Directorul Hidroelectrica spune că firma va începe să emită în sfârșit facturile restante clienților casnici, dar nu vor fi trimise toate odată, deși compania oferă posibilitatea plății în rate. Ce explicații a dat Bpgdan Badea
„Nu vor veni teancuri de 9-10 facturi. Procesul de facturare pentru perioada anterioară a început la Hidroelectrica, s-a facturat luna aprilie şi am luat decizia ca totuși facturile să nu vină într-un singur calup, ci să vină pe fiecare lună în parte, cu un anumit decalaj. Facem asta pentru a încerca să diminuăm numărul de solicitări de eșalonare pe care le pot face clienții în cazul în care nu pot plăti contravaloarea facturilor”, a spus Bogdan Badea, la Antena 3.
Pentru a veni în întâmpinarea clienților noștri, facturile vor veni cu o anumită periodicitate în fiecare lună, nu o să vină mai multe facturi într-un singur mail. Apoi, va fi un pic mai accelerat procesul de emitere al facturilor, probabil la un interval de o săptămână sau o săptămână şi jumătate, tocmai pentru a încerca să nu aglomerăm foarte mult ghișeele cu cereri de reeșalonare și să venim în sprijinul clienților noștri”, a explicat directorul Hidroelectrica.
Hidroelectrica are în jur de 500.000 de clienți casnici.
Care este termenul de plata a facturilor emise de Hidroelectrica. Detalii aici