S-a întâmplat într-o grădiniţă din Călăraşi. Mai multi părinți sunt nemulțumiți de mâncarea servită de firma de catering ce lucrează cu grădinița.
Ieri, după-amiază, o mămică s-a dus să-și ia copilul de la grădiniță. Mirosul șuncii presate și faptul că aceasta era lipicioasă având și modificări de culoare au atras atenția a patru părinți dar nu și personalului responsabil cu distribuirea hranei către copii din partea grădiniței.
Am încercat să luam legătura cu conducerea grădiniței, dar la numărul de telefon nu a putut fi găsit nimeni.
Contactată telefonic, Samoilă Aurelia, administrator al restaurantului ne-a declarat în exclusivitate:
Dimineață am aflat, ieri nu am fost în Călărași. Tot ce vă pot spune este că, avem probele păstrate de la mâncarea dată ieri, la grădiniță. Avem certificatul de conformitate și termenul de garanție, bonul prin care s-a cumpărat, este proaspăt și nu ne permitem să facem lucruri din acestea. Eu chiar nu îmi permit să dau mâncare stricată copiilor. Cred că este doar o răutate. Am înțeles că este o singură reclamație. Un sigur părinte a reclamat acest lucru. Vinovat în această situație… nu știu pe cine să găsesc vinovat. Atâta timp cât mâncarea a plecat de la noi bună. Nu știu cum au ajuns… Deci, chiar avem probe, poate veni DSP, a fost la noi, ne-a controlat. Avem toate avizele. Mâncarea este proaspăt gătită. Prețul meniului pentru un copil este de 10 lei. Nu cred că exista posibilitatea ca mâncarea să se fi stricat în 3 sau 4 ore. Mâncarea pe care o ofer este ok. Poate nu este o afacere pentru mine, dar mâncarea am încercat s-o livrez și proaspătă și… Am și eu copii și nu-mi permit să fac așa ceva. Este exclus să dăm mâncare stricată. De doi ani de zile livrăm mâncare. Niciodată nu a fost un copil cu toxiinfecţie alimentară. Este prima situație care se întâmplă, sunt șocată și uimită de ceea ce s-a întâmplat. – a declarat pentru Călărași News – Samoilă Aurelia.