Connect with us

Administrație

INFO. Care sunt obligațiile concesionarilor serviciilor Administrației Cimitirelor din Călărași

Published

on

Prezentul Regulament stabilește cadrul juridic unitar și condițiile în care se desfășoară serviciul Administrației Cimitirelor din Municipiul Călărași. Serviciul Administrației Cimitirelor este o activitate edilitar-gospodărească, din cadrul serviciului de administrare a domeniului public al Municipiului Călărași, destinată satisfacerii unor nevoi ale comunității locale.

Serviciul de administrare a cimitirelor din Municipiul Călărași se desfășoară sub autoritatea administrației publice locale, care coordonează, reglementează și controlează modul în care operatorul asigură activitățile de administrare a cimitirelor.

Prevederile prezentului Regulament se aplică serviciului de administrare a cimitirelor din Municipiul Călărași.

Înființarea, extinderea, desființarea, organizarea și administrarea cimitirelor, se fac în baza hotărârilor Consiliului Local Călărași, potrivit legilor în vigoare.

  • La nivelul municipiului Călărași sunt 6 cimitire, respectiv:
  • – Cimitirul Central;
  • – Cimitirul Sf.Lazăr;
  • – Cimitirul Sf.Gheorghe;
  • – Cimitirul Sf.Anastasia;
  • – Cimitirul Mircea Vodă;

Administrația Cimitirelor este obligată să asigure, atunci când este nevoie, întreţinerea clădirilor (birou administrativ, capelă, împrejmuiri), a spaţiilor verzi (altele decât locurile de înhumare), a instalațiilor (apă, iluminat) și menținerea în funcțiune a infrastructurii din cimitir.

Activitățile edilitar-gospodărești specifice serviciului de administrare a cimitirelor din Municipiul Călărași vor asigura:

  • a)satisfacerea cerințelor și nevoilor de utilitate publică al comunității locale;
  • b)continuitatea serviciului;
  • c)ridicarea continuă a standardelor și a indicatorilor de performanță ai serviciilor prestate;
  • d)dezvoltarea și modernizarea infrastructurii edilitar-urbane a unității administrativ-teritoriale;
  • e)protecția și conservarea mediului natural și construit.

Activitățile specifice Administrației Cimitirelor prestate/furnizate trebuie să îndeplinească la nivelul beneficiarilor indicatorii de performanță aprobați de către autoritatea administrației publice locale.

(2) Serviciile necesare colectivităţii locale sunt asigurate în sistem privat de către unităţile parohiale, iar în sistem public prin cimitirele locale.

(3) Administrarea infrastructurii cimitirelor constând în drumuri de acces, alimentare cu apă, clădirea administraţiei și anexele aferente cimitirului, este în sarcina Administrației Cimitirelor.

(4) Indicatorii de performanță aprobați de către Consiliul Local al Municipiului Călărași respectă cadrul general stabilit în acest scop în prezentul Regulament.

Locurile de înhumare, se atribuie, în folosinţă, în condiţiile legii şi ale prezentului Regulament, prin act de concesiune:

  1. a) Primarul Municipiului Călărași poate dispune concesionarea gratuită pe termen de 7 ani a locurilor de înhumare, numai persoanelor lipsite de posibilitatea de a plăti tarifele de concesionare în vigoare;
  2. b) pe termen limitat de 10 ani, 25 de ani sau 49 ani la decesul unei persoane, aparţinătorilor acestuia, în baza aprobării date de către conducerea Primarul Municipiului Călărași, cu plata integrală a tarifului de concesiune;
  3. c) pe termen limitat de 10 ani, 25 ani sau 49 ani, fără caz de deces -“în rezervă”, persoanelor care au domiciliul pe raza Municipiului Călărași, în baza aprobării dată de către Primarul Municipiului Călărași, cu plata integrală a tarifului de concesiune.

Termenele de concesionare se prelungesc odată cu achitarea tarifelor de concesiune.

(3) Actul de concesiune conferă titularilor sau, după caz, urmaşilor acestora, numai dreptul de folosinţă asupra locului de înhumare.

(4) Unei persoane i se va putea atribui în folosinţă, contracost, pe durată limitată de 10 ani, 25 ani sau 49 ani numai un singur loc de înhumare, într-un singur cimitir din Municipiul Călărași.

(5) Prin titular de loc de înhumare se înţelege persoana care deţine, în folosinţă, locul de înhumare şi are act de concesiune.

(6) În acest loc pot fi înhumaţi titularii dreptului de folosinţă, soţii sau soţiile, copii şi părinţii acestora, în baza acordului scris al titularului/titularilor dat în faţa administratorului cimitirului sau un acord dat în fața unei autorități notariale din țară sau străinătate.

(7) Atribuirea către acelaşi titular a unui alt loc de înhumare, este nulă de drept şi atrage după sine încetarea dreptului de folosinţă asupra acestuia.

(8) Drepturile dobândite până la intrarea în vigoare a prezentului Regulament, sunt recunoscute titularilor locurilor de înhumare.

Conform Regulamentului de organizare și funcționare a Administrației Cimitirelor Călărași aprobat prin Hotărârea de Consiliu Local nr 178/ 2020, concesionarilor le revin următoarele obligații:

  • – de a-și îngrădi suprafațoncesionată în maxim 6 luni de la atribuire,
  • – de a-și marca locul de veci cu plăcuța de identificare și numele concesionarului,
  • –de a duce gunoiul și deșeurile la pubelele cu astfel de destinație.

Neîngrijirea sau părăsirea locului de veci, a amenajărilor funerare pe o perioadă de mai mult de 2 ani duce la pierderea concesiunii.

Administrația Cimitirelor a afișat public taxele și tarifele pentru lucrările efectuate de către persoanele și firmele autorizate. Avizarea construcțiilor presupune plata, astfel:

  • 350 taxa pentru un cavou;
  • 30 lei taxa de împrejmuire;
  • 30 lei taxa de montare cruce;

Conducerea Administrației Cimitirelor informează că lucrările de cimentare a cavourilor/locurilor de veci se va face numai în betonieră. Toate lucrările se vor executa cu protejarea mormintelor învecinate, monumentelor funerare, spațiilor verzi și de acces. Materialele de tip moloz, resturi materiale rezultate din lucrări, se ridică la sfârșitul zilei de lucru de către executanții lucrării.

Pentru o corectă informare și transparență în activitate, Administrația Cimitirelor a publicat și taxele pentru înhumare/deshumare, după cum urmează:

  • înhumare/ deshumare cavou 200 lei
  • înhumare/ deshumare groapă de pământ 320 lei
    înhumare/ deshumare groapă de pământ la cimitir Sf Anastasia 380 lei
  • În cimitire este interzis accesul autovehiculelor, cu excepția celor ce transportă persoane în vârstă sau bolnave

SERVICIILE PRESTATE ÎN CIMITIRE

Serviciile prestate în cele 6 cimitire de pe raza Municipiului Călărași sunt:

  • – concesiune pe termen limitat de 7 ani;
  • – concesiune pe termen limitat de 10 ani;
  • – concesiune pe termen limitat de 25 ani;
  • – concesiune pe termen limitat de 49 de ani;
  • – închiriere capelă/cameră mortuară;
  • – înhumare cu executarea gropii în pământ;
  • – înhumare în lucrare funerară tip “cavou”;
  • – deshumări pământ;
  • – deshumări „cavou”;
  • – tămâiat loc de înhumare timp de 40 de zile după înhumare și amenajarea acestuia la sfârșitul acestei perioade;
  • – întocmit act de concesiune;
  • – întocmit şi eliberat adeverinţă pentru uz notarial;
  • – întocmit şi eliberat adeverinţă pentru uz notarial în regim de „urgenţă”;
  • – întocmit și eliberat adeverință deshumare;
  • – întocmit duplicat act de concesiune;
  • – verificare arhivă;
  • – lucrări de întreținere la cimitire;
  • – întreținerea cimitirelor precum și, alte servicii similare.

Serviciile prestate în cimitire se realizează după achitarea unor tarife încasate de către Admintrația Cimitirelor, care constituie venit la bugetul propriu și se fundamentează de către operator, se aprobă, ajustează sau se modifică prin hotărâri ale Consiliului Local.

Toate reclamațiile, nemulțumirile, sesizările pentru o bună funcționare a activităților administrativ – gospodărești se primesc zilnic la biroul Administrației Cimitirelor din Cimitirul Central.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Administrație

Samoilă: “Munca de partid trebuie și făcută, nu mimată!”

Published

on

Organizația județeană a PSD Călărași a intrat în febra alegerilor interne. Ion Samoilă, secretarul executiv al partidului a vorbit în cadrul conferinței de presă susținută astăzi la sediul formațiunii politice despre cele mai importante aspecte care țin de organizarea acestor alegeri. 

Samoilă a punctat la începutul conferinței faptul că, în mai multe localități călărășene au fost stabilite deja noile conduceri.

“Aș începe prin a vă informa despre chestiunea cea mai importantă pentru organizația județeană PSD Călărași – în cadrul Biroului Național din 6 iulie s-a decis demararea și organizarea de adunări generale și conferințe județene de alegeri în cadrul tuturor organizațiilor teritoriale ale PSD. La nivel local, dar și la nivel național, un congres care să fie conform statutului și să urmărească alegerile de la organizațiile de bază intrinsec cu conferințe județene, ulterior cu evocarea unui congres, nu s-a mai întâmplat de ceva vreme la PSD. Au tot fost conduceri interimare și la nivel național și la nivel local. După cum știți, chiar la noi în județ, înainte de alegerile din 2020, au fost mulți care au venit să candideze pentru PSD la alegerile locale și a mers într-un interimat. Este momentul să facem alegem conduceri locale, municipale și județene prin vot, așa cum se face. În data de 14, după chemarea de la Biroul Național, am așteptat să primim ghidurile pentru desfășurarea Adunărilor Generale și Conferințelor Județene. Am primit aceste ghiduri și am convocat un birou politic județean în care am prezentat hotărârea care s-a luat la nivel național și în acel comitet, printre alte discuții, am aprobat calendarul de alegeri. Am aprobat componența birourilor locale, structurate pe două componente: cei care au câștigat alegerile și au performat o să aibă o conducere, conform statului, la nivel maxim și cei care nu au performat și nu au câștigat o să aibă o conducere mai restrânsă, urmând ca în perioada imediat următoare să facem niște upgradări, asta în funcție de cum o să închidem această acțiune de alegeri.

ALEGERILE PSD, ÎN DOUĂ ETAPE

Această campanie de alegeri la nivel național o să fie structurată în două etape. Prima – în organizațiile județene unde PSD a câștigat alegerile locale, o să se desfășoare alegeri începând de la organizațiile de lângă secția de votare, încheindu-se cu conferința județeană și bineînțeles cu desemnarea candidaților la congres. În județele unde organizațiile județene nu au câștigat alegerile locale, o să aibă un calendar separat, adică o să se desfășoare concomitent, dar doar la nivel local, urmând ca Biroul Permanent Național, printr-o altă decizie, să facă un calendar separat pentru organizațiile care nu au câștigat alegerile din 2020.

Ca și candidat vreau să vă anunț că noi deja am început acțiunea cu Adunările Generale. Deja am avut alegeri și am participat la Cuza Vodă, Ștefan Vodă, Dragoș Vodă, Unirea, Jegălia, Borcea, Dragalina, Ștefan cel Mare. Astăzi urmează Dichiseni și Roseți, iar în fiecare zi avem 2-3 adunări generale care au fost programate.

CALENDARUL POLITIC, ÎN LINIE DREAPTĂ

“Am propus, și urmează să primim și confirmarea, la organizația municipală Oltenița data de 4 septembrie pentru conferință, 7 septembrie pentru organizația municipală Călărași, 14 septembrie pentru conferința județeană. Pentru conferința județeană, cu siguranță, este un termen pe care noi l-am propus și în funcție de agenda conducerii și-au exprimat dorința de a participa, dar așteptăm confirmarea. Noi intenționăm, și prin calendarul aprobat, am propus ca până la sfârșitul lunii august să ținem adunările generale în toate organizațiile locale, timp în care am propus am propus și am și aprobat, în afară de componența birourilor, am stabilit și, conform unor algoritmi, numărul delegațiilor care să fie aprobate în adunările locale pentru conferința județeană. Aici am ținut cont de numărul de locuitori, de numărul de membrii din partid, dar și de rezultatul alegerilor la localele din 2020. În urma unui calcul, noi ne-am propus să ținem conferința județeană cu un număr de 550 de delegați, și în funcție de rezultate fiecare o să aibă nume de reprezentare la conferința județeană.
Tot în cadrul acelui birou politic județean, am stabilit ca dată limită de depunere a intențiilor de candidatura la funcțiile din conducere la nivel județean, sfârșitul lunii august.” – a declarat Ion Samoilă, secretarul PSD în conferința de presă.

Continue Reading

Administrație

Primăria Călărași anunță demararea lucrărilor de reabilitare termică a Școlii Gimnaziale Tudor Vladimirescu

Published

on

🇪🇺 #Proiectul „𝐑𝐞𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐦𝐢𝐜𝐚̆ 𝐚 𝐒̧𝐜𝐨𝐥𝐢𝐢 𝐆𝐢𝐦𝐧𝐚𝐳𝐢𝐚𝐥𝐞 𝐓𝐮𝐝𝐨𝐫 𝐕𝐥𝐚𝐝𝐢𝐦𝐢𝐫𝐞𝐬𝐜𝐮 𝐂𝐚̆𝐥𝐚̆𝐫𝐚𝐬̧𝐢”, este finanţat în cadrul POR 2014-2020, Axa prioritară 3 – “Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiţii 3.1 – “Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, şi în sectorul locuinţelor”, Operaţiunea B – “Clădiri Publice”.

▶ Contractul de finanţare s-a semnat în data de 23 iulie 2019. Valoarea totală a proiectului este de 4.472.183,71 lei.

◾ Valoarea eligibilă solicitată: 4.443.887,00 lei, din care:
– Valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR: 3.777.303,94 lei;
– Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional: 577.705,30 lei;
– Valoarea cofinanţării eligibile a beneficiarului: 88.877,76 lei

✅ Obiectivele specifice ale proiectului:
1. Îmbunătățirea calității infrastructurii de educație pentru asigurarea unui proces educațional la standarde europene;
2. Reducerea consumurilor energetice;
3. Reducerea costurilor de întreținere pentru încălzire şi apă caldă menajeră;
4. Reducerea emisiilor poluante generate de producerea, transportul şi consumul de energie.

▶ Contractul de proiectare şi execuţie lucrări s-a semnat în data de 3 martie 2021. Valoarea contractului 3.943.326,64 lei, TVA inclus. Durata: 62 de luni din care: 2 luni, proiectare, 24 luni execuţie lucrări plus asistenţă tehnică, 36 luni, garanţia lucrărilor. Termen de finalizare: 31.10.2023.

📝 𝐒𝐭𝐚𝐝𝐢𝐮𝐥 𝐢𝐦𝐩𝐥𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚̆𝐫𝐢𝐢 𝐩𝐫𝐨𝐢𝐞𝐜𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢:
◾ PT a fost realizat.
◾ S-a emis Ordinul de începere a lucrărilor.

#Modernizăm Călărașiul!
#pentruoameni
#dezvoltare #fonduri_europene

Continue Reading

Administrație

VIDEO. Ecoaqua a obținut cel mai mare proiect de modernizare. 100.000 de locuitori din două județe vor avea servicii conforme de alimentare cu apă

Published

on

În cursul zilei de luni, 11 iulie, a fost semnat cel mai important proiecte de modernizare și extindere a infrastructurii de apă și canal, investiție ce va aduce în casele a aproximativ 100.000 de locuitori servicii conforme de alimentare cu apă. Investiția are o valoare de 300 de milioane de euro și va fi finanțată prin POIM. Proiectul acoperă două județe, iar cea mai mare parte a localităților beneficiare se află în Călărași, ca lider de proiect.

Județul Călărași, Oltenița, Budești, Chirnogi, Chiselet, Crivăț, Dor Mărunt, Dorobanțu, Frumușani, Fundulea, Independența, Lehliu Gară, Lehliu, Luica, Nana, Plătărești, Șoldanu, Spanțov, Ulmu, Vasilați, Ileana, Belciugatele, Tămădău Mare, Lupșanu, Nicolae Bălcescu;

Județul Ialomița: Urziceni, Coșereni, Gârbovi, Grindu, Reviga, Manasia și Alexeni;

“Am semnat, în urmă cu câteva minute, la Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în prezența domnului ministru Marcel Ioan Boloș, proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată pentru aria de operare a operatorului regional în judeţele Călăraşi şi Ialomiţa. 300 milioane de euro s-au atras către cele două județe, bani care vor fi investiți pentru tratarea și distribuția apei și colectarea și epurarea apelor uzate care se vor implementa pentru județele Călărași și Ialomița în zonele urbane și rurale și care vor avea drept rezultat conectarea la aceste sisteme a tuturor cetățenilor din aceste zone. Proiectul POIM înseamnă pasul important către o dezvoltare durabilă a județului nostru. Este cea mai importantă zi a administrației de la Călărași. Felicitări echipei EcoAqua, cea care a gestionat întreaga procedură, dar și beneficiarilor, municipiile: Călărași, Urziceni și Oltenița. ” – a scris Vasile Iliuță pe o rețea de socializare la câteva minute după semnarea contractelor.

Eduard Grama, director general Ecoaqua Călărași (foto jos): “Iată că la Călărași acum începem adevărata dezvoltare pe infrastructura de extindere, de înființare, a rețelei de apă pentru a intra și noi, alături de celelalte zone, într-un mediu modern. Domnul director, ați fost cel care ați gestionat întreaga procedură privind acest proiect pentru infrastructura mare. Câteva cuvinte pentru ce s-a întâmplat astăzi aici, finalitatea lui, și anume o viață modernă pentru cetățenii din județul Călărași și Ialomița. Este un moment unic pentru județul Călărași și Ialomița. E vorba de bani europeni, bani care intră în cele două județe, este vorba de bani ieftini, cei mai ieftini, care duc la o dezvoltare durabilă a celor două localități pe termen lung. Vorbim de capitalizarea firmelor românești, pentru că acești bani vor veni către agenții economici din România, vorbim de modernizare la nivel de Călărași/Ialomițaa. Eforturile noastre s-au închis astăzi prin semnarea acestui contract de finanțare, un contract care va duce la dezvoltarea celor două județe și la creșterea calității vieții în cele două județe. Sunt bucuros că alături de președintele CJ, Vasile Iliuță, de primarul municipiului Călărași, ceilalți parteneri ai noștri și acționari ai operatorului de apă și canal, contribuim decisiv la creșterea calității vieții în cele două județe.
Vorbeați de bani ieftini, dar pentru un proiect scump și de asemenea pentru o muncă foarte scumpa. Banii din fondurile europene sunt cei mai ieftini bani pe care putem să-i accesăm. Asta am și făcut – o sumă extrem de mare, care va intra în cele două județe și totodată munca n-o mai măsurăm. Este necuantificată. Contează rezultatul și faptul că echipele care sunt în spatele acestui rezultat au pus în practică ideile lor, ideile lor s-au transformat în rezultate, iar rezultatele se văd astăzi prin semnarea acestui contract de finanțare. Noi în momentul de față am scoase la licitație 4 lucrări de execuție. Urmează să scoatem 18 lucrări de execuție. Cred că la începutul anului viitor vom avea ordinele de începere date și se va lucra intens atât la Călărași, cât și la Ialomița.”
Eduard Grama, director general ECOAQUA S.A.

Eduard Grama, director general ECOAQUA S.A.

Constantin Sava, președintele ADI ECOAQUA și primarul orașului Urziceni a precizat că această investiție nu ar fi existat dacă nu avea susținerea județului vecin, prin implicare și mult efort.
Constantin Sava, președinte ADI Ecoaqua/primar orașul Urziceni (foto jos): “Am spus de nenumărate ori că Urziceni a fost luat de suflet de către Călărași, și am să le mulțumesc pentru lucrul ăsta toată viața. Fără județul Călărași, Urziceni nu ar fi ajuns astăzi, aici, să semneze un proiect așa de mare. Pentru Urziceni, beneficiarii acestui proiect, comunele din jurul Urziceniului, care vor beneficia de aceleași condiții de care beneficiază cetățenii din Urziceni, vă dați seama cam ce plăcere va fi de partea dumnealor să trăiască în aceleași condiții. O localitate care are toate condițiile publice – apă, canal, gaz, urmând ca drumurile să fie asfaltate, va fi ceva probabil, pentru unii, de neconceput. Am ajuns și aici, n-a fost ușpr, a fost foarte greu. Munca a fost asiduă. La un moment dat am crezut că vom pierde acest proiect, dar ca președinte al ??? 1:25 Călărași, am insistat, împreună cu domnul președinte al Consiliului Județean, am bătut drumurile ministerului, nu ne-am lăsat. Am venit peste domnul ministru, peste doamna ministru secretar de stat, peste doamna director, lunar, până când am ajuns astăzi în această sală, unde am semnat unul dintre cel mai mari proiecte – pot să spun că pe infrastructură de apă și canal, unul dintre cele mai mari din țară, nu este o noutate. Am demonstrat că și noi, județele mici, putem fi la nivelul celor mari.”
Constantin Sava, președintele ADI ECOAQUA și primarul orașului Urziceni

Constantin Sava, președintele ADI ECOAQUA și primarul orașului Urziceni

Vasile Iliuță, președintele Consiliului Județean Călărași (foto jos): “Așteptările au fost mari, de aceea și aceste mișcări de conducere ca să putem să reușim acest proiect. Am putut să sacrific un director al Consiliului Județean, să-l trimit director la EcoAqua, ca împreună să gestionăm această situație și ca împreună să semnăm un contract de 350 de milioane de euro, ca beneficiarii 100.000 de locuitori ai județului Călărași și o parte a județului Ialomița, zona Urziceni, să putem să asigurăm servicii publice de calitate în viitor și să îmbunătățim ce găsim astăzi și ce nu e de calitatea pe care cetățenii o așteptau de la noi. Înseamnă că această zi istorică de la Ministerul Fondurilor Europene aduce în Călărași îmbunătățirea serviciilor publice pentru încă 50 de ani de acum încolo.”
Vasile Iliuță, președintele Consiliului Județean Călărași

Vasile Iliuță, președintele Consiliului Județean Călărași

Boroș Alexandru Iulian, ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene (foto jos):Mă bucur foarte mult că am fost astăzi alături de dumneavoastră, de autoritățile locale din județul Călărași, la un moment deosebit din viața comunităților, acela de semnare a contractului de infrastructura pentru rețeaua de apă și canalizare. Indicatorii acestui proiect, peste 250 de kilometrii de rețea de apă și 425 de km de rețea de canalizare, arată dimensiunea proiectului. Peste 350 de milioane de euro, ceea ce înseamnă o investiție crucială pentru standardele de locuire și calității vieții oamenilor. Urez autorităților locale să fie harnice în implementare, să aibă spor și succes în implementarea proiectului și să ne vedem într-un timp rezonabil la inaugurarea proiectului și la ducerea acestuia la bun sfârșit.”
Boroș Alexandru Iulian, ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene

Boroș Alexandru Iulian, ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene

Marius Dulce, primarul municipiului Călărași(foto sus): “Ajungem într-o zonă a secolului 21, pentru că vom schimba foarte multe magistrale de apă potabilă, mai punem câte o canalizare pe unde trebuie, dar înseamnă foarte mult, pentru că ne modernizăm. Ăsta este un proiect pe care îl așteptăm de peste 5 ani, iar astăzi am reușit să semnăm. Este o muncă de echipă și s-a văzut, dar greul de acum începe, pentru că trebuie să ne mișcăm foarte repede. 2023 mâine vine, și atunci trebuie să implementăm cel puțin 30% din acest proiect pentru a beneficia de el. Eu zic că vom face acest lucru pentru că suntem o echipă puternică și, așa cum am demonstrat de fiecare dată că putem, vom face și acest lucru.”
Marius Dulce, primarul municipiului Călărași

Marius Dulce, primarul municipiului Călărași

Costinel Milescu, primarul municipiului Oltenița(foto jos): Nu mai speram să se întâmple, pentru că a fost atât de mult decalată această investiție, încât eu unul credeam că n-o să se mai întâmple. Da, sunt bani mulți pe care va trebui să-i cheltuim foarte repede, în interesul comunității. Oltenița, cu această ocazie, rezolvă câteva probleme grave pe care le avea. Sunt niște probleme cu canalizare, cu apa potabilă. Am o stradă în municipiul Oltenița – este vorba de șoseaua Călărași, care de data asta, după atâta timp și jale, reușim s-o facem. O să le rezolvăm. Timpul este foarte scurt. Trebuie să cheltuim 107 milioane de euro până la 31 decembrie, 2023. Nici nu vreau să mă gândesc ce ne așteaptă. În esență, este un proiect foarte bun, un proiect cu ajutorul căruia municipiul Oltenița își rezolvă problemele de alimentare cu apă și canalizare undeva spre 99%. Avem cu ce să ne lăudăm. Sunt mai multe proiecte în derulare, dar împreună cu acesta ne vom duce cam în 99% la canalizare și apă potabilă.”

Costinel Milescu, primarul municipiului Oltenița

Costinel Milescu, primarul municipiului Oltenița

Continue Reading

Tendințe

Copyright © 2022 CalarasiPRESS.

error: Conținutul site-ului Călărași PRESS este protejat de dreputuri de autor. Toate dreputile rezervate către © Cătălin COJOCARU. Pentru preluare informațiilor și a conținutului, ne puteți contacta la 0735.128.255 sau la catalin@calarasipress.ro