Connect with us
Vremea în Călărași: 🌡️ 14°C | Anul XI Nr. 532

Anunțuri - Călărași

ANUNȚ – Primăria comunei Fundeni

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

Primăria comunei Fundeni organizează un concurs pentru ocuparea funcției de Referent, Clasa III, grad superior în compartimentul Resurse Umane. Postul necesită studii medii (bacalaureat) și minimum 7 ani vechime în domeniu.

Concursul se desfășoară pe 3 martie 2025, ora 12:00, la sediul Primăriei. Dosarele se depun între 30 ianuarie – 18 februarie 2025.

Bibliografia include legislația privind administrația publică, egalitatea de șanse și Codul Muncii. Atribuțiile includ gestionarea resurselor umane și organizarea concursurilor de recrutare.

Detalii suplimentare:

Advertisement

Secretar General Burlacu Lucica Lenuța (Tel/Fax: 0242/516306, e-mail: [email protected]

Bibliografie:

  • Constituția României, republicata cu tematica Constituția României, republicata;
  • O.U.G. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Partea I; – Titlul I si Titlul II ale Partii a-II-a; Titlul I al Partii a IV-a din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ;
  • O.G. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica O.G. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 202 /2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Legea nr. 202 /2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr.53/2003 Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Titlul II din Legea nr.53/2003 Codul Muncii , republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • H.G. nr.432/2004 privind dosarul profesional al functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Capitolul II, III si IV din H.G. nr.432/2004 privind dosarul profesional al functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea Guvernului nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Art.1- 100 din Hotararea Guvernului nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Capitolul II din Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.

Conţinutul dosarului de concurs și modalitatea de înscriere la concurs:

Dosarul de concurs conţine, în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023;
b) copia cărţii de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui
consemnat în certificatul de naştere;
d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil
potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere,privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică.

În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

Advertisement

Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.

Modalitatea de înscriere la concurs:

Potrivit dispozițiilor art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.

Condiții de ocupare a unei funcții publice potrivit art. 465 din Codul administrativ:

(1) Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază deevaluare psihologică organizată prin
intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice –( conform anuntului de concurs);
g) dovedeşte prin certificat sau, după caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice;
g indice 1) are cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, nivel utilizator începător; (nu se aplică funcţiilor publice vacante şi temporar vacante care se ocupă prin concurs organizat în condiţiile prevăzute la art. VII şi art. XV din OUG nr. 121/2023)
g indice 2) îndeplineşte condiţia de ocupare a postului referitoare la obţinerea unui aviz sau a unei autorizaţii, în condiţiile legii, în situaţia în care pentru funcţia publică respectivă este prevăzută ca obligatorie această condiţie de ocupare a postului, justificată de îndeplinirea unor atribuţii care necesită un astfel de aviz sau autorizaţie;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
l) i s-a aplicat una dintre modalităţile de ocupare a funcţiilor publice prevăzute la art. 466 alin. (2).
(2) Condiţia de ocupare a funcţiei publice prevăzută la alin. (1) lit. g2) se îndeplineşte în termenele şi condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
(3) Pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere, candidaţii trebuie să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023.

Advertisement

Atributiile stabilite in fisa postului:

  • raspunde de intocmirea organigramei, statului de functii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Fundeni, verifica modul de intocmire si respectare a prevederilor legale in acest domeniu,
  • elaboreaza in colaborare cu sefii celorlalte compartimente ale aparatului de specialitate, regulamentul de organizare si functionare a aparatului de specialitate al Primarului Comunei Fundeni.
  • asigura gestiunea functiilor publice si a functionarilor publici din aparatul de specialitate al primarului Comunei Fundeni.
  • raspunde de completarea si pastrarea dosarelor profesionale ale functionarilor publici din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Fundeni.
  • raspunde potrivit legii de pregatirea documentatiei privind desfasurarea concursurilor organizate in vederea ocuparii functiilor publice vacante din cadrul aparatului de specialitate al primarului Comunei Fundeni.
  • raspunde potrivit legii de pregatirea documentatiei privind desfasurarea concursurilor, examenelor privind avansarea in trepte de salarizare superioara a salariatilor, promovare in grade, functii publice superioare a functionarilor publici din cadrul aparatului de specialitate al primarului Comunei Fundeni
  • raspunde potrivit legii de intocmirea actelor privind incadrarea, transferarea, delegarea, detasarea, incetarea, etc a raporturilor de serviciu pentru personalul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Fundeni.
  • intocmește fisele de apreciere anuala si acordarea calificativele personalului din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Fundeni.
  • întocmeste Planul anual de perfectionare a personalului, bugetul de venituri si cheltuieli, elaboreaza contractele incheiate de institutie cu salariatii care urmeaza cursuri de perfectionare pe o perioada mai mare de 90 de zile.
  • la sfarsitul fiecarui an intocmeste graficul privind programarea concediilor de odihna, urmareste modul de efectuare a acestuia, tine evidenta concediilor suplimentare si fara plata,
  • întocmeste potrivit legii dosarele de pensionare pentru limita de varsta si invaliditate si raspunde de depunerea lor in termen la organele de specialitate,
  • colaboreaza cu ANFP pentru realizarea atributiilor privind organizarea, salarizarea, resursele umane si perfectionarea salariatilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Fundeni.
  • constituirea comisiilor de disciplina si paritara la nivel de institutie, modificarea si comunicarea acestora salariatilor,si afisarea la avizier,
  • elaboreaza Regulamentul de ordine interioara, completarea acestuia si aducerea la cunostinta salariatilor, afisare la avizier,
  • împreuna cu seful de compartiment elaboreaza si coordoneaza activitatea functionarilor publici debutanti pe parcursul perioadei de stagiu, cu finalizare in propunere de definitivare sau nu in functia publica,
  • întocmeste rapoarte statistice privind activitatea de salarizare si personal,
  • elibereaza in conditiile legii, adeverinte de salarizare, copii Carnete de munca la solicitarea salariatilor,
  • întocmeste rapoarte de specialitate la Proiectele de hotariri in domeniul resurselor umane initiate de primar,
  • conduce registrul cu evidenta declaratiilor de avere, interese.
  • asigura respectarea regulamentelor interne
  • alte sarcini incredintate de primar si viceprimar.
  • rezolvă corespondenţa în termenul prevăzut de lege;
  • arhivează şi inventariază pe termene de păstrare, conform Nomenclatorului arhivistic documentele create;
  • colaborează la redactarea proiectelor de dispoziţii şi hotărâri;
  • întocmeşte referate de specialitate în vederea elaborării proiectelor de dispoziţii ale Primarului şi de hotărâri ale Consiliului Local;
  • participă la şedinţele comisiilor de specialitate ale consiliului local, prezentând situaţiile cerute de membrii acestora;
  • cunoaşterea legislaţiei în vigoare în vederea exercitării atribuţiilr.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Anunțuri - Călărași

ANUNȚ PUBLIC privind realizarea de lucrări de racordare la rețeaua electrică

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

ECOAQUA SA, cu sediul în jud. Călărași, Mun. Calarasi, Str. Progresul, CUI 16730672, în calitate de investitor, anunţă persoanele interesate ale căror bunuri, terenuri sau activități urmează a fi afectate prin exercitarea unor drepturi prevăzute la art. 9, alin. 4 din Legea energiei electrice nr. 123/2012, asupra depunerii solicitării de execuție lucrări instalația de racordare la rețeaua electrică a locului de consum CL 17 – Sursa, aductiune, statie de tratare si rezervor pentru sistemul zonal Fundulea, F1-F21, amplasat în jud. Călărași, oras Fundulea, nr. cadastral CF 26674, 29565, 31119, 31140, conform Avizului Tehnic de Racordare nr. 25242599 din 19/12/2024, 25253586 din 20/12/2024, 252536641 din 20/12/2024, 25253711 din 20/12/2024.

Publicul interesat poate solicita informaţii sau emite observații/ comentarii privind proiectul propus la sediul beneficiarului.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Anunțuri - Călărași

ANUNȚ PUBLIC privind realizarea de lucrări de racordare la rețeaua electrică

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

OUAI CHISELET SPP 2B+3B, cu sediul în jud. Călărași, sat Chirnogi, com. Chirnogi, str. Principala, nr. 19, CUI 48776040, în calitate de investitor, anunţă persoanele interesate ale căror bunuri, terenuri sau activități urmează a fi afectate prin exercitarea unor drepturi prevăzute la art. 9, alin. 4 din Legea energiei electrice nr. 123/2012, cu modificările și completările ulterioare, asupra depunerii solicitării de execuție lucrări instalație de racordare la rețeaua electrică a locului de consum SPP 2b+3b CHISELET, amplasat în jud. Călărași, com. Chiselet, nr. cadastral CF 27821, conform Avizului Tehnic de Racordare nr. 26281584 din 03/04/2025.

Publicul interesat poate solicita informaţii sau emite observații/ comentarii privind proiectul propus la sediul beneficiarului.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Anunțuri - Călărași

INFORMARE – AG PLAN DEVELOPER SRL

Published

on

Anunțul Călărășean - Îți publicăm anunțul în cel mai scurt timp! Scrie-ne pe [WhatsApp] sau sună la 0728977169

In conformitate cu prevederile Legii Apelor nr.107/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, TITULARUL AG PLAN DEVELOPER SRL, intentioneaza sa solicite  de la A.N. “Apele Romane” – Administrația Bazinala de Apa Buzau Ialomita, SGA Calarasi, aviz de gospodărire a apelor / aviz de amplasament, pentru realizarea lucrărilor Construire racord subteran intrare-ieșire în stația Glină 110 kV pe drumuri de exploatare amplasate in Fundeni si Frumusani Jud Calarasi. Aceasta investiție este noua.

Persoanele care doresc sa obtina informatii suplimentare cu privire la solicitarea avizului de gospodarire a apelor, pot contacta solicitantul de aviz la adresa mentionata.

Persoanele care doresc sa transmita observatii, sugestii si recomandari se pot adresa solicitantului sau la adresa Sos. Bucuresti -Nord 10 Bl. O. 2.1 Et. 6 Cod 077190 (GLOBAL CITY BUSINESS PARK)  dupa data de  10.10.2025

Nota: Anunțul se publica intr-un ziar si se afișează la Primaria UAT-ului pe teritoriul căruia se va implementa proiectul

Advertisement

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading