Connect with us

Știri

ANUNT | Societatea Drumuri si Poduri S.A. Călărași organizeaza selectia pentru ocuparea postului vacant de Director Adjunct

ANUNT | Societatea Drumuri si Poduri S.A. Calarasi cu sediul in jud. Calarasi, Str. Prelungirea Dobrogei, nr. 16, organizeaza selectia pentru ocuparea postului vacant de Director Adjunct.

  1. Conditii generale de participare la selectie:

– Cetatenie romana si domiciliu in Romania

– Sa cunoasca limba romana scris si citit

– Capacitate deplina de exercitiu

– Capacitate de a lucra in echipa

Advertisement

– Capacitate de operare IT

– Planificare si organizare, atentie la detalii

– Nu a fost destituit/a dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 6 ani

– Foarte bune abilitati de organizare si planificare

  1. Conditii specifice de participare la selectie:

– Absolvent de studii superioare

– Constituie un avantaj experienta de minim 1 an intr-o societate de profil

Advertisement

III. Responsabilitati:

  • Sa asigure buna desfasurare a activitatilor ce duc la ȋndeplinirea obiectivelor stabilite de consiliul de administratie al companiei
  • Sa supervizeze si sa ofere consultanta fiecarui proiect programat
  • Sa coordoneze activitatea angajatilor
  • Sa se consulte cu directorul general privind aprobarea bugetului si ȋnceperea proiectelor companiei
  • Sa pregateasca si sa organizeze planurile de activitate in cadrul companiei
  • Sa asigure resursele necesare pentru atingerea obiectivelor
  • Sa asigure rezolvarea problemelor aparute pe parcursul derularii proiectelor
  • Sa motiveze echipa condusa prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi
  1. Dosarul de inscriere pentru selectie va contine:

– Opisul documentelor

– Cerere de inscriere

– Curriculum Vitae

– Copia actului de identitate

– Copia diplomei de licenta

Advertisement

– Copii ale documentelor care dovedesc experienta profesionala ceruta(obligatoriu extras REVISAL si copie carnet de munca, adeverinte eliberata de angajator)

– Adeverinta medicala

  1. Bibliografie

– Ordonanta Guvernului nr.119/1999 privind controlul intern/managerial si controlul financiar preventiv, republicata,cu modificarile si completarile ulterioare

– Legea 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare

– Orgonanta Guvernului nr.26/2013 privind intarirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitatile administrativ-teritoriale sunt actionari unici ori majoritari sau detin direct ori indirect o participatie majoritara

– Orgonanta de Urgenta a Guvernului nr.109/2011 privind guvernanta corporative a intreprinderilor publice, actualizata

Advertisement

Dosarele vor fi depuse la sediul societatii din Calarasi, str. Prelungirea Dobrogei, nr.16, in termen de 30(treizeci) zile de la data publicarii anuntului. Fiecare dosar depus va primi un nr. de inregistrare cu data si ora depunerii.

Verificarea, evaluarea si selectia dosarelor se va realiza in maximum 24h de la data expirarii termenului de depunere al acestora.

 

Data,ora si locul de desfasurare a selectiei:

Proba scrisa se va desfasura in data de 31.12.2020 orele 09:00 la sediul societatii.

Advertisement

Proba de interviu se va desfasura in data de 31.12.2020 orele 13:00 la sediu societatii.

 

Eventualele contestatii se vor depune in scris la sediul societatii in termen de 24h .

 

Director General,

Advertisement

Dragan Mirela Claudia

Știri

“Fițuici mâzgălite” și acte lipsă! Consilierul Iulian Neagu (AUR) cere explicații în ședința consiliului local „Ce ne dați voi, e bătaie de joc!”

Haos birocratic la Primăria Călărași! În ședința Consiliului Local din 26 iunie 2025, consilierul AUR, Iulian Neagu, a atras atenția în mod public asupra modului în care i s-a “răspuns” la o interpelare privind un contract de salubrizare. A cerut acte clare și procese verbale, dar a primit… „fițuici” și documente cu date mâzgălite cu pixul!

A trecut peste o lună și jumătate și am primit niște hârtii care nu se pot numi rapoarte. Sunt pline de greșeli. Nu mi-ați dat nici actul adițional numărul 1. Am primit direct numărul 2. Unde-i primul?!”, a întrebat indignat consilierul AUR.

Greșeli de începători sau bătaie de joc?

Mai grav, unele dintre documente aveau date „modificate la mână”, fără nicio explicație oficială. Raportul de deratizare, de exemplu, era semnat în… viitor! Sau trecutul anului 2000. Nimeni nu a știut să explice de ce.

Neagu: „E o prostie pe românește! Scrii cu pixul peste dată, tragi o linie și gata? Asta numiți voi transparență?”

Advertisement

„Nu știu, nu știu, poate n-au făcut”

Primarul Marius Dulce a recunoscut că nu știe dacă s-au efectuat lucrările cerute în martie sau aprilie. „Dacă n-au făcut, n-au făcut. Nu am ce să vă spun”, a explicat  edilul. Direcția tehnică a sugerat că ar putea fi vorba de amânări „din cauza vremii”.

Cerere clară: „Vreau toate documentele până la 28 aprilie!”

Consilierul Iulian Neagu a cerut din nou toate rapoartele și procesele verbale legate de contractul de salubrizare—în special pe zona de deratizare—până la data de 28 aprilie 2026. „Nu cer nimic exagerat. Vreau doar ce mi se cuvine: documente clare și la timp,” a insistat acesta.

Concluzia? Birocrație opacă și documente cu… pixul!

Scandalul arată că, dincolo de proiectele mari și fondurile europene, Primăria Călărași are de luptat cu un inamic la fel de periculos: incompetența și lipsa de transparență în comunicarea cu aleșii locali. Când consilierii sunt tratați cu documente scrise de mână, ce șanse mai au cetățenii?

Advertisement
Continue Reading

Știri

Deputat Mihai Gheorghe (AUR): „Guvernul lovește în viitorul României prin tăierea burselor studenților”

mihai gheorghe

Deputatul AUR Mihai Gheorghe: „Nu acceptăm ca bursele studenților să fie transformate în vouchere de austeritate!”

„Auzim vocea studenților! Bursele nu sunt un moft. Sunt un drept câștigat prin muncă, nu o favoare pe care o poate retrage guvernul după bunul plac!”

Deputatul AUR de Călărași, Mihai Claudiu Gheorghe, reacționează ferm la intenția actualului guvern de a modifica sistemul de burse studențești, sub pretextul așa-zisei „reforme bugetare”. Potrivit parlamentarului, transformarea burselor în simple „vouchere” sau „stimulente” fără garanții este un atac direct la viitorul tinerilor din România.

„Aceasta nu este o reformă. Este o formă de austeritate ascunsă, care lovește exact acolo unde România are cea mai mare nevoie să investească: în educație, în inteligență, în tinerii săi”, a declarat Mihai Gheorghe.

Advertisement

Acesta avertizează că eliminarea burselor reale și înlocuirea lor cu mecanisme vagi înseamnă, de fapt, descurajarea performanței și ignorarea nevoilor reale ale studenților. „Bursa de merit nu este un premiu de lux. Este o recompensă corectă pentru efort, o motivație și un sprijin real. Educația nu este o cheltuială – este singura investiție pe termen lung pe care un stat cu viziune o poate face.”

Parlamentarul călărășean îi îndeamnă pe studenți să ia atitudine și să își apere drepturile, declarând că AUR va susține în Parlament orice demers care să garanteze burse corecte, predictibile și accesibile.

„Dragi studenți, nu tăceți! Voi sunteți vocea viitorului acestei țări. Nu lăsați birocrații și contabilii austerității să vă fure șansa la o viață mai bună. România are nevoie de voi!”, a transmis deputatul AUR.

Advertisement
Continue Reading

Știri

Sprijin pentru peste 2 milioane de gospodării: Vouchere pentru consumatorii aflați în risc de sărăcie energetică

Guvernul României a aprobat, în ședința de astăzi, inițiativa elaborată de Ministerul Muncii Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale și Ministerul Energiei prin care persoanele aflate în risc de sărăcie energetică vor primi ajutoare pentru plata facturilor. Începând cu 1 iulie 2025, consumatorii eligibili vor putea beneficia de un ajutor lunar în valoare de 50 de lei, pentru plata facturilor la energie electrică.

Măsura vizează sprijinirea persoanelor singure cu venituri sub 1.940 lei/lună și familiilor cu venituri medii sub 1.784 lei/lună/persoană. Peste 2,1 milioane de gospodării din întreaga țară vor putea accesa acest sprijin.

„Venim în sprijinul celor care au cea mai mare nevoie. Este un gest de solidaritate și respect față de cetățenii care riscă să nu își poată plăti facturile. Vrem să asigurăm fiecărei familii un trai decent și acces la un serviciu esențial, precum energia electrică”, a declarat Petre-Florin Manole, ministrul Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale.

Ajutorul se acordă sub forma unui tichet electronic, care poate fi folosit exclusiv pentru plata facturilor la energia electrică, prin intermediul Poștei Române, fără comisioane sau costuri suplimentare aplicate beneficiarilor.

Advertisement

Cererea se poate depune online, prin aplicația EPIDS gestionată și pusă la dispoziție de Serviciul de Telecomunicații Speciale. Pentru cei care nu au acces la internet, autoritățile locale și oficiile poștale vor oferi sprijin la completarea solicitării.

Continue Reading