O agenție de marketing oferă utilizatorilor de TikTok 1.000 de dolari pentru a sta timp de 10 ore pe platforma socială, relatează Business Insider. Ubiquitous, o companie care ajută mărcile să se dezvolte prin campanii de marketing pe rețelele sociale, a lansat candidaturi pentru „TikTok Watching Job 2.0”. Trei dintre candidații selectați vor primi 100 de dolari pe oră pentru a da scroll pe TikTok timp de 10 ore consecutiv, pentru a-i ajuta să descopere „noile tendințe”, scrie Digi24.ro
Sursa citată spune că aplicația le cere candidaților să se aboneze la canalul YouTube al agenției Ubiquitous, să completeze un formular cu o explicație de 50-100 de cuvinte despre motivul pentru care ar trebui să obțină postul și, opțional, să scrie și pe Twitter de ce cred ei că merită acest post. Cei care postează și pe Twitter vor avea prioritate. Toți solicitanții trebuie să aibă peste 18 ani și să fie familiarizați cu platforma TikTok. Termenul limită pentru a aplica este 31 mai 2023.
În octombrie 2022, Ubiquitous a oferit un job similar, în care câștigătorii puteau obține 50 de dolari pe oră petrecând 12 ore pe TikTok, plus mai multe carduri cadou, potrivi New York Post. TikTok a crescut rapid în ultimii ani, dublându-și baza de utilizatori la nivel mondial de la 291,4 milioane la 655,9 milioane între 2019 și 2021. Insider Intelligence estimează că va ajunge la un miliard de utilizatori până în 2025.