Connect with us

Știri

Auchan preia magazinele din stațiile Petrom

Published

on

OMV Petrom şi Auchan continuă parteneriatul prin care retailerul francez deschide magazine de proximitate în benzinăriile deţinute de unicul producător de petrol şi gaze din România, şi anunţă 400 de unităţi în următorii cinci ani.

„Extinderea parteneriatului cu Auchan Retail România la nivelul întregii reţele de staţii Petrom reprezintă un pas important în dezvoltarea brandului Petrom şi un reper în strategia noastră de a îmbunătăţi experienţa clienţilor noştri”, spune Radu Căprău, membru al directoratului OMV Petrom responsabil pentru activitatea Downstream Oil.
Proiectul prevede ca zona de magazin existentă în cadrul staţiei de distribuţie carburanţi să fie reamenajată astfel încât, în funcţie de suprafaţa staţiei, rafturile să cuprindă până la 2.500 de produse.

În plus, staţiile Petrom vor intra într-un proces de modernizare care, pe lângă amenajarea de magazine MyAuchan, include înlocuirea elementelor de identitate vizuală, precum şi lucrări exterioare în zona pompelor şi în cea a serviciilor adiacente, respectiv spălătoria de maşini şi alimentarea cu GPL.

Parteneriatul dintre Petrom şi Auchan a fost iniţiat în 2017 cu o fază pilot în cadrul căreia au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în 15 staţii Petrom, atât în zone urbane, cât şi în zone rurale din ţară, urmărindu-se testarea modelului de afaceri şi evaluarea de către parteneri a potenţialului parteneriatului.

Advertisement