Connect with us

Știri

Ecoaqua a găsit o soluție pentru clienții care nu transmit indexul

Published

on

Operatorul Ecoaqua SA Călărași se confruntă cu obstacole în ceea ce privește implementarea noilor apometre dotate cu tehnologie de telecitire. Potrivit reprezentanților, procesul de instalare este îngreunat de lipsa de răspuns din partea locuitorilor din zona blocurilor E, mai ales din Complexul Comercial Big Bazar.

În ciuda eforturilor depuse de echipele responsabile, un număr semnificativ de persoane nu sunt disponibile să primească aceste echipaje, motivând în diverse moduri indisponibilitatea lor.

Pentru a rezolva situația, Ecoaqua a anunțat o măsură strictă pentru cei care nu cooperează în procesul de instalare. Astfel, locuitorii care nu sunt găsiți acasă sau nu răspund la ușă vor fi supuși unei taxe fixe, aplicată sub formă de sistem paușal pe factura de apă.

Advertisement

Cu toate că procesul de montare a apometrelor cu tehnologie de telecitire este oferit gratuit de către companie, costurile asociate sunt acoperite integral de aceasta. Schimbarea apometrelor vechi cu cele noi face parte dintr-un proiect POIM implementat de operatorul ECOAQUA SA pentru reduce și elimina pierderile din rețea.

Totodată, operatorul ecoaqua anunț locuitorii din apartamentele municiupiului Călărași faptul că a fost publicată pentru planificarea citirii contoarelor din apartamente, aferente lunii MARTIE 2024

 

Advertisement