Connect with us

Anunțuri - Călărași

Aldis SRL | Gustul Mezelurilor Romanesti de Calitate

Published

on

Aldis | Gustul Mezelurilor Romanesti de Calitate

Compania călărășeană ALDIS condusă de Alina Naghi, soția regretatului om de afaceri George NAGHI reușește în continuare să mențină cei peste 850 de salariați, călărășeni, aproape de casă, prin locurile de muncă create. Prin muncă și implicare aceasta a reușit să ducă mai departe ceea ce a clădit alături de familie.

Produsele ALDIS sunt renumite pentru calitate la nivelul întregii țări. Mezelurile, produsele și preparatele din carne sunt accesibile oricărui buzunar. Fabrica reușește, prin cele 4 linii principale de producție, să o gamă extinsă de produse – fiert-afumate, produse crud uscate, cu mucegai nobil și produse semipreparate/congelate.28

La Călărași, Direcția pentru Agricultură Județeană Călărași în parteneriat cu Consiliul Județean Călărași a organizat pe platoul din fața Prefecturii un eveniment de Ziua națională a produsului agroalimentar românesc”. Evenimentul este destinat producătorilor agricoli din județul Călărași, din cele mai importante sectoare: lapte, carne, fructe și alte produse ecologice.

JUDEȚUL CĂLĂRAȘI ARE UN SINGUR PRODUCĂTOR LOCAL CU ATESTAT!

Informația este lansată de jurnaliștii din presa călărășeană, care au descoperit în urma unor verificări efectuate că singurul atestat de producător a fost eliberat pentru unul dintre cele mai mari combinate de carne din România, ALDIS SRL. Județul Călărași are sute de producători locali însă niciunul nu deține atestat certificat de Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR).

ALDIS DEȚINE 3 ATESTATE ÎNREGISTRATE LA MINISTERUL AGRICULTURII ȘI DEZVOLTĂRII RURALE

Reportajul realizat de presa locală arată faptul că un singur producător local și anume SC ALDIS SRL deține trei certificate legale pe trei produse din carne. Catalogul Produselor Alimentare Certificate aflat pe site-ul Ministerului (MADR) poate fi văzut de pe un laptop, calculator sau telefon mobil, harta producătorilor. Compania de mezeluri ALDIS, coordonată de Alina Naghi este singura din județ care a înregistrat trei produse din carne cerficiate:cabanos, mușchi file afumat și salam torpedo. Produsele certificate au fost înregistrate și certificate în anul 2016, iar rețeta este una consacrată. Rețeta proprie are un proces de procesar cu un timp foarte lung.

PROTECȚIA CONSUMATORILOR SOMEAZĂ PRODUCĂTORII CARE NU DEȚIN CERTIFICATE SĂ NU MAI AFIȘEZE DENUMIREA DE “PRODUCĂTOR” ÎN LIPSA ATESTATULUI DE CERTIFICARE

Realizatorul reportajului a discutat cu un producător local pentru a afla care ar fi diferența dintre un producător local și unul care deține atestat dat de Ministerul Agriculturii.

Și eu pot face așa ceva cum are firma respectivă dar durează mult acest proces. Sunt multe hârtii, așa cum e la noi la români pentru a obține acest certificat. În schimb, am avut probleme cu Legea. Am fost somat de Protecția Consumatorului să nu mai afișez la raft plăcuțe pe care scrie „producător local„ pentru că mă amendează neavând un certificat de atestare de la Minister” –  a spus patronul unei societăți din Călărași

ATESTATUL DE PRODUCĂTOR ARATĂ CALITATEA ȘI TRADIȚIA PRODUSELOR COMERCIALIZATE

În concluzie, denumirea de „producător local„ nu are nimic în spate care să ateste un produs tradițional. Produsul tradițional este „produsul alimentar fabricat pe teritoriul național și pentru care se utilizează materii prime locale, care nu are în compoziția lui aditivi alimentari, care prezintă o rețetă tradițională, un mod de producție sau de prelucrare și un procedeu tehnologic tradițional și care se distinge de alte produse similare apartinând aceleiași categorii cu atestat”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Anunțuri - Călărași

ANUNȚ. Lacto Bar Agneza angajează lucrător comercial

Published

on

Echipa Lacto Bar Agneza Călărași este în căutare de persoane  pentru postul de  Lucrător comercial.

Cerințe:

– Seriozitate;
– Aspect fizic plăcut;
– Abilități de comerciant;

-Permis de conducere cat.B

Descrierea jobului

– Aranjare produse
– Menținerea ordinii si curățeniei în magazin;

Încadrarea va fi realizată în condițiile Legii 31/1990.
-Contract perioadă nedeterminata;

Detalii la telefon 0735.128.255 sau la sediul societății din Călărași, strada Eroii Revoluției, vis-a-vis de sediul ANAF Călărași

Dacă ești interesat de post, poți completa formularul de mai jos și te vom contacta în cel mai scurt timp.

    Continue Reading

    Anunțuri - Călărași

    Anunț de licitație Primăria Municipiului Călărași

    Published

    on

    Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, nr. de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail a persoanei de contact:

    Primăria Municipiului Călărași, str. București, nr. 140 A, Călărași, Județul Călărași, telefon 0242311005, fax 0242318574, e-mail office@primariacalarasi.ro.

    1. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație, în special descrierea și identificarea bunului care urmeaza să fie vândut: imobil – teren A1, cu suprafața de 315 mp, număr cadastral 23219, si imobil – construcțíe  1, cu suprafață de 315 mp, număr cadastral 23219 – C1, imobil situat în strada Aleea Constructorului, nr. 21 bis, aparținând domeniului privat al municipiului Călărași, situat în intravilanul Municipiului Călărași. Vânzarea se va face conform OUG 57/2019 și conform Hotărârii Consiliului Local nr. 162 din data de 26.05.2022.
    2. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
      • Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire:  documentația de atribuire se poate ridica de la sediul Primăriei Municipiului Călărași, pe baza unei solicitări scrise, contra cost.
      • Denumirea si adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire:  Compartimentul Achiziții (etajul 2) din cadrul Primăriei Municipiului Călărași, Călărași, București, nr. 140 A, județul Călărași.
      • Costul si condițiile de plată pentru obținerea documentației de atribuire, potrivit prevederilor OUG 57/2019: 100 de lei, sumă ce se poate achita cu numerar la casieria Primăriei Municipiului Călărași.
      • Data limită pentru solicitarea clarificarilor: 06.2022, ora 16:00.
    3. Informații privind ofertele:

    4.1. Data limită de depunere a ofertelor : 08.07.2022, ora 14.00.

    4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria Municipiului Călărași, Loc. Călărași, str. București, nr. 140 A, județul Călărași.

    4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare oferta: un exemplar.

    1. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 11.07.2022, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Călărași, Călărași, str. Bucuresti, nr. 140 A, județul Călărași.
    2. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail a instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele  pentru sesizarea instanței: Tribunalul Călărași, str. Bucuresti nr. 106, 910068 – Municipiul Călărași, jud. Călărași, Tel. 0242311947; 0242312505; 0242311516; Fax: 0242316157, trcl@just.ro.
    3. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 08.06.2022.

     

    PRIMAR

    Dulce Marius Grigore

    Continue Reading

    Anunțuri - Călărași

    ANUNȚ / Primăria Municipiului Călărași angajează director la Complexul de Agrement Zoo

    Published

    on

    Primăria Municipiului Călărași , Județul Călărași, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de conducere, vacante, de director la Complexul de Agrement Zoo.


    Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

    a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

    b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

    c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

    d) are capacitate deplină de exercițiu;

    e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

    f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

    g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

    Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

    • să îndeplinească condițiile 3 din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabi’irea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
    • master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției sau cu diplomă echivalentă, conform prevederilor 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
    • vechimea în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției de conducere: minimum 7 ani.

       Concursul se va organiza conform calendarului următor:

    • 16 iunie 2022: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
    • 05 iulie 2022, ora 11.00: proba scrisă;
    • 07 iulie 2022, ora 14.00: proba interviu.

    Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

    1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
    2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
    3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
    4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
    5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
    6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
    7. curriculum vitae.

    Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

    În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

    Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

    Continue Reading

    Tendințe

    Copyright © 2022 CalarasiPRESS.

    error: Conținutul site-ului Călărași PRESS este protejat de dreputuri de autor. Toate dreputile rezervate către © Cătălin COJOCARU. Pentru preluare informațiilor și a conținutului, ne puteți contacta la 0735.128.255 sau la catalin@calarasipress.ro