Connect with us

Știri

Debranșările Ecoaqua continuă cu scandal

Published

on

Ecoaqua Călărași continuă acțiunile de debranșare a rău-platnicilor de la serviciul de alimentare cu apă și canalizare, pe fondul întârzierilor la plata facturilor restante. Începute în urmă cu două săptămâni, continuate și astăzi în cartierul Măgureni din municipiul Călărași, directorul operatorului Ecoaqua, Eduard Grama, a fost în teren pentru a discuta cu oamenii cetățenii care nu au voit să achite datoriile restante.

Restanțieră cu 27 de facturi nechitate, o femeie îl amenință pe directorul Ecoaqua, Eduard Grama.

“Nu ți-e frică, când ieși pe stradă? Când ieși să-ți pui bodyguarzi. Ai vrut să recuperezi… ce-au furat alții?  Să-ți stea cafeua în gât. Să dea Dumnezeu să te îneci în apă. A furat a lu’ Drăgulin pe toate părțile. A mai venit nu știu care și-a umplut buzunarele și nu mai are bani de salarii? Și de la bancă, dacă te duci să iei bani, mu se pare că plătești eșalonat. Nu vedeți că toată lumea e săracă în p…perioada asta. Lumină, nu, apă, nu, să se înece el cu cana de apă pe care o bea cu cafea și să-i rămână gât.” – a strigat o doamnă restanțieră.

Advertisement

Forțele de ordine prezente au încercat să aplaneze scandalul iscat de doamna rău-platnică,  nemulțumită de prezența lucrătorilor Ecoaqua solicitați să o debranșeze, însă fără prea mari rezultate.

“Acțiunea noastră se desfășoară cu sprijinul forțelor de ordine pentru că altfel nu putem. Am primit amenințări, o doamnă ne-a adresat injurii cu speranța că ne intimidează. Eu le înțeleg nemulțumirea, dar sunt oameni cărora le înțeleg nemulțumirea, dar care nu au plătit de 2-3 ani de zile, avem o situație aici unde nu s-a plătit de 8 ani de zile. Ceea ce facem în momentul de față, încercăm să-i aliniem pe oameni să plătească apa pe care o consumă. Există înțelegere, dacă vin la sediul Ecoaqua pentru o eșalonare a facturile, atunci oprim debranșarea și ei înțeleg că trebuie să plătească apa. Sunt pierderi foarte mari pe care operatorul le înregistrează în piață. Acțiunea a început în urmă cu două săptămâni și va continua până la sfârșitul lunii noiembrie. Să nu care cumva să creadă cineva că ne vom oprim și nu vom continua această acțiune. O parte dintre cei debranșați aveau achitate restul utilităților. Trebuie să înțelegem că aceste utilități și servicii trebuie plătite. Plata se poate face online, pe site-ul operatorului Ecoaqua, cât și cele trei casieri aflate la nivelul municipiului Călărași. Acțiunea de debranșare are loc la nivel de județ, în momentul de față se debranșează în zona Lehliu Gară și Oltenița. Chiar dacă nemulțumirile și injuriile sunt mari, noi continuăm.” a declarat, pentru Canal SUD, directorul Ecoaqua Eduard Grama.

PATRU CASE, RESTANȚE DE 50.000 LEI

  • Doar în cartierul Măgureni din municipiul Călărași, operatorul Ecoaqua a descoperit, la nivelul a patru locuințe, datorii cumulate în valoare de 50.000 lei. 

“Suma este extrem de mare, banii nu au fost plătiți de ani de zile, însă sumele vor fi recuperate prin popriri și dosare de executare silită. La fel există și situații în care am descoperit cazuri excepționale, o locuință cu două persoane cu handicap, una imobilizată la pat unde am descoperit 6.300 lei neplătiți. Am înțeles care este situația și am acceptat să plătească factura curentă, plus o suma suficientă pe care dânșii o pot achita pentru ajunge cu datoriile la zi. Înțelegere din partea operatorului există, doar în situații excepționale cu documente care să dovedească faptul că se află în dificultate.” – a mai precizat Eduard Grama.

 

Advertisement
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *