Connect with us
Vremea în Călărași: 🌡️ 12°C | Anul XI Nr. 528

Anunțuri - Călărași

ANUNȚ – Serviciul Public Centrale Termice si Administrare Fond Locativ Călăraşi

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

Serviciul Public Centrale Termice si Administrare Fond Locativ Călăraşi, cu sediul în localitatea Călăraşi, B-dul 1 Decembrie 1918 nr.1, bl.Flora, tr.4, judeţul Călăraşi, organizează concurs pentru ocuparea a 2 (doua) posturi contractuale vacantabile de executie, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, după cum urmează:

  1. Consilier juridic IA
  2. Inspector specialitate IA

 

DENUMIREA POSTULUI: Consilier juridic IA

NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post

NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție

Advertisement

COMPARTIMENT: Oficiul Juridic

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână

PERIOADA: nedeterminată

 

DENUMIREA POSTULUI: Inspector specialitate I

Advertisement

NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post

NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție

COMPARTIMENT:Tehnic-Investitii

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână

PERIOADA: nedeterminată

Advertisement

Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:

  1. a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  5. e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  8. h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:

– CONSILIER JURIDIC IA

– Studii de specialitate: studii superioare cu diploma de licenta in stiinte juridice.

– Vechime în muncă: minim 3 ani;

Advertisement

– Perfecționări (specializări): calificare într-unul din urmatoarele domenii:Licentiat in stiinte juridice.

– Disponibilitate pentru program flexibil;

– Abilități de relaționare-comunicare ;

– Abilități pentru muncă în echipă;

– INSPECTOR SPECIALITATE I

Advertisement

– Studii de specialitate: studii superioare cu diploma de licenta de Inginer cu urmatoarele specializari: Constructii Civile, Industriale si Agricole, Instalatii pentru Constructii, Inginerie Urbana si Dezvolatare Rurala, etc.

– Vechime în muncă: minim 3 ani;

– Perfecționări (specializări): calificare într-unul din urmatoarele domenii: Constructii Civile, Industriale si Agricole, Instalatii pentru Constructii, Inginerie Urbana si Dezvolatare Rurala, etc.

– Disponibilitate pentru program flexibil;

– Abilități de relaționare-comunicare ;

Advertisement

– Abilități pentru muncă în echipă;

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

  1. a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
  2. b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  5. e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  9. i) curriculum vitae, model comun european.

 

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:

 

Nr. crt. Activităţi Data si ora
1. Publicarea anunțului 21.03.2025
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Serviciul Public Centale Termice si Administrare Fond Locativ Călăraşi,cu sediul în localitatea Călăraşi, b-dul 1 Decembrie 1918, nr.1, bl.Flora,tr.4, judeţul Călăraşi, până la data de:  
Advertisement

 

 

 

 

11.04.2025, ora 16.00

3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 14.04.2025, ora 12.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 14.04.2025, ora 15.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 14.04.2025, ora 15.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 15.04.2025, ora 15.00
7. Susţinerea proba scrisa 22.04.2025, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 23.04.2025, ora 12.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 23.04.2025, ora 12.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 24.04.2025 ora 12.00
11 Susţinerea interviului 28.04.2025, ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 28.04.2025, ora 14.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 28.04.2025, ora 14.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 29.04.2025, ora 14.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului 30.04.2025, ora 12.00

 

Advertisement

BIBLIOGRAFIA si TEMATICA

pentru concursul organizat în vederea ocupării postului vacantabil de consilier juridic IA:

  1. Constitutia Romaniei, republicata;
  2. OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
  3. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
  4. Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  5. Legea nr.134 privind Codul de procedura civila cu modificarile si completarile ulterioare;
  6. Legea nr.52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, republicata;
  7. Legea nr.554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
  8. Legea 152/1998 privind infiintarea Agentiei Nationale pentru Locuinte, republicata;
  9. H.G. nr.962/2001 privind Normele metodologice de punere in aplicare a prevederilor Legii nr.152/1998;
  10. Legea 114/1996 privind Legea locuintei, republicata;
  11. H.G.1275/2000 privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea in aplicare a prevederilor Legii locuintei nr.144/1996;
  12. Legea 51/2006 – Legea serviciilor comunitare de utilitati publice;
  13. O.U.G. nr.40/1999- actualizata, privind protectia chiriasilor si stabilirea chiriei pentru spatiile cu destinatia de locuinte;

 

                                    BIBLIOGRAFIA si TEMATICA

pentru concursul organizat în vederea ocupării postului vacantabil de Inspector specialitate I:

1.Legea nr. 50/1991, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

Advertisement

 

2.Legea nr. 10/1995, privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare;

 

3.Ordinul nr. 839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii;

 

Advertisement

4.HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor / proiectelor de investitii finantate din fonduri publice, cu  modificarile si completarile ulterioare;

 

5.Hotararea nr.925/1995, pentru aprobarea Regulamentului privind verificarea si expertizarea tehnica a proiectelor, expertizarea tehnica a executiei lucrarilor si a constructiilor, precum si verificarea calitatii lucrarilor executate, modificarile si completarile ulterioare;

 

6.HG nr. 343/2017 – modificarea HG nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora;

Advertisement

 

7.Legea nr.307/2006, privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

8.Normativul privind securitatea la incendiu a constructiilor P118/1 -2013 (constructii), P118/2-2013- (Instalatii de stingere), P118/3-2013 (Instalatii de detectie, semnalizare si alarmare);

 

  1. Legea nr. 319/2006 privind securitatea și sanatatea in munca, cu modificarile si completările ulterioare;

 

  1. Ordonanța Guvernului nr. 20/1994 privind măsuri pentru reducerea riscului seismic al construcțiilor existente, republicată cu modificarile și completările ulterioare;

 

  1. Hotărârea nr. 1364/2001 actualizată pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Ordonanței Guvernului nr. 20/1994 privind măsuri pentru reducerea riscului seismic al construcțiilor existente, republicată;

 

 

Advertisement

Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0242314186 , la adresa de e-mail:office@spctaflprimariacalarasi.ro, persoană de contact: Ionita Elisabeta- sef serviciu administrativ-resurse umane.

 

Director

 

Advertisement
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Anunțuri - Călărași

SC DORNA AGRI S.A. angajează contabil la punctul de lucru Balta Roseți

Published

on

ANUNȚ DE ANGAJARE

SC DORNA AGRI S.A., punct de lucru Balta Roseți, angajează în condițiile legii:

👉 Contabil

Oferim:

Advertisement

Program de lucru stabil
Pachet salarial atractiv
Mediu de lucru profesionist și stabil

Cerințe:

Studii de specialitate în domeniul contabilității
Cunoștințe de legislație fiscală și contabilă
Seriozitate și atenție la detalii

📞 Relații la telefon: 0730.395.775

Advertisement
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Anunțuri - Călărași

Anunț public – Primăria Comunei Ciocănești

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

Partea superioară a formularului

1.Informații generale privind concedentul, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Ciocăneşti, str Principală,nr 291, comuna Ciocăneşti, judeţul Călăraşi, telefon 0242337305, fax 0242337292, email [email protected], cod fiscal 3796780.

  1. Informații generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat: Teren în suprafaţă de 53.753 mp, ce aparţine domeniului privat al comunei Ciocăneşti, judetul Calarasi având numar cadastral 24522, carte funciară 24522, concesionarea se face conform hotărârii consiliului local nr 39 din data de 04.09.2025 şi temeiul legal conform art 139 ,art 196 din OUG nr 57/2019.
  2. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini

3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: persoanele interesate pot intra în posesia documentaţiei contra cost la sediul instituţiei la sediul primăriei comunei Ciocăneşti,strada Principală,numarul 291,judeţul Călăraşi.

3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Compartiment achiziţii publice din cadrul primăriei Ciocăneşti, strada Principală,numarul 291,judeţul Călăraşi, persoană de contact Ene Elena , telefon 0242337305.

3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: Costul pentru obţinerea unui caiet de sarcini este de 50 lei achitat la caseria unităţii potrivit OUG nr 57/2019 privind codul administrativ.

Advertisement

3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 26/09/2025, ora 10:00.

  1. Informaţii privind ofertele:

4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 03/10/2025, ora 10:00

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Ciocăneşti ,str Principală, nr 291, judeţul Călăraşi, birou achiziţii publice.

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar original, în plic sigilat.

  1. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 08/10/2025, ora 10:00 primăria comunei Ciocăneşti ,str Principală, nr 291, judeţul Călăraşi, sala de sedinţă.
  2. Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalul Călăraşi , str Prelungirea Bucureşti , nr 106 , telefon/fax 0242/315736 , e-mail [email protected], municipiul călăraşi , judeţul călăraşi
  3. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 09/09/2025

Partea inferioară a formularului

 

Partea superioară a formularului

Advertisement

Partea inferioară a formularului

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Anunțuri - Călărași

Anunț public privind Decizia Etapei de Încadrare

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

HYPERION SOARE CENTRU SRL titular al proiectului „CONSTRUIRE PARC FOTOVOLTAIC DANEȘTI ȘI INSTALAȚII DE STOCARE ENERGIE”, anunță publicul interesat asupra luării Deciziei Etapei de Încadrare de către Agenția Națională Pentru Mediu și Arii Protejate – județul Călărași, (în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului), pentru proiectul „CONSTRUIRE PARC FOTOVOLTAIC DANEȘTI ȘI INSTALAȚII DE STOCARE ENERGIE”, propus a fi amplasat în T 31, P 6, N.C. 23902, T 31, P6, N.C. 23903, T 31, P7, N.C. 23904, T 31, P7, N.C. 23905, T 37/1/1, P1/3, N.C. 23824, T 37/1/1, P2, N.C. 23825, T37/1/1, P2, LOT 1, N.C. 28598, T37/1/1, P2, LOT 2, N.C. 28599, T 37/1/1, P3, LOT 1, N.C. 28600, T 37/1/1, P3, LOT 2, N.C. 28601, comuna Frăsinet, județul Călărași.

Proiectul Deciziei de încadrare și motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul autorității competente pentru protecția mediului Călărași, cu sediul Călărași, str. Chiciului nr. 2, județul Călărași, 910005, în zilele de luni-vineri, între orele 10:00-14:00, precum și la următoarea adresă de internet – http://www.anpm.ro/web/apm-calarasi/acordul-de-mediu/

Publicul interesat poate înainta comentarii/observații la proiectul deciziei de încadrare în termen de 10 zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a autorității competente pentru protecția mediului Călărași.

Advertisement
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading