Connect with us
Vremea în Călărași: 🌡️ 33°C | Anul XI Nr. 524

Știri

Anunț | Societatea Drumuri și Poduri Călărași scoate la concurs un post vacant

Published

on

ANUNT

Societatea Drumuri si Poduri S.A. Calarasi cu sediul in jud. Calarasi, Str. Prelungirea Dobrogei, nr. 16, organizeaza concurs pentru ocuparea postului vacant de Contabil Sef.

I. Conditii generale de participare la concurs:
– Cetatenie romana si domiciliu in Romania
– Sa cunoasca limba romana scris si citit
– Fara antecedente penale
– Capacitate deplina de exercitiu
– Capacitate de a lucra in echipa
– Capacitate de operare IT
– Planificare si organizare, atentie la detalii
– Nu a fost destituit/a dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 6 ani
– Foarte bune abilitati de organizare si planificare

II. Conditii specifice de participare la concurs:
– Absolvent al Facultatii de Contabilitate
– Experienta si vechime de minimum 2 ani in domeniul financiar-contabil, din care minimum 1 an intr-o societate pe actiuni cu activitate de productie;

Advertisement

III. Responsabilitati:
– Organizeaza si supervizeaza operatiunile zilnice de contabilitate, potrivit conditiilor legale
– Coordoneaza inchiderile de luna si de an in contabilitate, cu respectarea termenelor privind depunerea declaratiilor
– Intocmeste si verifica balantele si bilantul anual
– Pregateste si depune rapoarte, declaratii periodice si situatii financiare
– Face propuneri de imbunatatire a procedurilor si politicilor interne contabile, propune noi procedure care au ca scop eficientizarea activitatii
– Coordoneaza activitatea contabililor din subordine
– Colaboreaza cu echipa pentru raportarile catre directorul general si pentru efectuarea verificarilor interne
– Gestionarea resurselor financiare necesare atingerii obiectivelor societatii
– Analiza lunara a necesarului de lichiditati si dispunerea de masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante
– Mentinerea permanenta a capacitatii de plata a societatii si indeplinirea la termen a obligatiilor de plata fata de oricare dintre creditorii societatii
– Organizarea, conducerea si controlul inventarierii generale anuale a patrimoniului

IV. Dosarul de inscriere la concurs va contine:
– Opisul documentelor
– Cerere de inscriere
– Curriculum Vitae
– Copia actului de identitate
– Copia diplomei de licenta
– Copii ale documentelor care dovedesc experienta profesionala ceruta(obligatoriu extras REVISAL si copie carnet de munca, adeverinte eliberata de angajator)
– Cazier judiciar
– Adeverinta medicala

V. Bibliografie
– Legea nr.82/1991 legea contabilitatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
– Ordonanta Guvernului nr.119/1999 privind controlul intern/managerial si controlul financiar preventiv, republicata,cu modificarile si completarile ulterioare
– Ordinul MFP nr.2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare
– Ordinul MFP 1802/2014 cu modificarile ulterioare
– Legea 227/2015, privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare
– Legea 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
– Orgonanta Guvernului nr.26/2013 privind intarirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitatile administrativ-teritoriale sunt actionari unici ori majoritari sau detin direct ori indirect o participatie majoritara
– Orgonanta de Urgenta a Guvernului nr.109/2011 privind guvernanta corporative a intreprinderilor publice, actualizata

Dosarele vor fi depuse la sediul societatii din Calarasi, str. Prelungirea Dobrogei, nr.16, in termen de 10(zece) zile de la data publicarii anuntului. Fiecare dosar depus va primi un nr. de inregistrare cu data si ora depunerii.
Verificarea,evaluarea si selectia dosarelor se va realiza in maximum 24h de la data expirarii termenului de depunere al acestora.

Data,ora si locul de desfasurare a concursului:
– Proba scrisa se va desfasura in data de 04.12.2020 orele 10:00 la sediul societatii.
– Poba de interviu se va desfasura in data de 07.12.2020 orele 10:00 la sediu societatii.

Advertisement

Eventualele contestatii se vor depune in scris la sediul societatii in termen de 24h .

Director General,
Dragan Mirela Claudia

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Advertisement

Știri

Vlad Pascu a fost condamnat definitiv la 10 ani de închisoare în dosarul 2 Mai

Published

on

Vlad Pascu a fost condamnat definitiv la zece ani de închisoare, după ce Curtea de Apel Constanța a menținut decizia primei instanțe. Pe 19 august s-au împlinit doi ani de la accidentul prin care a omorât doi tineri și a rănit alți trei. 

„Dosarul 2 Mai a ajuns la final. Totul a ramas cum știți. 10 ani de închisoare pentru Vlad Pascu. O poveste tristă,tristă”, a transmis avocatul, printr-o postare pe Facebook. Continuarea, aici.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Știri

Jandarmii din Călărași, în acțiune pe Canalul Siderurgic pentru prevenirea braconajului piscicol

Published

on

Inspectoratul de Jandarmi Județean (IJJ) Călărași a desfășurat miercuri, 20 august, o acțiune de prevenire și combatere a pescuitului ilegal pe Canalul Siderurgic.

Pe parcursul activității, jandarmii au verificat zonele frecventate de pescari și au purtat discuții cu aceștia pentru a le reaminti prevederile legale care reglementează pescuitul sportiv și comercial.

🔹 În cadrul acțiunii:

  • au fost legitimate 10 persoane;
  • au fost controlate uneltele de pescuit utilizate;
  • nu au fost constatate fapte de natură penală și nu s-au aplicat sancțiuni contravenționale conform O.U.G. 23/2008 privind pescuitul și acvacultura.

Reprezentanții Jandarmeriei Călărași transmit că astfel de controale vor continua, atât independent, cât și în colaborare cu alte instituții, pentru protejarea resurselor acvatice și prevenirea activităților ilegale din zonă.

Cetățenii sunt încurajați să semnaleze orice situație de braconaj piscicol la numărul unic de urgență 112.

Advertisement

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Știri

Președintele Colegiului Farmaciștilor Călărași: „Serviciul farmaceutic de noapte este un serviciu public și ar trebui susținut de autorități”

Published

on

În urma publicării materialului despre lipsa farmaciilor de gardă din municipiul Călărași, redacția Călărași Press a primit un punct de vedere din partea farmacistului Postelnicu Doru, președintele Colegiului Farmaciștilor Călărași.

Reamintim că, în discuția avută cu redacția noastră, președintele Colegiului Farmaciștilor Călărași a subliniat faptul că farmaciile nu își permit să asigure program non-stop doar din resurse proprii, iar gărzile de noapte ar trebui tratate drept un serviciu public, sprijinit financiar de autoritățile locale și de Ministerul Sănătății.

Exemplul Bulgariei: cum sprijină statul farmaciile

Pentru a identifica soluții concrete, președintele Colegiului Farmaciștilor Călărași a solicitat informații oficiale de la Uniunea Farmaceutică din Bulgaria. Într-un document transmis de președintele acesteia, Dimitar Marinov, sunt prezentate măsuri aplicate peste Dunăre pentru a susține continuitatea serviciilor farmaceutice.

Advertisement

Printre acestea:

  • Sprijin financiar direct pentru farmaciile deschise 24/7 sau pentru cele aflate în zone izolate.
  • Plăți suplimentare pentru serviciile de eliberare a medicamentelor compensate, de până la 15% din valoarea produsului (nu mai mult de 12,50 euro).
  • Reguli clare de adaos comercial, diferențiate în funcție de prețul medicamentului, pentru a asigura un echilibru între sustenabilitate și accesibilitate.
  • Control digitalizat al medicamentelor, care a redus fraudele și concurența neloială.

„În Bulgaria, farmacistul care face gardă de noapte nu mai este lăsat singur să suporte costurile. Statul intervine și compensează financiar acest serviciu public. Este un model pe care și România ar trebui să îl ia în calcul”, a subliniat farmacistul Postelnicu Doru.

În timp ce la Călărași oamenii rămân fără acces la medicamente după ora 23:00, vecinii bulgari au găsit soluții concrete prin care să mențină farmacii deschise non-stop sau să sprijine unitățile aflate în zone greu accesibile.

Întrebarea care rămâne este: cine își va asuma în România rolul de a transforma serviciul farmaceutic de noapte într-un adevărat serviciu public, așa cum se întâmplă deja peste graniță?

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Advertisement
Continue Reading