Connect with us
Vremea în Călărași: 🌡️ 7°C | Anul XI Nr. 538

Știri

SITUAȚIA DEZASTRUOASĂ A SPITALULUI DIN CĂLĂRAȘI…VAI DE MAMA NOASTRĂ…

Published

on

  • Unde se va ajunge cu spitalul dacă o ținem în halul ăsta?! Situația dezastruoasă în spital…

  • Probabil cel mai fierbinte subiect al momentului. Spitalul nostru cel de toate zilele. Aici suntem nevoiți să ajungem dacă avem urgențe medicale sau ferească Dumnezeu, vreo operație de făcut.
    Problema spitalului este una veche. Până în acest moment, nu s-a făcut nimic notabil în acest spital. În afara faptului că spitalul are o altă înfățișare… nimic. Afară-i vopsit gardul, înăuntru leopardul, nu-i aşa?! Doctori care vin și pleacă la fel cum au venit. Chiar nu interesează pe absolut nimeni de această problemă?
    O altă publicație locală, ARGUMENTPRESS, anunță faptul că directorul medical. Dr. Năsturică şi-a luat concediu. Pam-pam. Probabil era stresată sau obosită cu nouă funcţie. Nu comentăm mai mult. Fiecare om are dreptul la o pauză.
  • O altă problemă discutată, a fost magazinul din interiorul spitalului. Un magazin “ilegal” amplasat. Chioşcul amplasat pe scara de evacuare în caz de incendiu funcţionează ilegal. Declaraţia a fost făcută de managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă “Dr. Pompei Samarian” Călăraşi, Silviu George Didilescu în cadrul unei conferinţe de presă. Se pare că agentul economic nu are contract valabil încheiat cu unitatea sanitară şi nici contract separat pentru utilităţi, acesta fiind branşat la reţeaua de energie electrică a spitalului.
    Președintele Consiliului Județean, Vasile Iliuță, a fost întrebat de către jurnaliști dacă știa de această situație a chioșcului.
  • “Nu știam nici că nu are contract, nici că nu a plătit. Nu mi-a fost adus la cunoștință. Mi s-a prezentat acum că nu a plătit de un an jumate.”
  • Oare unde se va ajunge dacă o ținem tot așa? Toți se fac că plouă, sau mă rog… că ninge…?! De ce?
  • „Una dintre gravele deficiențe ale spitalului, este personalul medical. Personalul medical superior al spitalului este de 68 de persoane. În mod normal, un spital cu un efectiv de 700 și ceva de persoane, ca să funcționeze, este nevoie de 15% efectiv superior.”
  • Medici bulgari au fost în spital. Au lucrat și au plecat.
  • Ne pleacă doctorii, nefiind mulțumiți de condițiile de muncă, de bani, poate chiar și de noul director al spitalului.
  • Recent, dr. Năsturică a fost pusă în funcţia de director al Spitalului Județean de Urgență Călărași. Încă nu se ştiu criteriile ce au fost puse în aplicare pentru a alege directorul spitalului.
  • Începem prin a spune încă de la început, că sunt probleme destul de dubioase în spital. În momentul de față, anestezistul spitalului este băgat în concediu fără plată, încă nu ştim care este motivul pentru care s-a luat această decizie.
  • În urma unui telefon primit din partea unui pacient, care ne-a spus în felul următor:
    Dr. “Farcaş… ține anestezista în concediu fără plată. Am înţeles că nu vrea s-o angajeze, am o rudă în spital, așteaptă de o săptămână, nu are anestezist spitalul. A zis că nu are nici cardiolog, nici la ORL, Bulgarii au zis că nu mai vin, nu le mai convine salariul. Dr. Farcaş operează doar urgentele, în caz de ceva. “Dacă ajungi la spital și vrei să te internezi, nu. Doar dacă era să te ducă cu ambulanța… în ultimă fază. Era o doamnă, cu probleme la rinichi, a stat s-o opereze două zile, în condițiile în care, nici măcar nu putea să urineze…” – a declarant pentru “Călărași News”, soțul unei paciente internate în spital
  • Să nu mai vorbim de portarii spitalului. Taxa aceea de 2 lei a fost scoasă de mult timp. Portarii încă cer bani oamenilor care vin să viziteze pacienții. Este jalnic să procedezi în acest mod…
  • “Hai, dă și tu de o cafea”

  • Nesimțirea din Spitalul Județean Călărași începe încă de la la poartă. Aici te întâmpină un angajat al statului care îți cere de la obraz bani – “ciubuc”, pentru a putea intra în spital. Un număr extrem de mare de călărășeni se plâng de o lungă perioadă că li se cer bani de la portari până la medicii care trebuie să aibă grijă de pacienți.
  • Acest lucru ne-a mobilizat și am hotărât să supraveghem foarte atent activitatea spitalului.
  • De foarte multe ori, situația spitalului a fost expusă pe primele pagini ale ziarelor călărășene și naționale. De la cazuri de malpraxis, indiferența medicilor, mii de euro pentru a putea ocupa un post vacant în spital, așa cum s-ar fi auzit în Consiliul Judeţean Călăraşi, în data de 01 noiembrie 2016 și nu în ultimul rând,” ciubucul” pentru a putea trece pe portar.
  • Timp de câteva zile, zona spitalului a fost filată și monitorizată video, asta pentru a dovedi și arăta câtă nesimțire poate exista, încă de la intrarea în instituție.
  • Multe dintre persoanele care au dorit să intre în incinta spitalului au fost oprite de către portar întrebându-le unde se duc. După răspunsul pe care îl dau, sunt întrebați de la obraz dacă dau și bani cafea… Lucru ce a dispărut din legalitate de multă vreme…
  • Pe lângă faptul că sunt angajaţi la stat, primesc un salariu destul de bun, stau toată ziua și închid și deschid poarta apăsând pe o telecomandă, sunt atât de lipsiţi de respect față de oamenii care vin în vizită la rude și pacienți încât au tupeul JEGOS de a mai cere și bani oamenilor care doresc să treacă pe poartă.
  • “Ia vino, mă, şmechere…”

  • Pe lângă faptul că sunt nesimțiți, portarii sau ce sunt ei acolo, au fost situații în care au agresat fizic şi verbal persoanele care trec sau staţionează în apropierea spitalului.
  • În vara anului ce tocmai a trecut, pe la orele dimineții, un grup de tineri se pregăteau de alergare spre Podul 4. Tinerii au așteptat în fața parcării spitalului să se mai întâlnească cu încă câțiva prieteni pentru a putea începe alergarea.
  • Cum sunt tinerii, mai puțin lipsiţi de respect față de persoanele mai în vârstă, aceștia au început să arunce cu corcodușe pe șosea. Puțin ieșit din comun ce-i drept. Portarul spitalului, din excesul de prostie, frustrare și dorința de a face pe justițiarul, a ieșit la grupul de tineri care se aflau peste drum și a început să îi jignească, ajungând să agreseze fizic unul dintre tineri. Tânărul a sunat la poliție cu speranța să primească sprijin.
  • Răspunsul celor de la 112 a fost următorul: “Du-te și tu și depune o plângere la secție…” Într-un final, la fața locului s-a prezentat un echipaj de poliție. Nici în momentul de față nu știm cu s-a încheiat raportul. Din cunoștințele noastre, portarul, prin fișa postului este obligat să:
  1. Are obligația să îndeplinească cu profesionalim, loialitate, corectitudine și în mod conștiincios îndatoririle de serviciu ce îi revin;
  2. Participă la instructajele privind securitatea și sănătatea în muncă, situațiile de urgență și răspunde de însușirea și aplicarea acestora;
  3. Sesizează șeful ierarhic asupra oricărei probleme pe parcursul derulării activității;
  4. Respectă normele de sănătate, securitate și igienă în muncă, normele de prevenire și stingere a incendiilor, și de acțiune în caz de urgență precum și de normele de protecție a mediului înconjurător;
  5. Respectă prevederile Regulamentului Intern al unității sanitare;
  6. Respectă programul de lucru;
  7. Participă la ore suplimentare în cazuri de urgenţă precum şi la solicitarea şefului ierarhic;
  8. La începerea programului de lucru se prezintă apt pentru ducerea la îndeplinire a sarcinilor primite;
  9. Să păzească obiectivul, bunurile şi valorile nominalizate în planul de pază şi să asigure integritatea acestora;
  10. Să permită accesul în obiectiv numai în conformitate cu reglementările legale şi cu dispoziţiile interne; și multe altele….

 

  • Acestea sunt obligațiile pe care trebuie să le îndeplinească  pe fișa postului un portar.
  • Am preferat să nu facem public evenimentul, considerând că va păta și mai tare imagine spitalului.

 

  • “Bătrână obligată să dea şpagă pentru operaţie, la spitalul din Călăraşi. Chirurgul a recunoscut că a luat banii”

  • Şpagă la Spitalul Judeţean din Călăraşi. 600 de lei este suma pe care a plătit-o o bătrână pentru o intervenţie chirurgicală. Rudele femeii, care vinde zilnic verdeaţă în centrul oraşului, spun că bătrâna a plătit întreaga echipă de medici. Chirurgul care a operat-o pe bătrână a recunoscut că a primit bani pentru asta.
  • Bătrâna a ajuns pe masa de operaţie după ce a fost consultată la cabinetul medical din comuna Ciocăneşti. Fiica ei spune că plicul cu şpaga a ajuns la chirurg, relatează România TV. “I-a dat vreo 500-600 de lei. I-a dat şi anestezistului. Ăştia sunt doctori de Bucureşti. O doare operaţia acum”, a declarat fiica femeii operate.
  • Contactat de jurnalişti, doctorul a recunoscut că a primit banii. “Am primit o mică atenţie. E confidenţială”, a spus medicul Paul Gheorghe Gaşpar.
    Medicul cu care chirurgul a făcut echipă şi cu care urma să împartă banii, Laurenţiu Beluşică, a fost adus în urmă cu doar o lună la Spitalul din Călăraşi de către noua conducere a Consiliului Judeţean. El este omul cu care preşedintele Vasile Iliuţă vrea să reformeze spitalul.
  • Şpaga dată de bătrâna care vinde pătrunjel şi leuştean nu este singurul lucru care “merge bine” în Spitalul Judeţean Călăraşi. Pe data de 2 august, un pacient internat la secţia de Neurologie s-a sinucis, aruncându-se de la etaj.
  • Tot în anul 2016 an s-a mai întâmplat un eveniment tragic in Spitalul Județean de Urgență Călărași
  • “Un bărbat s-a aruncat de la etaj, la Spitalul Județean Călărași!”

  • Marți, 2 august 2016, la ora 12:45, în secția neurologie a Spitalului de Urgență Județean Călărași, un bărbat în vârstă de 58 de ani, internat în această secție s-a aruncat de la fereastra salonului numărul 5, în care era internat.
  •   Prim-procurorul Parchetului de pe lângă Tribunalul Călărași a declarat că din primele verificări este vorba de o sinucidere.
  •  Surse din cadrul spitalului au confirmat că va urma o anchetă internă pentru stabilirea cauzelor care au făcut posibil acest accident.
  •   În acest moment nu știm câte asistente și îngrijitoare erau de serviciu la momentul producerii tragediei.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Advertisement

Știri

Asociația „Alături de tine 2007” caută voluntari pentru pregătirea evenimentului „Suflete Unite”

Published

on

Asociația „Alături de tine 2007” a lansat un apel public pentru voluntari care să se alăture pregătirilor dedicate evenimentului „Suflete Unite”, programat să aibă loc în ultimele două–trei weekenduri ale lunii decembrie.

Anunțul a fost promovat pe pagina de Facebook „Protecția Animalelor Călărași”, un grup administrat de Mirela Marcu, care susține în mod constant acțiunile asociației.

Organizatorii anunță că decorarea spațiului a început deja. Partea exterioară este aproape finalizată, iar echipa trece în aceste zile la amenajările interioare, unde este nevoie de voluntari — tineri sau adulți — dornici să ajute.

Căutăm oameni cu vibe bun, entuziaști și implicați, care vor să contribuie la un eveniment cu suflet”, transmit organizatorii. Activitatea este potrivită pentru cei pasionați de decor, dar și pentru oricine își dorește să cunoască oameni noi și să se alăture unei inițiative comunitare.

Advertisement

Persoanele interesate pot lăsa un mesaj pe pagina unde a fost publicat anunțul sau pot contacta direct echipa la numărul 0761 693 693.

Organizatorii spun că pregătirile continuă zilnic și încurajează comunitatea să se implice: „Doar împreună putem face ca magia să prindă viață.”

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Știri

De ce sunt girofarurile LED cea mai eficientă opțiune din prezent

Published

on

În ultimul deceniu, tehnologia de iluminare a evoluat considerabil, iar acest progres se reflectă și în domeniul echipamentelor auto și al sistemelor de semnalizare vizuală. Girofarurile, odinioară asociate exclusiv cu vehiculele de intervenție sau utilajele grele, au devenit indispensabile pentru o gamă largă de aplicații profesionale – de la transport și construcții, până la activități agricole și de întreținere rutieră. În centrul acestei evoluții se află tehnologia LED, care a schimbat complet modul în care percepem eficiența, durabilitatea și siguranța.

Girofarurile LED nu mai sunt doar o opțiune modernă, ci au devenit standardul industriei. Ele combină puterea luminoasă impresionantă cu un consum redus de energie, o durată de viață extinsă și o rezistență superioară la condițiile dificile de lucru. Dacă în trecut girofarurile cu becuri halogen sau xenon erau considerate suficiente, astăzi, sistemele LED au demonstrat că oferă o performanță net superioară pe toate planurile.

Luminozitate superioară și vizibilitate în orice condiții

Primul și cel mai evident avantaj al girofarurilor LED este intensitatea luminii. Spre deosebire de becurile clasice, tehnologia LED produce o lumină puternică, clară și bine direcționată, care poate fi observată de la distanțe mult mai mari. Această caracteristică este esențială pentru vehiculele care operează în condiții dificile – fie pe șantiere, pe drumuri aglomerate sau în timpul nopții.

Lumina emisă de un girofar LED este uniformă și constantă, fără fluctuații sau perioade de încălzire, așa cum se întâmpla la modelele vechi cu halogen. De asemenea, culoarea este mai intensă și mai precisă: un girofar LED albastru, roșu sau galben are o claritate vizuală mai mare, fiind mai ușor de distins chiar și în ploaie, ceață sau ninsoare.

Advertisement

Vizibilitatea nu înseamnă doar eficiență, ci și siguranță. În traficul urban sau pe șantierele izolate, un girofar LED performant poate preveni accidente, avertizând participanții la trafic și lucrătorii din jur asupra prezenței unui vehicul aflat în acțiune. Practic, aceste dispozitive devin o barieră vizuală între pericol și siguranță.

De asemenea, modul în care LED-urile răspund instantaneu la pornire este un avantaj uriaș. În timp ce alte tipuri de becuri necesită o fracțiune de secundă pentru a atinge intensitatea maximă, LED-ul luminează instantaneu la capacitate completă, ceea ce poate face diferența în situații critice. Când fiecare secundă contează, rapiditatea și claritatea semnalului vizual sunt cruciale.

Eficiență energetică și costuri reduse pe termen lung

Un alt motiv major pentru care girofarurile LED au devenit alegerea preferată este eficiența lor energetică. Tehnologia LED transformă aproape toată energia consumată în lumină, cu pierderi minime prin căldură. În comparație, becurile halogen sau xenon pierd o parte semnificativă din energie sub formă de căldură, ceea ce înseamnă un consum mai mare și o eficiență mai mică.

Această eficiență se traduce direct în costuri reduse de exploatare. Vehiculele echipate cu girofaruri LED solicită mai puțin sistemul electric, reducând presiunea asupra alternatorului și prelungind durata de viață a bateriei. În cazul flotelor de utilaje sau camioane, această economie devine semnificativă în timp.

Durata de viață a unui LED este, de asemenea, impresionantă – de regulă între 30.000 și 50.000 de ore de funcționare continuă. Prin comparație, becurile halogen rezistă doar câteva mii de ore, ceea ce înseamnă costuri de înlocuire mult mai frecvente. În mediile profesionale, unde fiabilitatea contează mai mult decât orice, acest avantaj este crucial.

Advertisement

Mai mult, LED-urile nu necesită aproape deloc întreținere. Odată instalat un girofar LED de calitate, el funcționează constant, fără să fie nevoie de verificări sau intervenții periodice. Lipsa filamentului și a componentelor fragile îl face rezistent la vibrații, șocuri mecanice și variații de temperatură – condiții des întâlnite în domenii precum construcțiile, agricultura sau transporturile grele.

Durabilitate și rezistență în condiții extreme

Când vine vorba despre echipamente profesionale, durabilitatea este esențială. Girofarurile LED sunt construite pentru a rezista acolo unde alte tipuri de lumini cedează. Carcasele lor sunt fabricate din materiale robuste – policarbonat, aluminiu sau ABS – și sunt adesea protejate cu standarde IP67 sau IP68, ceea ce înseamnă că pot face față prafului, ploii torențiale și chiar scufundării temporare în apă.

Această rezistență le face ideale pentru utilaje agricole, vehicule forestiere, mașini de deszăpezire sau camioane de intervenție care lucrează în condiții meteo extreme. În plus, LED-urile nu sunt afectate de vibrațiile continue sau de șocurile mecanice produse de drumurile denivelate. Acolo unde un bec clasic s-ar arde rapid, un LED rămâne stabil și funcțional.

De asemenea, temperaturile scăzute nu reprezintă o problemă. În timp ce becurile halogen își pierd eficiența la frig, LED-urile funcționează perfect chiar și la -30°C, ceea ce le face indispensabile iarna, mai ales pentru utilajele care lucrează la întreținerea drumurilor sau pentru serviciile de urgență.

Un alt aspect important este rezistența la uzură vizuală. Lumina LED-ului nu își pierde intensitatea semnificativ în timp, păstrând aceeași claritate chiar și după ani de funcționare. Acest lucru nu doar că sporește siguranța, ci oferă și o imagine profesională pentru vehiculul echipat – un detaliu esențial pentru companiile care se bazează pe vizibilitate și credibilitate în teren.

Advertisement

Versatilitate și adaptabilitate pentru orice domeniu

Unul dintre cele mai mari avantaje ale girofarurilor LED este versatilitatea lor. Ele sunt disponibile într-o gamă largă de forme, culori și dimensiuni, adaptabile oricărui tip de vehicul sau utilaj. De la girofarurile magnetice portabile, ideale pentru utilizarea temporară, până la modelele fixe cu prindere permanentă, opțiunile sunt variate și flexibile.

Culorile disponibile nu sunt doar o chestiune estetică, ci au roluri specifice. Girofarurile albastre și roșii sunt utilizate de autorități – poliție, ambulanță, pompieri –, cele galbene sau portocalii sunt destinate vehiculelor de întreținere, iar cele verzi pot fi folosite în zone industriale sau de coordonare. Fiecare culoare comunică un mesaj clar și ajută la menținerea ordinii și siguranței în trafic sau pe teren.

În plus, tehnologia LED permite personalizarea modurilor de iluminare. Un singur girofar poate avea mai multe tipare de flash – rotativ, intermitent, secvențial – care pot fi selectate în funcție de context. Această flexibilitate este esențială în domeniile unde vizibilitatea trebuie adaptată rapid, cum ar fi intervențiile de urgență sau lucrările pe timp de noapte.

Un alt detaliu care face diferența este compatibilitatea cu diverse sisteme de alimentare. Majoritatea girofarurilor LED pot funcționa atât la 12V, cât și la 24V, ceea ce le face potrivite pentru autoturisme, camioane, utilaje agricole sau vehicule de construcții. Practic, aceeași tehnologie poate fi aplicată în multiple contexte, fără nevoia de modificări costisitoare.

Un pas spre sustenabilitate și siguranță modernă

Într-o perioadă în care eficiența energetică și sustenabilitatea au devenit priorități globale, girofarurile LED se aliniază perfect acestor direcții. Consumul redus de energie nu doar că scade costurile de exploatare, dar contribuie și la diminuarea amprentei de carbon. Într-un parc auto extins, impactul pozitiv poate fi considerabil – mai puțină energie consumată, mai puține emisii indirecte și o durată de viață mai lungă a echipamentului.

Advertisement

De asemenea, tehnologia LED este ecologică și prin compoziția sa. Spre deosebire de becurile tradiționale, nu conține substanțe toxice precum mercurul, ceea ce o face sigură pentru mediu și ușor de reciclat. Aceasta este o direcție tot mai importantă pentru companiile moderne, care își asumă responsabilitatea față de mediu și caută soluții durabile pentru flotele lor.

Dincolo de aspectul tehnic, girofarurile LED aduc și un plus de siguranță rutieră. Vizibilitatea ridicată reduce riscul de accidente, mai ales în condiții de lumină slabă sau vreme nefavorabilă. În multe țări, utilizarea girofarurilor LED omologate este deja recomandată sau chiar impusă prin reglementări, tocmai pentru că acestea oferă cea mai bună performanță vizuală și cea mai lungă durată de utilizare.

Astfel, investiția într-un girofar LED nu este doar o alegere practică, ci și una responsabilă. Este o dovadă că siguranța, performanța și sustenabilitatea pot merge mână în mână.

O alegere inteligentă pentru prezent și viitor

Girofarurile LED reprezintă combinația perfectă dintre inovație, eficiență și durabilitate. Sunt create pentru a face față cerințelor tot mai ridicate ale industriei moderne, pentru a oferi siguranță, vizibilitate și economie în același timp.

Fie că vorbim despre o firmă de transport, o companie de construcții, un operator agricol sau un serviciu de intervenție, aceste echipamente sunt esențiale pentru o activitate sigură și eficientă. Tehnologia LED nu mai este o noutate, ci o necesitate – o investiție care se amortizează rapid prin costuri reduse, performanță constantă și o durată de viață de câteva ori mai mare decât a oricărui sistem tradițional.

Advertisement

Într-o lume în care vizibilitatea și siguranța pot salva vieți, alegerea unui girofar LED nu este doar un gest tehnic, ci o decizie conștientă. O alegere care vorbește despre profesionalism, responsabilitate și adaptare la viitor. Girofarurile LED nu sunt doar cea mai eficientă opțiune din prezent – sunt luminile care ne conduc, literalmente, către o lume mai sigură și mai sustenabilă.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading

Știri

ÎNTRERUPERI PROGRAMATE DE CURENT ÎN OLTENIȚA – ZONE ȘI INTERVAL ORAR AFECTATE

Published

on

Rețele Electrice România anunță noi întreruperi programate ale alimentării cu energie electrică în Oltenița, necesare pentru lucrări de mentenanță și modernizare a rețelei. Autoritățile locale au transmis informarea oficială, precizând exact zonele și consumatorii care vor rămâne fără curent în următoarele zile.

📅 Marți, 25 noiembrie 2025

⏰ Interval: 09:00 – 17:00

Vor fi afectați mai mulți agenți economici din Oltenița, printre care: SAMARA, STEPONE, ROMCEREALE SILOZ, TRANSGAZ, CRIDA, SC COLT, BAZA CRR (PRO VALAHIA).

Advertisement

📅 Miercuri, 26 noiembrie 2025

⏰ Interval: 09:00 – 17:00

Alimentarea cu energie electrică va fi întreruptă pentru consumatorii din următoarele zone ale orașului:

  • Bulevardul 22 Decembrie
  • Strada 9 Mai
  • Strada Gheorghe Doja (zona dintre str. Garofiței și str. Voinței)
  • Strada Zorilor
  • Strada Spiru Haret
  • Șoseaua Călărași
  • Strada Garofiței

Potrivit operatorului, lucrările sunt necesare pentru a asigura funcționarea în siguranță a rețelei electrice și pentru a preveni avarii majore pe termen lung.

Primăria Oltenița le mulțumește locuitorilor pentru înțelegere și își cere scuze pentru disconfortul creat.

Advertisement
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Continue Reading