Connect with us

Breaking News

Călărași: Magazinul on-line din Oltenița care a reușit să păcălească sute de persoane din toată țara. Firmă protejată, sau dezinteres din partea autorităților?!

Published

on

https://www.facebook.com/calarasipress/videos/1505656436191877/

Clienții au fost păcăliți

De aproximativ patru luni, un magazin on-line de haine și accesorii ce își desfășoară activitatea pe raza jud. Călărași, Mun. Oltenița a reușit să adune câteva sute de clienți nemulțumiți de produsele livrate la adresa solicitată în comandă. Aceștia se folosesc de site-uri ce le aparțin pentru a putea reliza comerț în mediul on-line. În acestă toamnă, societatea comercială se pare că a încercat metode prin care să “vândă” orice, în afara decât ceea ce comandau clienții.

Ploaie de reclamații

Reclamațiile nu au întârziat să apară din partea persoanelor păgubite. Sute de persoane nu și-au primit banii pe produsele comandate, ajungând la ușa acestora, orice în afară de ceea ce au solicitat în comanda on-line. Ulterior depunerii comenzii pe site-ul www.joviale.ro, prin mesaj privat în pagina acestora, posibilii clienți  erau informați printr-o notificare pe mail sau SMS că, solicitarea prin care s-a depus comanda va fi preluată, produsele ajungând în termen de 5 -7 zile lucrătoare. Un număr mic al clienților au primit în colet ceea ce și-au comandat de pe site-ul cu pricina.

Restul clienților ajungând să aștepte săptămâni, chiar luni de zile pentru a primi un răspuns din partea societății ce se face vinovată de această “greşeală”. O parte a păgubiţilor au renunțat în a mai spera la recuperarea banilor, care nu sunt deloc puțini… produsele aveau prețuri destul de ridicate pentru un site de îmbrăcăminte, prețurile începând de la  60 lei, până la 300 lei, poate și mai mult.

Advertisement

O parte din păgubiți și-au dorit să returneze respectivele pachete, iar de această dată, clientul trebuia să plătească o sumă de cca. 25 lei, costul returului. Să nu punem în discuție costul de livrare al coletului, care și el, ajungea undeva la suma de  25- 30 lei.

În secțiunea se subsol a site-ul, în categoria SUPORT > Politica de Returnare… se regăsește următorul text:

Returnare
Politica de returnare
Vom fi răspunzători pentru orice defecte ale produsului, dacă din orice motiv produsul nu este primit în stare perfectă sau nu corespunde măsura aleasa. Ne contactaţi telefonic, pe email sau prin mesaj privat pe Facebook pentru a returna articolul iar noi vă vom trimite altul în cea mai scurtă perioadă de timp, fără niciun cost suplimentar.
Nu vom suporta taxele de transport în cazul în care doriţi să schimbaţi produsul cu alt model, pe motiv că v-aţi răzgândit în privinţa modelului ales sau doriţi returnarea produsului şi restituirea banilor.
Dacă doriţi schimbarea produsului taxa este de 30 lei.
Restituirea banilor se face în baza unui cont bancar, iar taxa de transport privind returnarea produsului va fi suportată de dumneavoastră. Coletul se trimite prin curier.
Paşii pe care trebuie să îi urmaţi sunt următorii:
1. Produsul trebuie ambalat în cutia în care a fost trimis şi împachetat într-o coală protectoare pentru a nu deteriora cutia produsului.
2. Ataşaţi în colet datele bancare pentru restituirea banilor
VOR FI REFUZATE COLETELE TRIMISE DE DUMNEAVOASTRĂ RETUR DACĂ ACESTEA NU SUNT AMBALATE CORESPUNZĂTOR, LIPSESC ETICHETELE PRODUSULUI, PRODUSUL ESTE PURTAT SAU DETERIORAT.
Aveţi posibilitatea de retur în termen de 14 zile de la achiziţionarea produsului.
Produsele au 30 de zile garanţie.

Metode de a atrage clienții

Anunțurile prin care oamenii erau informați de existența site-ului www.joviale.ro și ale produselor comercializate de către acesta, erau distribuite de persoane ce făceau parte din rețea și care știau clar ce au de făcut. Anunțurile erau postate, de regulă după-amiaza pe grupuri create special pentru comerț, sau grupuri în care se posta “întâmplător”. 

Cu funcționa mecanismul?

Putem vorbi, în acest sens de o abordare deosebită a modului și timpului dedicat pentru crearea acestor site-uri, care, bineînțeles, au rol  să-ți încânte privirea.

Nu se poate pune vorba de o problemă de ordin tehnic sau deficit de personal. În societatea comercială, în anul anterior de activitate (2016) se poate vedea numărul mare de angajați pe care îl deține societatea, respectiv 26. 

Advertisement
Cine se află în spatele acestei afaceri?

Sunt informații referitoare asupra faptului că această societate are un om de naționalitate străină… vom afla…

În România, societatea este administrată de:

S.C JOVIALE FASHION SRL, societate comercială cu sediul în Județul Călărași, sat. Pădurișu, com. Frumușani, înregistrat la Camera de Comerț cu nr. J51/141/2016, având ca administrator pe Georgescu Mirela Elena și calitate de asociat pe Cristache Alina Daniela. Cele două femei conduc această societăţi comerciale în București, după cum urmează:


Georgescu Mirela ElenaS.C JOVIALE FASHION SRL, J51/141/2016, CIF: RO35768894, înființată la data de 08.03.2016.
În anul 2016, societatea a înregistrat un număr de 27 d angajați, având profit de de aprox. 300.000 lei (trei miliarde lei vechi). Numele acestei persoane mai apare și pe societatea ALLIENS MOTO SRL, asociat fiind Alina Daniela Cristache, administrator, Bogdan Iulian Cristache.
Alina Daniela Cristache – numele acesteia apare în trei societăți comerciale, una dintre ele fiind condusă în calitate de administrator.

Făcând o scurtă verificare a Codului de Identitate Fiscală (CIF), acesta nu corespunde cu cel afișat pe site-ul magazinului on-line, www.joviale.ro.
Prin acest element, putem specula un singur lucru, faptul că s-a încercat, în mod intenționat,ducerea posibililor reclamanți pe o pistă falsă. Atunci când se solicitau datele societății comerciale, clienții indicând CIF-ul de pe site, acesta fiind scris eronat.

Advertisement
Măsurile aplicate de autorități asupra societății

Având o discuție telefonică cu Purtătorul de cuvânt al IPJ Călărași ne-a fost spus faptul că, două petiții ce fac referire la societate S.C JOVIALE FASHION SRL, au fost redirecționate către ANPC Călărași, acestea neîncadrându-se la o faptă penal. Criteriile ce stabilesc o faptă penală nu su fost identificate în aceste două petiții depuse în cadrul IPJ Călărași.

Începând cu data de 01.08.2017, plângerile asupra societății comerciale S.C. JOVIALE FASHION SRL, au tot început să apară. 

Un număr de peste 100 reclamații înregistrate, concluzionare ca întemeiate au fost înregistrate până la data de 28.09.2017. S-au aplicat două Procese Verbale de Constatare a Contravenției, respectiv două amenzi ce reprezintă suma de 3.250 lei.

Iar măsura finală asupra operatorului economic a fost aceea de a restituii contravaloare produselor returnate de către consumatori.

Vom reveni cu amănunte…

Advertisement

[ANCHETĂ ÎN DESFĂȘURARE]

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Breaking News

Alertă Meteo: Cod galben pentru județul Călărași

Published

on

Este cod galben de vreme rea în județul Călărași, transmite ISU Călărași. Sunt menționate intensificări ale vântului cu viteze ce pot ajunge în general între 45 și 50 km/h.

Acest avertisment este valabil în intervalul de timp cuprins între orele 10:00 și 19:00, în data de 4 mai 2024.

Continue Reading

Breaking News

VIDEO. Primele rezultate ale tragediei din Spanțov. Macroul consumat, principala cauză

Published

on

Apar noi detalii despre cazul tragediei în care o fetiță de 4 ani și bunica ei au murit după ce au consumat pește la o masă, în a doua zi de Florii.

Conform rapoartelor Direcției Sanitar Veterinare, cazul tragic al fetiței din județul Călărași, care a pierit în urma consumului de pește, a indicat o contaminare a alimentelor cu bacterii în cantități periculoase.

Conform informațiilor obținute de la libertatea.ro, analizele realizate asupra probelor prelevate atât din magazinul local cât și din frigiderul familiei au indicat prezența unui nivel anormale de bacterii, inclusiv klebsiella și salmonella, ce depășesc limitele permise.

În prezent, autoritățile așteaptă rezultatele ulterioare ale analizelor efectuate de către Direcția Sanitară Veterinară și cele ale probelor prelevate de Direcția de Sănătate Publică.

Advertisement

Vă reamintim că o fetiță de 4 ani și bunica ei au murit, luni, a doua zi după Florii, după ce ar fi mâncat macrou congelat cumpărat de la magazinul din satul Spanțov.

Și familia crede același lucru, însă poliția a deschis o anchetă. Un apel la 112 dar luni dimineață anunță ca o fetiță de 4 ani era în stare de inconștiență. A fost dusă la Spitalul Județean Călărași, intubată, însă, a murit.

Alte câteva ore mai târziu, din casa aceleiași familii a sunat din nou la numărul de urgență 112. De această dată bunicii erau cei care se simțeau foarte rău.

Bunica în vârstă de 59 de ani și bunicul de 66 de ani au fost duși la spitalul municipal din Oltenița. Femeia a murit și ea în scurt timp.

Advertisement
Continue Reading

Breaking News

Scântei: Amelia Giurcan cere demiterea directorului Ecoaqua SA pentru incompatibilitate. Grama:”Îi recomand o pungă de semințe și o ședere plăcută în minivacanță. Politica nu este pentru ea!”

Published

on

sursa foto: calarasipress.ro

Urmăriți știrile Calarasipress.ro pe WhatsApp

Ultima ședință a Consiliului Județean Călărași a ieșit cu scânteie și tensiuni, după ce Amelia Giurcan a deschis din nou subiectul Ecoaqua. De data aceasta, consiliera USR i-a solicitat președintelui CJ Călărași Vasile Iliuta să-l demită pe Eduard Grama din poziția de director al operatorului regional de apa-canal Ecoaqua SA.

Motivul? Agenția Națională de Integritate a stabilit că acesta a fost găsit incompatibil și nu ar trebui să ocupe o funcție publică pentru următorii trei ani.

Amelia Giurcan a subliniat că, deși funcția actuală a lui Eduard Grama nu îl obligă să-și părăsească postul, consideră că acesta are o obligație morală să facă acest lucru.

Advertisement

În ședința recentă a Consiliului Județean, am solicitat demiterea lui Eduard Grama din funcția de director al Ecoaqua. Președintele Iliuță a confirmat că Grama nu mai poate ocupa această funcție din cauza unei hotărâri judecătorești, dar că demiterea lui este în responsabilitatea Consiliului de Administrație al Ecoaqua. Am adus în discuție faptul că Președintele Iliuță l-a susținut pe Grama în toate funcțiile publice pe care le-a ocupat până acum și că este responsabilitatea PSD să nu-l mai protejeze. Este important să asigurăm integritatea instituțiilor publice și să avem încredere că acestea sunt conduse de persoane competente și corecte” – a precizat Amelia Giurcan pentru Calarasipress.ro

Interpelat de Amelia Giurcan, președintele Consiliului Județean Călărași, Vasile Iliuta, a afirmat că a verificat situația și a consultat direcția juridică a CJ Călărași, care a constatat o stare de incompatibilitate. Cu toate acestea, Consiliul de Administrare încă nu a confirmat această constatare, iar Adunarea Generală a Acționarilor urmează să se reunească pentru a clarifica situația.

Pe de altă parte, Eduard Grama a declarat că s-a conformat și și-a dat demisia din funcția din cadrul direcției din Consiliul Județean Călărași la data de 11.04.2024, în aceeași zi în în care, pe portalul Înaltei Curți, a fost publicată decizia.

Referitor la conducerea Ecoaqua SA, acesta a precizat
că numirea directorului general este în responsabilitatea Consiliului de Administrație conform OUG 109.

Contactat pentru un punct de vedere, directorul Eduard Grama a făcut următoarea precizare:

Advertisement

“Eu nu comentez declarații politice. Suntem în campanie electorală, iar, după cum ne-am obișnuit în ultimul timp, fiecare spune ce crede el că este interesant pentru propriul electorat. Subiectul propus pentru analiză de doamna de la USR, fina baronului de Prahova, Iulian Dumitrescu, presupune referiri la lege și articole de lege, nu la părerea personală a unei persoane care, de la membru PSD, a ajuns candidatul albanez al USR. Îi recomand o pungă de semințe și o ședere plăcută în minivacanță. Politica nu este pentru ea!”

Continue Reading

Cele mai vizualizate