Spitalul Județean de Urgență Călărași a implementat o nouă metodă prin care se urmărește chestionarea pacienților privind gradul de mulțumire și relația cu medicii și asistenții medicali. În acest sens, managerul Bogdan Mihai a mers astăzi printre pacienți pentru a le aduce la cunoștință metoda de chestionare, context în care a ascultat și câteva dintre cele mai frecvente nemulțumiri pe care pacienții le au la adresa activității din Spitalul Județean de Urgență Călărași.
Bogdan Mihai: “Comportamentul cadrelor medicale este un subiect intens dezbătut.
Țin să spun tuturor că orice lucru bun începe cu un respect. Reciproc.
Întotdeauna când vorbești cu cineva ai două opțiuni. Să îl respecți sau să nu.
La Spitalul Judetean de Urgenta Dr.Pompei Samarian Calarasi nu mai există decât prima opțiune.
Să respecți și să fii respectat.
Începând de astăzi, fiecare persoană care vine la noi este rugată să completeze un formular care să ne ajute să evaluăm personalul din perspectiva comunicării și a disponibilității.
Dacă doriți să putem rezolva lucrurile care încă nu funcționează bine, vă rog să completați corect formularul pe care l-am conceput. Tot acolo puteți trece și lucrurile sau oamenii care v-au plăcut atunci când ne-ați vizitat.
Formularul are drept scop de a corecta ce este de corectat, dar și de a-i evidenția pe cei dintre noi care tratează pacientul cu respectul cuvenit. Vă mai rog însă ceva. Nu uitați să îi respectați și dumneavoastră. Vă mulțumesc!”