialitate I la Serviciul Municipal Pentru Promovarea Patrimoniului Local. Concursul este deschis candidaților care au absolvit studii superioare cu diplomă de licență în domenii precum Istorie, Comunicare, Relații Publice, Marketing, Jurnalism, Relații Internaționale, Drept, Administrație Publică și alte specializări conexe. De asemenea, se solicită o vechime minimă de 5 ani în specialitatea studiilor. Anunțul a fost promovat de Muzeul Municipal pe o rețea de socializare.
Dosarele de concurs pot fi depuse până la data de 30 septembrie 2024 la Serviciul Resurse Umane al Primăriei. Selecția dosarelor va avea loc între 1 și 2 octombrie, iar proba scrisă este programată pentru 8 octombrie, la ora 11:00. Candidații care trec de această etapă vor susține proba interviu pe 14 octombrie, la ora 11:00, la sediul Primăriei din strada București, nr. 140A.
Pentru înscrierea la concurs, candidații trebuie să depună un dosar complet care să conțină următoarele documente: formularul de înscriere disponibil pe site-ul Primăriei sau la secretarul comisiei de concurs, o copie a actului de identitate, copii ale documentelor care atestă studiile și specializările, precum și dovada vechimii în muncă și în specialitatea studiilor. De asemenea, dosarul trebuie să includă un certificat de cazier judiciar, o adeverință medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare, și un curriculum vitae în format european.
Detaliile complete din anunț pot fi accesate pe site-ul Posturi Vacante în Administrația Publică din România (posturi.gov.ro). Pentru mai multe informații, cei interesați pot contacta Serviciul Resurse Umane la numărul de telefon 0242311005, interior 111.