Connect with us
Vremea în Călărași: 🌡️ 7°C | Anul XI Nr. 538

La zi

Ce a primit la micul dejun o turistă cazată la un hotel din Eforie Nord: „Parcă e farfurie de pomană!”

Published

on

Sursa: trecator.ro

O turistă a rămas șocată de condițiile hotelului din Eforie Nord în care a fost cazată. După o discuție aprinsă cu patronul locației, femeia, extrem de furioasă, a relatat totul internauților.

O femeie venită să-și petreacă vacanța de vară alături de prieteni, soț și copil, a fost complet bulversată când a observat ce condiții oferă hotelul pe care îl rezervase pentru 370 lei/noapte.

Pe rețelele sociale, turista a ales să le arate internauților micul dejun pe care l-a primit după ce a plătit peste 300 de lei pentru o noapte de cazare. Mulți au crezut că este o glumă, dar, de fapt, acesta era tristul adevăr.

Pe o farfurie mică, albă, femeia a primit un iaurt mic, un ou fiert și un crenvurst fiert. Meniul includea, de asemenea, două recipiente cu dulceață, unul cu unt, un triunghi de brânză topită și o prăjitură.

Advertisement

Deși la prima vedere ar putea părea un meniu bogat, farfuria nu era deloc atrăgătoare și nu conținea alimentele la care se aștepta turista. Într-o notă de amuzament, aceasta a comparat ceea ce a primit cu o farfurie dată de pomană.

Ca și cum dezamăgirea nu ar fi fost suficientă, turista a descoperit la fața locului că micul dejun pentru copilul ei nu era inclus în preț, contrar promisiunilor inițiale.

Sursa: cancan.ro

Sursa: cancan.ro

Contrariată și indignată, femeia a decis să discute cu patronul unității de cazare. În ciuda eforturilor sale de a-i explica problema, acesta nu a ascultat-o și, potrivit relatărilor ei, a umilit-o în fața celorlalți oaspeți prezenți.

Bună dimineața! Nu suntem genul de oameni care lasă recenzii proaste dar acum nu se mai poate. Am fost cazați la Hotel Casa Ani din Eforie Nord, am vorbit cu doamna la telefon i-am spus că suntem 3 perechi + 1 copil de 3 ani. Totul bine și frumos, ne-a spus că acum în preț este inclus și micul dejun. Precizez că acum doi ani am mai fost la ei și nu aveau încă restaurant, îți găteai tu. Era perfect! Când mi-a zis că a crescut prețul dar este inclus micul dejun a fost perfect bucurând-ne că nu plecăm cu stomacul gol pe plajă. A fost totul perfect pana ne-am dus dimineața să mâncam. Un mic dejun (cel din poza) de nu aveai ce să mănânci. Același mic dejun a fost toate cele 4 zile (astăzi schimbase în loc de ou și crenvurști a pus cașcaval pane).

A doua zi m-au anunțat ca, copilul nu primește mic dejun deoarece nu am plătit pentru el. I-am spus domnului „patron” care era foarte arțăgos, s-o pus pe ceartă că nu mi se pare normal. Eu am plătit exact cât mi-a zis soția dansului pe cameră. Bineînțeles, a început să țipe la mine de față cu toată lumea „atât ai plătit, atât mănânci”. […] De condiții nu mai vorbesc, afară vopsit gardul și înăuntru-i leopardul. Apa la toaleta nu mergea, furnici în camera. Ce-i drept e frumoasa piscina dar sunt totuși atâția bani pe o noapte pentru niște condiții vai de mama lor”, a scris turista pe pagina personală de Facebook, potrivit cancan.ro.

Relatând întâmplarea pe rețelele sociale, turista a dezvăluit toate neregulile întâlnite la hotelul din Eforie Nord. Conform spuselor sale, camera era infestată cu furnici, iar apa de la toaletă nu funcționa corespunzător.

Femeia speră ca experiența ei neplăcută să fie o lecție pentru alți turiști.

Advertisement

 

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

La zi

Copiii au adus România în suflet la Biblioteca Județeană „Alexandru Odobescu”

Published

on

Cu doar câteva zile înainte de Ziua Națională, Biblioteca Județeană „Alexandru Odobescu” din Călărași a găzduit evenimentul „România mea, România noastră”, o manifestare cultural-artistică ce a reunit copii, profesori și invitați într-un moment emoționant dedicat identității naționale.

Sala bibliotecii a devenit neîncăpătoare pentru entuziasmul și sinceritatea celor mici, ale căror glasuri au dat viață unor versuri și cântece patriotice interpretate cu dăruire. Elevii mai mari au completat tabloul emoțional prin momente artistice matur asumate, transformând evenimentul într-o punte simbolică între generații, unite de aceleași valori și de dragostea față de România.

Atmosfera a fost marcată de trăire autentică, respect și recunoștință. „Fiecare moment artistic a transmis nu doar un mesaj, ci o stare – aceea a unei sărbători trăite cu sufletul”, au subliniat organizatorii.

Evenimentul a fost realizat de Biblioteca Județeană „Alexandru Odobescu”, în parteneriat cu:

Advertisement
  • Școala Gimnazială „Mircea Vodă” Călărași
  • Școala Gimnazială „C.G. Călinescu” Grădiștea
  • Școala Gimnazială Nr. 1 „Iancu Rosetti” Roseți
  • Școala Gimnazială Nr. 1 Cuza Vodă

Organizatorii și cadrele didactice au fost felicitați pentru modul în care au reușit să transmită, prin generațiile tinere, frumusețea valorilor românești.

🇷🇴 La mulți ani, România!

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

La zi

Magazinele PPC Energie din judeţele Călărași, Constanța, Ialomița și Tulcea vor fi închise în data de 1 Decembrie 2025

Published

on

București – Magazinele PPC Energie din judeţele Călărași, Constanța, Ialomița și Tulcea vor fi închise luni, 1 Decembrie, zi liberă legală. În această dată serviciul de call-center va fi disponibil numai pentru informații în sistem automat, precum transmiterea indexului, detalii despre factură și sold.

 

Cea mai mare parte a operațiunilor pot fi realizate prin canale digitale și nu necesită deplasarea în magazinele PPC Energie.

 

Advertisement

Indexul de energie electrică sau gaz poate fi transmis online folosind secțiunea Index din cadrul aplicației myPPC sau de pe pagina web https://myppc.ppcenergy.ro/. De asemenea, pentru a trimite indexul pentru energie electrică, se pot apela (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numerele de telefon gratuite 0800.07.07.01 (valabil pentru clienții cu contracte de furnizare a energiei electrice de pe piața concurențială) sau 0800.07.08.09 (pentru clienții cu contracte de furnizare a energiei electrice în regim reglementat), respectiv numărul cu tarif normal 021.9977. Toate detaliile despre transmiterea indexului sunt disponibile aici – https://www.ppcenergy.ro/servicii-digitale/transmitere-index/?ppc-energie.

 

Pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie, clienții pot utiliza numărul de telefon 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România și din străinătate) în timpul programului, respectiv L-V: 8:00 – 20:00 (cu excepția sărbătorilor legale). La acest număr pot fi aflate informații despre facturi și sold, despre contract, pot fi activate servicii precum factura electronică și altele.

 

Plățile se pot efectua online, prin debit direct, transfer bancar sau din aplicația myPPC. Pentru clienții care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea) care funcționează conform programului anunțat, precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare. Pentru cei care preferă plata cu cardul, în majoritatea magazinelor PPC Energie a fost implementată o soluție de plată prin POS.

Advertisement

 

Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai PPC Energie se regăsesc pe factura de energie electrică, precum și aici.

Mai mult, clienții pot alege să utilizeze aplicația myPPC, care poate fi accesată cu ușurință fie online, la adresa https://myppc.ppcenergy.ro/, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată. De asemenea, în aplicație sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale. Tot în aplicația myPPC (web și mobil), clienții rezidențiali PPC Energie pot beneficia de sfaturi personalizate pentru eficientizarea consumului de energie, cu ajutorul PPC myEnergy Coach sau de myRewards, un program de loialitate care oferă discount-uri la comercianți din diverse categorii, de la electronice & tehnologie și fashion, la cadouri și sănătate.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Advertisement
Continue Reading

La zi

INCENDIU PUTERNIC LA O LOCUINȚĂ DIN GĂLĂȚUI | POMPIERII AU LUPTAT PESTE 5 ORE CU FLĂCĂRILE

Published

on

Un incendiu violent izbucnit în noaptea de miercuri spre joi, 27 noiembrie, la o locuință din localitatea Gălăţui, comuna Alexandru Odobescu, a mobilizat trei echipaje de pompieri din cadrul Detașamentului Călărași. Intervenția, desfășurată în condiții dificile, a durat peste cinci ore și jumătate.

Apelul de urgență a fost înregistrat în jurul orei 03:35. Când au ajuns la fața locului, pompierii au găsit casa, construită pe aproximativ 100 mp, cuprinsă integral de flăcări, cu degajări dense de fum, existând risc major de extindere către construcțiile învecinate.

Trei autospeciale de stingere cu apă și spumă au intervenit în regim de urgență, reușind să oprească extinderea incendiului și să salveze bunuri materiale și imobilele din apropiere.

Echipajele ISU Călărași au acționat aproximativ 5 ore și 30 de minute, lichidând incendiul în limitele găsite. La operațiune a participat și un echipaj SMURD, însă nu a fost necesară intervenția medicală.

Advertisement

În momentul declanșării incendiului, în locuință se aflau două persoane. Acestea s-au autoevacuat la timp și nu au suferit răni.

Potrivit primelor cercetări, focul ar fi izbucnit din cauza efectului termic al curentului electric. Pe timpul acțiunii, pompierii au evacuat trei butelii mari și patru butelii standard, diminuând riscul unei explozii.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading