Connect with us

Știri

Ecoaqua Călărași: Dispecerat non-stop pentru semnalarea problemelor

Published

on

Dispeceratul operatorului regional de apă-canal ECOAQUA S.A este o structură importantă în asigurarea funcționării corespunzătoare a rețelelor de apă și canalizare din regiunea noastră. Pentru a putea oferi servicii de calitate și a răspunde prompt la problemele semnalate de clienți, ECOAQUA S.A a pus la dispoziția acestora un număr de telefon funcțional 24 de ore din 24, precum și o adresă de e-mail.

Eduard Grama, directorul general al ECOAQUA S.A, subliniază importanța colaborării cu clienții în identificarea problemelor din rețeaua de apă și canalizare și rezolvarea acestora în cel mai scurt timp posibil. De aceea, încurajează populația să apeleze cu încredere la dispeceratul companiei, fie că este vorba de întreruperi sau deranjamente ale furnizării apei, colmatări ale rețelei de canalizare sau alte probleme semnalate privitor la apometre sau rețele de distribuție.

Clienții pot raporta orice problemă observată, astfel încât echipele de intervenție să poată acționa prompt pentru a remedia situația și a evita posibilele situații neplăcute. De aceea, numărul de telefon și adresa de e-mail ale dispeceratului ECOAQUA S.A. sunt disponibile non-stop pentru a primi solicitările clienților și a le oferi suportul necesar.

Advertisement

0732334950 / 0242313720 [email protected]

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *