Un exemplu clar al nemulțumirii cetățenilor poate fi situația care s-a întâmplat astăzi, la unul dintre punctele de contractare a noii firme ce se ocupă, încă de la începutul lunii octombrie de colectarea deșeurilor menajere și a celor selective. Se pare că aceștia nu își onorează serviciile, nici după programul clar stabilit, nici la solicitarea beneficiarilor( călărășenii). REBU SA aduce la cunoştinţa călărășenilor faptul că dacă nu se încheie un contract între REBU și cetățean, acesta riscă o amendă.
“Este a 3-a miercurea de când îi contactez să-mi colecteze gunoiul. Au venit, într-un final în fiecare săptămână, dar cum… În prima miercuri nu au venit, undeva după-amiază, până să închidă ei programul m-am dus și am discutat cu aceștia. … Într-un final au venit joi seara, la o săptămână distanță… Iar în această săptămână la fel, mi-au promis că vin și nimic! “Venim, venim, venim…” Nimic! Am lăsat pubela afară. Nici nu am mai băgat-o în curte, am lăsat-o afară. Contractul cu aceștia a fost făcut chiar din prima zi. M-am dus la centrul amenajat de pe strada București și le-am explicat că dacă nu se vor lua măsuri, le voi răsturna pubela chiar aici, pe mese. Doamna care vorbea cu mine m-a sfătuit să merg la centrul mare, situat pe Variantă Nord. Urmând să aflu că această doamnă cu care purtam dialogul nu este angajata REBU SA. Din ce am înțeles, în interior se mai afla încă o firma, ceva de demolări… Astăzi, (nr.01 noiembrie 2017) în jur de ora 14:00 am început cu apeluri, am dat vreo 4 apeluri.“ – a declarat în exclusivitate pentru Călărași News Radu Gabriel
https://www.facebook.com/calarasipress/videos/1500952309995623/
Călărășenii s-au plictisit să aștepte cu pubele în poartă, cu sacii negrii lângă bordură, sau lângă pubelă. Orașul arată groaznic, spun oamenii care se miră tot mai mult de felul în care autoritățile vegetează. Informațiile aflate despre acest proiect, spun faptul că a fost gândit în anul 2007, luat în gestiunea Consiliului Județean și a conducerii timpului respectiv. Un program prost gândit, plin de note evazive.
Să nu mai vorbim de faptul că REBU SA trebuia să se ocupe de înștiințare a cetățenilor cu cel puțin 30 de zile înainte de începere a activității. Aceasta înștiințare constă în realizarea unei notificări scrise, transmisă prin poștă, sau informări mass-media.
Iată o fotografie realizată în cursul acestei săptămâni… Lucrurile sunt clare! Indiferență la nivel maxim.
ȘTIRE ÎN CURS DE ACTULIZARE…